لوازم صوتی خانگی

تاریخ انتشار:
1403/2/9 08:24:35

اگر تمایل به خرید لوازم صوتی خانگی ایرانی دارید، وبسایت قسطی کلاب شرایط ویژه ای را برای شما مهیا کرده است. برای خرید اقساطی لوازم صوتی خانگی به بخش لوازم خانگی در وبسایت قسطی کلاب مراجعه فرمایید.


لوازم صوتی خانگی


تاریخچه لوازم صوتی خانگی در ایران 

کشور ایران در رتبه جهانی واردات تلویزیون مقام 23 را دارد ولی در حوزه صادرات تلویزیون مقام 147 را به دست آورده است. این آمار نشان دهنده این موضوع است که 146 کشور در دنیا در حوزه طراحی و تولید لوازم صوتی خانگی از کشور ایران پیشرفته تر هستند و این آمار جالبی برای یک کشور در حال توسعه نیست.

 در کشور ایران بسیاری از تلویزیون های برندهای خارجی مونتاژ می شوند و می توان این امر را نوعی تولید تلقی کرد. متاسفانه نبود اعتماد مردم به محصولات ایرانی سبب شده است که تلویزیون هایی که در ایران تولید می شود با نام های دیگر صادر شوند و از بردن نام ایران خودداری می کنند. تولید تلویزیون در ایران از سال 1341 شروع شده است و در سال 1355 اولین تلویزیون رنگی در ایران مونتاژ شد. جالب است بدانید که معروف ترین برند تولید کننده تلویزیون در ایران برند شهاب می باشد که تمامی انواع تلویزیون های پیشرفته را تولید کرده است. 

معرفی برند های ایرانی تولید کننده لوازم صوتی خانگی 

شرکت های معروفی در ایران در حال طراحی و تولید لوازم صوتی خانگی هستند، که ما در این مقاله سعی داریم به صورت مختصر این برند ها را به شما معرفی کنیم. امروزه در ایران 8 شرکت تولید کننده تلویزیون وجود دارد که فقط 6 شرکت در حال فعالیت هستند و 2 شرکت دیگر به علت تولید کم از جبهه رقابت بازار حذف شدند. اسامی برندهای ایرانی تولید کننده لوارم صوتی تصویری به شرح زیر می باشد:

_برند اسنوا (پیشرفته ترین شرکت لوازم خانگی در ایران_اولین خط تولید تلویزیون های LED با اندازه 75 اینچ در ایران)
_ برند شهاب (یکی از معتبرترین و معروف ترین مارک در حوزه طراحی و تولید تلویزیون‌ های CRT، LED و LCD در کشور ایران می باشد)
_برند پارس
_برند صنام (برند صنام درسال  ۱۳۷۲  اولین تلویزیون را تولید کرده است )
_ برند ایکس ویژن ( به تازگی و با قدرت بالا وارد عرصه بازار شده است) 

خرید آنلاین لوازم صوتی خانگی 

در دنیای امروز حتی خرید کردن نیز شکل ویژه و جدیدی به خود گرفته است. شما می توانید در منزل خود به راحتی از هر فروشگاه آنلاینی خرید خود را انجام دهید و درب منزل تحویل بگیرید. خرید آنلاین علاوه بر مزیت های بسیار، معایبی نیز دارد. یکی از بزرگترین عیب های خرید آنلاین احتمال تقلبی بودن فروشگاه یا کالایی است که شما خریداری می کنید. 

در هنگام خرید باید دقت داشته باشید که از فروشگاه آنلاین معتبری خرید کنید که دارای نماد اعتماد الکترونیکی باشد و به هر فروشگاه آنلاین نا معتبری اعتماد نکنید. فروشگاه های نا معتبر کالاهایی را برای شما ارسال می کنند که دارای اصالت نمی باشد و تقلبی هستند. اگر قصد خرید آنلاین لوازم صوتی خانگی را دارید، ما برای شما یک پیشنهاد فوق العاده داریم. 

فروشگاه بزرگ قسطی کلاب 

وبسایت قسطی کلاب یکی از معروف ترین و برجسته ترین فروشگاه های اینترنتی در ایران می باشد که دارای نماد اعتماد الکترونیکی است. شما می توانید به راحتی با شرایط اقساطی خرید لوازم صوتی مد نظر خود را انجام دهید و درب منزلتان تحویل بگیرید. اگر در شهرستان زندگی می کنید، طرح فروش اقساطی قسطی کلاب، شامل حال شما نیز می باشد. شرایط اقساط در وبسایت قسطی کلاب به صورت باز پرداخت 3 الی 12 ماه می باشد. 

اگر تمایل به خرید نقدی کالا دارید، می توانید مناسب ترین قیمت بازار را در وبسایت قسطی کلاب مشاهده کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت قسطی کلاب مراجعه فرمایید و در صورت نیاز با کارشناسان مجرب قسطی کلاب تماس حاصل فرمایید. با قسطی کلاب تجربه یک خرید آنلاین موفق را تجربه کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی یخچال فریزر TCL

خرید اقساطی یخچال فریزر TCL
هدف از نگارش این مقاله بررسی موضوع خرید اقساطی یخچال فریزر TCL می باشد. شما می توانید با مراجعه به بخش لوازم خانگی وبسایت قسطی کلاب ...

خرید اقساطی لوازم خانگی اسنوا با سفته الکترونیکی

خرید اقساطی لوازم خانگی اسنوا با سفته الکترونیکی
اگر قصد خرید اقساطی لوازم خانگی اسنوا با سفته الکترونیکی یا چک را دارید به دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک...