فروش اقساطی لوازم خانگی فلر

تاریخ انتشار:
1403/2/13 15:20:50

فلر یکی از برند های معروف و پیشرفته در طراحی و تولید لوازم خانگی است. جهت مشاهده شرایط فروش اقساطی لوازم خانگی فلر به بخش لوازم خانگی در سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


فروش اقساطی لوازم خانگی فلر


اطلاعاتی درباره لوازم خانگی فلر

شرکت آلمانی فلر بیش از 25 سال است که در عرصه تولید لوازم خانگی کار می کند. محصولات این شرکت شامل انواع وسایل کوچک و متوسط آشپزخانه مانند چای ساز، آبمیوه گیر، غذاساز، زودپز و هواپز می باشند. این برند آلمانی و مطرح، در تولید لوازم خانگی، سادگی در طراحی و کیفیت و طول عمر بالا را هدف اصلی خود در تولید لوازم خانگی قرار داده است. همچنین در طراحی های فلر، سعی شده است تا فاصله خواسته مشتری با استاندارد ها و الزامات طراحی به شدت کاهش یابد.

محصولات و لوازم خانگی فلر، هم اکنون در دو کشور ترکیه و چین، تحت لیسانس آلمان تولید می شوند. این محصولات با توجه به کیفیت بالا، طول عمر مناسب و طراحی زیبا و ساده در ایران نیز با استقبال گسترده ای رو به رو شده اند. در این میان با توجه به شرایط بازار، تعداد کمی از فروشندگان شرایط فروش اقساطی لوازم خانگی فلر را ایجاد کرده اند.

شما می توانید برای اطلاع از شرایط ویژه فروش اقساطی لوازم خانگی فلر، با ما همراه باشید. بدین منظور ابتدا بیایید مزایای فروش اقساطی را برای خریدار و همچنین فروشنده با یکدیگر بررسی کنیم.

آیا خرید لوازم خانگی به صورت اقساطی فراهم است؟

محصولات و لوازم خانگی فلر، با توجه به کیفیت ساخت و طول عمر بالا دارای قیمت نسبتا بالاتری نسبت به برند های سطح پایین تر خود هستند.، اما با توجه به طول عمر مناسب و عملکرد عالی قطعات محصولات فلر، شما در صورت خرید این محصولات می توانید تا چندین سال از آن ها استفاده کنید. 

یک گزینه دیگر هم وجود دارد و آن این است که به دلیل قیمت پایین تر، از برند های ناشناخته و سطح پایین خرید کنید، که احتمالا سال بعد و یا حتی نرسیده به یکسال مجبور به تعمیر و یا خرید مجدد شوید.

 این کار به شدت باعث افزایش هزینه برای شما می شود. حال به این نتیجه می رسیم که خرید لوازم خانگی فلر که برندی معتبر است، بسیار بهتر از خرید برند های ناشناخته با قیمت پایین تر است. 

شاید به دلیل عدم توانایی مالی و یا قرار گرفتن در فشار از نظر مالی، این سوالات برای شما به وجود بیاید که آیا می توانم لوازم خانگی فلر را به صورت اقساطی خرید کنم؟ شرایط فروش اقساطی لوازم خانگی فلر چگونه است؟ برای پاسخ به این سوالات با ما در ادامه مطلب همراه شوید.

 شرایط فروش اقساطی لوازم خانگی فلر

در پاسخ به سوالات بالا باید بگوییم که بله! خوشبختانه امکان خرید اقساطی لوازم خانگی فلر برای شما از مراکز معتبر و محدود فراهم شده است. شرایط فروش اقساطی لوازم خانگی فلر نیز به این صورت است که شما با پیش پرداخت و یا بدون پیش پرداخت (به نوع محصول و یا شرایط ضمانت و خرید شما بستگی دارد) برای خرید اقدام کنید.

در این طرح شما قادر خواهید بود حتی با کم ترین توان مالی هم لوازم خانگی فلر، یکی از بهترین برند های موجود در بازار ایران را تهیه کنید. مزایای فروش اقساطی لوازم خانگی فلر و خرید از سایت قسطی کلاب به صورت خلاصه عبارتند از:

  • پیش پرداخت های کم و در بعضی موارد صفر
  • امکان خرید چندین دستگاه از لوازم خانگی فلر به صورت اقساطی
  • امکان استفاده از تخفیف های ویژه در صورت خرید عمده و نقد
  • بازپرداخت های طولانی مدت بدون فشار مالی
  • دریافت ضمانت های آسان و قابل دسترسی برا اکثریت افراد
  • افزایش قیمت بسیار محدود در مقایسه با فروش نقدی لوازم خانگی فلر

همان طور که در بالا ذکر شد، در طرح فروش اقساطی لوازم خانگی فلر کمترین تفاوت قیمت با شرایط نقدی در نظر گرفته خواهد شد. با این شرایط، شما می توانید با کمترین هزینه اضافه نسبت به شرایط نقدی، یک یا چند وسیله از لوازم خانگی فلر را خریداری کنید.

فروش اقساطی لوازم خانگی در قسطی کلاب

همانطور که اطلاع دارید، فروش اقساطی لوازم خانگی فلر در فروشگاه قسطی کلاب امکان پذیر است. قسطی کلاب در نظر دارد، برای رفاه حال مخاطب های خود، شرایط فروش قسطی را فراهم کند تا مخاطب ها با هر شرایط مالی، قدرت خرید داشته باشند.

خرید اقساطی از قسطی کلاب به سه صورت انجام می‌شود. اولین روش خرید از بای چک، دومین روش خرید از لیزینگ پارسیان و روش سوم خرید از لیزینگ فراز اندیشان می‌باشد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی لباس شویی پاکشوما

خرید قسطی لباس شویی پاکشوما
برند پاکشوما یکی از بهترین برندهای ایرانی است. اگر قصد خرید قسطی لباس شویی پاکشوما را دارید به بخش لوازم خانگی در سایت قسطی کلاب...

خرید اقساطی سرخکن فیلیپس

خرید اقساطی سرخکن فیلیپس
سرخ کن یکی از وسایل مهم و کاربردی در آشپزخانه است. برای خرید اقساطی سرخکن فیلیپس به بخش سرخ کن در دسته بندی ...