خرید اقساطی خودرو دنا با چک

تاریخ انتشار:
1403/2/27 07:31:35

خودرو یکی از وسایل مورد نیاز در جامعه امروزی است که با توجه به سلیقه و بودجه‌ای که دارید، می‌توانید آن را انتخاب کنید. برای خرید اقساطی خودرو دنا با چک به بخش خودرو در دسته بندی وسایل نقلیه سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی خودرو دنا با چک


بهترین خودرو ایران خودرو 

امروزه در کشور ما خرید اقساطی موضوعی متداول بین اقشار مختلف جامعه می‌باشد. با رشد زندگی شهری تمایل افراد برای داشتن خودرو شخصی افزایش یافته و به نوعی تبدیل به امری اجتناب ناپذیر شده است. اگر قصد دارید یکی از خودروهای داخلی را خریداری کنید، یکی از گزینه‌‎های شما، خرید اقساطی خودرو دنا است. البته که خرید نقدی هم ممکن است. اما با توجه به اینکه در حال حاضر شرایط‌های فروش قسطی متعارفی وجود دارد، اکثر افراد اقدام به خرید اقساطی خودرو می‌نمایند. 

بهتر است قبل از اقدام به خرید قسطی خودرو دنا کمی با این خودرو آشنا شوید. این خودرو در داخل ایران و توسط شرکت ایران خودرو تولید می‌شود. در ابتدا این خودرو طراحی شد که بجای خودروهای سمند و سمند سورن وارد بازار شود. اما پس از ساخت، این خودرو در کنار خودروهای دیگر به عنوان یک محصول مستقل تولید شد. بر اساس پلتفرم سمند، طراحی خودرو دنا انجام شد. در واقع از نظر فنی خودرو دنا کاملا شبیه خودرو سمند است. از جمله قسمت‌های فنی می‌توان موتور، گیربکس، سیستم الکترونیکی، سیستم سوخت رسانی را نام برد. اما در طراحی بدنه و شاسی تغییراتی داده شده است. مشخصات فنی خودرو دنا در جدول زیر مشخص شده است. 

بررسی ویژه امکانات خودرو دنا

موتور 4 سیلندر خطی EF7
حجم موتور (سی سی)1650
حداکثر توان موتور (اسب بخار) 115 اسب بخار در دور6000
حداکثر گشتاور (نیوتن متر) 157 نیوتن متر در دور 4500
تعداد سوپاپ 16
نوع سوخت بنزین بدون سرب با اکتان95
سامانه انژکتوری تزریق الکترونیکی چند نقطه‌ای
استاندارد آلایندگییورو 4
سامانه انتقال قدرتپنج دنده دستی BE3+_BE4
ترمز EBS با توزیع الکترونیکی نیرو
ترمز جلو دیسکی تهویه شونده
ترمز عقب دیسکی
گنجایش مخزن سوخت (لیتر)60
حجم فضای صندوق عقب (لیتر)500 

تا به امروز چهار تیپ مختلف دنا تولید شده است. دنا معمولی، دنا پلاس یا دنا ELX که دنا پلاس تغییریافته دنا معمولی است و دارای امکانات بیشتری می‌باشد. که در سه نوع دنا پلاس توربو اتوماتیک، دنا پلاس توربو شارژ، دنا پلاس وجود دارد. وجود موتور توربو شارژ باعث افزایش قدرت و شتاب خودرو شده و راندمان بالاتر می‌رود. با سوختن کامل بنزین، مصرف سوخت، کمتر شده و همچنین سطح آلایندگی پایین می‌آید. با خرید اقساطی خودرو دنا با چک از قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.

در خط تولید مدل اتوماتیک، دنا پلاس توربو شارژ با جعبه دنده خودکار که یک جعبه دنده 6 سرعته اتوماتیک است، تولید می‌شود. دنا پلاس هیبریدی توسط شرکت ایران خودرو معرفی شده اما هنوز به تولید انبوه نرسیده است. این مدل علاوه بر داشتن جعبه دنده خودکار و قابلیت هیبریدی، می‌تواند با برق شهری مستقیما شارژ شود. هنگام استفاده از برق سطح آلایندگی آن صفر است. 

