فروش اقساطی کنسول بازی

تاریخ انتشار:
1403/2/28 11:47:57

کنسول‌های بازی محبوبیت ویژه‌ای در دنیا دارند. برای خرید اقساطی کنسول بازی به بخش بازی سرگرمی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و از تخفیفات ویژه سایت بهره ببرید.

فروش اقساطی کنسول بازی

ps4 pro

کنسول پلی استیشن 4 پرو یک کنسول استثنایی است و توانایی اجرای بازی‌ها را با کیفیت 4K فراهم می‌سازد. حتی می‌توانید بازی‌ها را با رزولوشن 1080 پیکسل نیز انجام دهید. در ادامه قصد داریم تا به معرفی و مشخصات این کنسول بپردازیم. قابليت خرید قسطی کنسول بازی در قسطی‌کلاب فراهم شده است.

سخت افزار قدرتمند

قبل از هر چیز باید بدانید که پردازنده این کنسول یک پردازنده هشت هسته‌ای به نام جگوار و ساخت شرکت AMD می‌باشد که با فرکانس 2.5 گیگاهرتز عمل می‌کند.

در کنار این پردازنده، پردازنده گرافیکی ساخت همین شرکت و از نوع رادئون قرار گرفته است که با فرکانس 4.2 و سرعت 911 مگاهرتز عمل می‌کند و 36 واحد محاسبه کننده دارد. 

حافظه این دستگاه 8 گیگابایت می‌باشد که از نوع DDR5 است و در کنار آن از یک گیگابایت حافظه DRAM نیز برخوردارید. همچنین، حافظه ذخیره‌سازی هارددرایو نیز در حدود یک ترابایت می‌باشد. با خرید اقساطی کنسول بازی قدرت، سرعت و كيفيت را در بازی‌های خود تجربه كنيد!

ورودی‌ها و خروجی‌ها

از نظر اتصالات و ارتباطات، ورودی و خروجی دارای سه پورت USB 3.1، یک خروجی HDMI، یک پورت AUX، ورودی اترنت و اتصال بلوتوث نسخه 4 می‌باشد. 

همچنین، یک ورودی مربوط به برق نیز دارد. با خرید نقدی یا اقساطی ps4 pro اين امكان را داريد تا هدست‌های مربوط به واقعيت مجازی را به كنسول خود اضافه كنيد!

خصوصيات ظاهری و طراحی

طراحی این پلی استیشن را می‌توانید هیبریدی از طراحی پلی استیشن 4 معمولی و اسلیم بدانید. از نظر ابعاد نيز، اين پلی استیشن کمی بزرگتر و سنگینتر می‌باشد و وزن 3.3 کیلوگرمی دارد. رنگ آن مشکی مات است. 

این رنگ در تولید پلی استیشن 4 اسلیم نیز عرضه شده بود. در قسمت جلوی کنسول، دکمه‌های خاموش و روشن كردن و خروج دیسک قرار دارند. با خرید اقساطی کنسول بازی يک كنسول شيکك و زيبا با طراحی بهينه تهيه نماييد.

مزايا و معايب كنسول پرو

از جمله مزایای این پلی استیشن بر خلاف پلی استیشن اسلیم، بازگشت خروجی اپتیکال صدا می‌باشد. به علاوه، نسبت به دو نسخه پلی استیشن 4 پرو و اسلیم قدرت گرافیکی آن بهتر شده است.

البته، شاید نیاز داشته باشید تا در این پلی استیشن از یک هارد دیسک پرسرعت‌تر مانند 7200 RPM کمک بگیرید و یا این که هارد دیسک کنسول را با یک SSD پرسرعت عوض کنید. 

به علاوه، در این پلی استیشن از قابلیت HDR استفاده شده است. همچنین، قادر هستيد تا در این پلی استیشن به ضبط و گرفتن اسکرین شات بر روی ویدیو در حال بازی بپردازید. 

از نظر امكانات بازي نيز تا پایان سال 2016 می‌توانستيد حداقل از تعداد 45 بازی سونی در این پلی استیشن بهره‌مند شوید. در اين پلی استیشن می‌توانید از تکنولوژی چکربورد رندرینگ استفاده نمایید تا در صورت نیاز بازی خود را با رزولوشن پایین‌تری انجام دهید و در صورت نیاز نیز رزولوشن را تغییر دهید و بالا ببرید.

در این پلی استیشن قادريد تا از بازی‌های واقعیت مجازی نیز بهره‌مند شوید. با خرید قسطی کنسول بازی يک كنسول ايده‌آل با قيمت مناسب و امكانات كافی خريداری نماييد.

خرید اقساطی کنسول بازی

اگر از افراد علاقمند به بازی‌های مهیج پلی استیشن هستید و می‌خواهید یک کنسول مناسب خریداری نمایید و در حال حاضر از کنسول‌های پلی استیشن 4 استفاده نمی‌کنید، این مدل به شما پیشنهاد می‌شود.

به علاوه توصیه می‌کنیم تا خرید خود را از فروشگاه معتبر قسطی کلاب انجام دهید تا از خدمات ارزنده فروش اقساطی این فروشگاه بهره مند شوید. 

در این فروشگاه می‌توانید به یکی از چهار روش موجود در سایت که توسط لیزینگ‎‌ها امکان پذیر شده است، وام بگیرید و چند روز بعد كالاهای مورد نیاز خود را سفارش دهید. پیشنهاد ما به شما خرید قسطی کنسول بازی از قسطی‌کلاب می‌باشد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی کنسول بازی ps5 با سفته

خرید قسطی کنسول بازی ps5 با سفته
شما می‌توانید برای خرید قسطی کنسول بازی ps5 با سفته الکترونیکی یا چک به بخش کنسول بازی در دسته بندی بازی سرگرمی سایت قسطی کلاب...

خرید ایکس باکس قسطي

خرید ایکس باکس قسطي
جدیدترین کنسول بازی ایکس باکس به تازگی رونمایی شده است. برای خرید اقساطی ایکس باکس به بخش بازی سرگرمی در سایت قسطی کلاب ...