لوازم خانگی امرسان

تاریخ انتشار:
1403/2/6 09:28:37

این روز ها با توجه به اوضاع اقتصادی و اینکه برند های ایرانی توانسته اند اعتماد مردم را به خود جلب کنند، افراد زیادی به خرید از برندهای ایرانی روی آورده اند. برای خرید لوازم خانگی امرسان به سایت قسطی کلاب بخش لوازم خانگی مراجعه کنید. 

لوازم خانگی امرسان


لوازم خانگی امرسان

لوازم خانگی امرسان جزو برترین برندهای ایرانی است. این برند صاحب نام فعالیت خود را از سال 1360 آغاز کرده و اکنون بیشتر از 30 سال است که لوازم و محصولات خود را طراحی و به بازار فروش ارائه می کند.

این برند در ابتدای فعالیت خود حدود 6 سال اول را فقط فریزر تولید می کرد و به مرور زمان خط تولید یخچال فریزر خود و سپس خط تولید محصولات دیگر را فعال کرد. این برند به کشور های دیگر نیز صادرات انجام می دهد.

اگر برای تهیه جهیزیه و یا تغییر لوازم منزلتان به دنبال خرید لوازم خانگی هستید، ما به شما لوازم خانگی امرسان را پیشنهاد می کنیم، زیرا با توجه به اینکه با بالا رفتن نرخ ارز خیلی از افراد توانایی خرید از برندهای خارجی را ندارند، علاوه بر این به علت تحریم ها ممکن است، شما از یک برند خارجی خرید کنید و قطعات آن برند را دیگر پیدا نکنید.

با توجه به نکاتی که گفتیم خرید از برند های ایرانی در حال حاضر به صرفه تر و قابل اطمینان تر است. از آنجایی که کیفیت لوازم خانگی بسیار مهم است. لوازم خانگی امرسان می تواند در لیست برندهای خوب و قابل اطمینان ایرانی باشد، زیرا این برند کیفیت محصولات خود را نشان داده است.

لوازم تولید شرکت امرسان شامل انواع مدل های یخچال فریزر، اجاق گاز، جاروبرقی و ماشین لباسشویی می شود. تمامی محصولات این برند ضمانت 36 ماهه دارند که برای تعمیرات کارشناسان این برند به منزل شما آمده و کالای شما را تعمیر می کنند.

از جدیدترین و جذاب ترین تولیدات امرسان می توان به یخچال های رنگی این برند اشاره کرد، زیرا یخچال های رنگی برای یک برند خارجی به نام اسمگ بود که با توجه به بالا رفتن نرخ ارز برای ایرانیان قیمت زیادی داشت و امرسان توانست با تولید یخچال های رنگی افراد زیادی را به خود جذب کند.

خرید لوازم خانگی امرسان

برای خرید لوازم خانگی امرسان می توانید از دو راه خرید اینترنتی و خرید حضوری اقدام نمایید. برای خرید حضوری می توانید به نمایندگی های امرسان و مغازه هایی که لوازم خانگی امرسان را به فروش می رسانند، مراجعه کنید.

اما برای خرید اینترنتی علاوه بر سایت خود امرسان، سایت های زیادی هستند که لوازم خانگی امرسان و دیگر برندهای ایرانی و خارجی را به فروش می رسانند. یکی از معتبر ترین فروشگاه های اینترنتی در این زمینه فروشگاه قسطی کلاب است.

شما برای خرید اینترنتی لوازم خانگی امرسان باید به چند نکته توجه کنید برای اولین نکته می توان به میزان بودجه شما اشاره کرد. اگر پول کمی برای خرید یک محصول دارید می توانید از لوازم خانگی امرسان تهیه کنید، زیرا با توجه با ایرانی بودن علاوه بر کیفیت بالایی که دارد، نیاز به پول خیلی زیادی برای خرید ندارد.

برای خرید لوازم خانگی امرسان و حتی برندهای دیگر یکی از مهم ترین نکاتی که باید به آن توجه کنید، این است که شما باید با توجه به نیاز خود و متراژ و ظاهر خانه یک محصول خانگی را تهیه کنید. برای مثال یخچال فریزر های دوقلو، برای یک خانواده دو نفره در یک خانه 40 متری بسیار بزرگ است.

قسطی کلاب فروشگاه اینترنتی

قسطی کلاب یکی از معتبر ترین فروشگاه های اینترنتی موجود در ایران است که در شرایط اقتصادی فعلی جامعه این امکان را برای افراد فراهم آورده است که بتوانند کالاهای مورد نیاز خود را به صورت قسطی تهیه کنند.

سایت قسطی کلاب نیز مانند دیگر فروشگاه های اینترنتی لوازم خانگی امرسان را به فروش می رساند و شما می توانید پس از ثبت نام و ارائه مدارک درخواستی به سایت قسطی کلاب و پس از تایید مدارک توسط کارشناسان کالای مورد نیاز خود را تهیه کرده و درب منزل تحویل بگیرید.

سایر بلاگ های مرتبط

فروش قسطی تلویزیون xvision

فروش قسطی تلویزیون xvision
برند ایکس ویژن محصولات با کیفیت و مدرنی دارد. شما می‌توانید برای خرید قسطی تلویزیون xvision به بخش تلویزیون در دسته بندی لوازم خانگی...

ماشین ظرفشویی جی پلاس

ماشین ظرفشویی جی پلاس
ماشین ظرفشویی جز مهم‌ترین وسایل آشپزخانه در هر خانه‌ای می‌باشد. برای خرید نقدی یا اقساطی ماشین ظرفشویی جی پلاس به بخش لوازم خانگی در ...