سایت دیجیکالا

تاریخ انتشار:
1403/2/13 14:21:59

دیجی کالا را می توان اولین سایت اینترنتی فروش کالا دانست که فروش خود را به صورت نقدی و تحویل در درب منزل انجام می دهد. در کنار این دیجی کالا، سایت قسطی کلاب وجود دارد که کالا های مورد نظر شما را با شرایط ویژه و اقساطی به فروش می رساند. برای خرید اقساطی بهترین کالا ها با قیمت مناسب نسبت به دیجی کالا به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

سایت دیجیکالا

فروشگاه های آنلاین در برابر فروشگاه های سنتی

امروزه با دیجیتالی شدن تمام ابعاد زندگی دیگر کم کم فروشگاه های آنلاین نیز جای فروشگاه های سنتی را گرفته اند. در روش خرید سنتی مشتری وارد مغازه یا فروشگاه می شود کالاهای موجود در مغازه را می بیند و یکی از کالا های موجود را انتخاب و خریداری می کند.

در این روش خرید مشتری خیلی فرصت این را ندارد که بتواند کالاهای مختلف را با هم مقایسه کرده و خصوصیات و امکانات ارائه شده توسط هر کدام را بررسی کند. از طرف دیگر این فرصت را ندارد که تمام فروشگاه ها و تمام کالاهای موجود و تولید شده توسط برند های مختلف را مورد بررسی قرار دارد. محدود بودن ساعت کاری فروشگاه های فیزیکی نیز به این مشکل دامن می زند.

در فروشگاه های آنلاین مانند سایت دیجیکالا کاربر می تواند هر ساعت از شبانه روز به سایت مراجعه کرده تمام کالاهای مورد نیاز خود مانند انواع گوشی ها و تبلت ها، انواع و اقسام لوازم خانگی، لوازم آرایشی بهداشتی و هر محصولی که فکرش را بکنید را مشاهده و ویژگی های آن را بررسی کنند.

در سایت دیجیکالا کاربر می تواند محصولات مختلف را با هم مقایسه کند و از نظراتی که سایر کاربران در مورد هر محصول در سایت قرار داده اند استفاد کنند تا بتوانند بهترین محصول را متناسب با نیاز خود انتخاب کنند.

با خرید از سایت دیجیکالا محصولات در کمترین زمان ممکن به دست کاربر می رسد و نیازی نیست که کاربر نگران نحوه حمل و نقل این محصولات باشد. تنها مشکلی که در رابطه با سایت دیجیکالا وجود دارد این است که تمام هزینه محصول را باید به صورت نقدی پرداخت کرد تا کالا را ارسال کنند.

خرید اقساطی از قسطی کلاب 

با توجه به شرایط اقتصادی موجود و با توجه به این که اغلب کالا های موجود در بازار کالاهای وارداتی هستند، قیمت ارز و به دنبال آن قیمت اغلب کالاهای موجود در بازار به یکباره چندین برابر شد و اغلب افراد جامعه دیگر توان مالی پرداخت هزینه نقدی بسیاری از کالا ها به ویژه کالاهای دیجیتال و لوازم خانگی را ندارند. از این رو شاید بتوان گفت که سایت دیجیکالا دیگر نمی تواند به طور کامل پاسخگوی نیاز همگان باشد.

از این رو سایت هایی مانند قسطی کلاب راه اندازی شدند که در کنار فروش نقدی فروش قسطی را نیز به راه انداختند. قسطی کلاب تمام تلاش خود را کرده است که امکانات ارائه شده توسط سایت دیجیکالا را با شرایطی بهتر در اختیار کاربران خود قرار دهد.

تمام کالاهای موجود در سایت دیجیکالا را می توانید به صورت قسطی از سایت قسطی کلاب تهیه کنید و از مزایا و شرایط آن بهره مند شوید. در سایت قسطی کلاب نیز مانند سایت دیجیکالا می توانید کالاهای موجود در بازار را در هر ساعت از شبانه روز مشاهده کنید و متناسب با نیاز خود کالا ها را انتخاب و خریداری نمایید.

تنها تفاوت این دو سایت این است که در قسطی کلاب شما لازم نیست قیمت محصولات را به عنوان یک گزینه تعیین کننده در نظر بگیرید و با خیالی آسوده می توانید فقط به کیفیت و علاقه خود توجه کنید.

با مراجعه به سایت قسطی کلاب می توانید پس از انتخاب کالای مورد نظر خود تعداد ماه های اقساط را بین ۳ تا ۱۲ ماه انتخاب کنید و پس از انجام بررسی های لازم در صورت تأیید مدارک ارائه شده کالای مورد درخواست خود را در سه تا پنج روز کاری در درب منزل تحویل بگیرید.

قسطی کلاب تلاش کرده است که در مقایسه با فروشگاه های سنتی نیز بهتر عمل کند و درصد سود کمتری از مشتریان خود دریافت کند. به طور کلی ما در قسطی کلاب تمام تلاش خود را به کار می گیریم که بهترین خدمات را برای مشتریان خود ارائه دهیم.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی هدست تسکو

خرید قسطی هدست تسکو
یکی از بهترین برندهای تولید کننده هدفون در دنیا تسکو می‌باشد. برای خرید قسطی هدست تسکو به بخش هدفون در دسته بندی کالای دیجیتال...

خرید قسطی گوشی بلک بری

 خرید قسطی گوشی بلک بری
قسطی کلاب سعی کرده است با ارائه ی خدمات مختلف در زمینه ی فروش اقساطی کالای دیجیتال، خدمات ویژه ای برای کسانی....