کولر گازی قسطی

تاریخ انتشار:
1403/2/8 13:45:10

برای خرید کولر گازی قسطی به سایت قسطی کلاب بخش لوازم خانگی مراجعه کنید

کولر گازی قسطی

خرید اقساطی کولر گازی:

جهت خرید کالا های اساسی برای زندگی الخصوص انواع و اقسام لوازم خانگی با ما همراه شوید، ما در شرکت قسطی کلاب از طریق فروش آنلاین ارائه دهنده انواع کولر گازی های قسطی برای متقاضیان محترم می باشیم.

در دنیای اینترنتی امروزی که کوچکترین کار از طریق بستر اینترنت قابل انجام می باشد، و هم چنین گسترش انواع و اقسام سیستم ها و گوشی های هوشمند که در دسترس عموم افراد هستند، و از طرفی هم شاهد ایجاد روز افزون کسب و کار های نوین اینترنتی و گسترش تجارت الکترونیک هستیم، عموم افراد خرید از فروشگاه های اینترنتی را به خرید از طریق بازار و حضوری به علت کمبود وقت و هم چنین راحتی این مدل خرید ترجیح می دهند، لذا ما در فروش آنلاین انواع کولر های گازی بستری را در قسطی کلاب فراهم کرده ایم،

 که نه تنها به راحتی و آسانی می توانید، کولر گازی مورد نظر خود را انتخاب کنید، بلکه از مزیت های خرید به صورت قسطی هم بهره مند می شوید، چرا که در این دوره از شرایط اقتصادی امکان خرید بعضی از کالا ها برای عموم افراد جامعه وجود ندارد، لذا ایجاد شرکت های نظیر قسطی کلاب می توانند، در این زمینه کمک بزرگی به افراد جامعه و هم چنین به رونق اقتصادی در این بازار راکد کنند، لذا جهت خرید کولر گازی قسطی در این روز های گرم تابستانی با قسطی کلاب همراه شوید.

در روز های گرم تابستان برای خنک کردن فضای خانه و محل کار تان سیستم‌ های تهویه مطبوع دیواری یا همان (اسپلیت) گزینه مناسبی خواهد بود، با خرید یک کولر گازی مناسب در سریعترین زمان ممکن فضای خانه و یا شرکت خود را خنک کنید، و از هوایی مطلوب لذت ببرید.

کولر گازی چیست و بر چه اساسی کار می کند؟

در حقیقت کولر گازی یک نوع دستگاه تهویه می باشد، که با مدد از روش سیکل تبرید تراکمی، گرما را از اتاق می گیرد، و آن را به بیرون اتاق می فرستد. در برخی از کولر های گازی امکان معکوس کردن این سیکل یا چرخه وجود دارد، و کولر تبدیل به یک سیستم حرارتی می گردد، در نتیجه در فصل زمستان به عنوان سیستم گرمایشی کاربرد خواهد داشت، و عملا این نوع از کولر گازی ها برای فصل های گرم و سرد مورد استفاده قرار می گیرند، و دو کاربرده می باشند.

به طور معمول هر دستگاه کولر گازی از چهار قسمت اصلی تشکیل می شود:

-کمپرسور

-کندانسور

-اواپراتور

-شیر انبساط یا لوله مویین

در انواع کولر های گازی از گاز های مخصوص تبرید نظیر R-22 یا R-134 a یا R-404 و … استفاده می گردد، این گاز ها در برخی از موارد به شدت برای لایه ازون مخرب هستند، و به همین علت در حال جایگزینی با گاز هایی می باشند، که برای محیط زیست و لایه ازون خطرات کمتری دارند.

شایان ذکر است، مدل های مختلف کولر گازی در بازار موجود می باشد، و شرکت های مختلفی در جهت تولید کولر گازی مشغول به فعالیت هستند، اما قاعدتا یکی از مهم ترین و اصلی ترین مسائل در خرید کولر گازی، خرید وسیله ایی است، که هم نیاز شما را مرتفع سازد، و هم متناسب با بودجه تعیین شده شما برای خرید این کالا باشد. مدیران شرکت فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب بر این باورند که، در کنار تامین منافع خود، به رضایت و منافع مشتری بیشتر اهمیت دهند، لذا با ارائه کولر گازی های متنوع با ویژگی باز پرداخت های قسط بندی شده

 و به طور کلی با فروش قسطی انواع لوازم خانگی امکان خرید و تهیه تمامی وسایل مورد نیاز را برای عموم افراد جامعه فراهم کرده اند، وگامی موثر در جهت رضایت مشتریان  برداشته اند.فروش های اقساطی که در قسطی کلاب صورت می گیرد، قدرت خرید مردم در این زمینه کالا ها را بیشتر خواهد کرد، و تاثیرات خیلی خوبی در زمینه تولید و اقتصاد جامعه در پی تحریم ها و رکود تولید و اقتصاد خواهد داشت.

سایر بلاگ های مرتبط

فروش اقساطی اجاق گاز آلتون

فروش اقساطی اجاق گاز آلتون
بدون شک اجاق گاز یکی از ضروری ترین و پرکاربردترین تجهیزات آشپزخانه است؛ به همین دلیل انتخاب یک اجاق گاز با کیفیت می تواند خیال خانم خانه را آسوده ...

فروش قسطی فرتوکار

فروش قسطی فرتوکار
فروش قسطی فرتوکار برای تکمیل و تزئین دکوراسیون فضای آشپزخانه بسیار حائز اهمیت و کاربردی به شمار می رود. امروزه تحت تاثیر تغییرات ......