چرا خودرو دنا؟

در خرید اقساطی خودرو علاوه بر توجه به شرایط فروش قسطی، باید امکانات خودرو مورد نظر را هم بررسی کرد. خرید قسطی خودرو دنا نیز از این قاعده مستثنا نیست. این امکانات می‌تواند از جنبه‌های مختلف مانند امکانات ایمنی، امکانات رفاهی، امکانات عملکردی و زیست محیطی مورد توجه باشد. بطور مثال این خودرو دارای کیسه هوا هم برای راننده و هم برای سرنشین جلو، ترمز EBS و ستون فرمان جمع شونده می‌باشد که این موارد در تصادفات جهت حفظ ایمنی فرد نقش مهمی دارند. 

-ایمنی مطابقت با استانداردهای ایمنی تصادف از پهلو و جلورفاهی مجهز به کروز کنترل
-مجهز به کیسه هوا برای راننده و سرنشین جلو مجهز به سامانه تهویه مطبوع اتوماتیک
-مجهز به کمربندهای ایمنی سه نقطه‌ای جلو و عقب با پیش کشنده و محدود کننده نیرو جلو سامانه کمک پارک عقب (سنسور دنده عقب و قابلیت نصب دوربین دنده عقب)
-مجهز به ترمز ضد قفل (ترمز EBS) و بوستر MBA به همراه توزیع الکترونیکی نیرو (EBD)مولتی مدیای لمسی
-CD/DVD/MP3/USB/Micro SD/Bluetooth
-ستون فرمان جمع شونده در تصادفقابلیت تماس/پاسخگویی به تماس با بلوتوث
-چراغ‌های مه ‌شکن جلو و عقب به همراه چراغ‌های ایمنی درهاستون فرمان قابل تنظیم
-کنترل سامانه صوتی روی غربیلک فرمان
-عملکردی برخورداری از سامانه الکترونیکی مالتی پلکس چراغ همراهی تا در منزل
-دارای سامانه ناوبری ماهواره‌ای شیشه‌‌های سولار (ضد اشعه UV)
-رینگ اسپرت آلومینیومی زیر آرنجی جلو و عقب
-سامانه ضد سرقت (immobilizer)قابلیت دسترسی به صندوق عقب از داخل اتاق
-قابلیت تنظیم زاویه نور چراغ‌های جلو صندلی‌‌های برقی جلو
-زیست‌محیطی مطابقت با استاندارد آلایندگی یورو 4 قابل ارتقا به یورو 5 آینه‌های جانبی تنظیم برقی
(تاشو برقی با گرمکن) 

خرید اقساطی خودرو دنا با چک از سایت قسطی کلاب 

اگر خرید اقساطی و مخصوصا خرید اقساطی خودرو مدنظرتان است، به سایت قسطی کلاب بخش خودرو مراجعه کنید. مشاوران ما آماده ارائه اطلاعات درباره شرایط خرید اقساطی به شما عزیزان هستند. با توجه به افزایش روزافزون قیمت خودرو، سایت ما جهت رفاه حال افراد، طرح ویژه فروش قسطی خودروهای داخلی و خارجی از دم قسط را در دستور کار خود قرار داده است. نکته قابل توجه این است که تحویل خودرو به صورت فوری انجام می‌گیرد. هدف ما این است که با انجام خدمات مناسب و رعایت حقوق مصرف کنندگان، باعث رضایت کامل مشتریان خود شویم. برای کسب اطلاعات جزئی تر از سایت قسطی کلاب بازدید کرده و با خرید قسطی خودرو دنا از این فرصت طلایی استفاده کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی خودرو تیبا 2 چکی

خرید قسطی خودرو تیبا 2 چکی
خرید قسطی خودرو تیبا 2 هاچ‌بک باتوجه به قیمت مناسب، افزایش امکانات و بهبود ظاهر نسبت به پراید 111، با استقبال ویژه‌ای در بازار خودرویی...

خرید قسطی خودرو پرشیا با چک

خرید قسطی خودرو پرشیا با چک
یکی از خودروهای پر طرفدار موجود در کشور بی شک مدل پژو پارس می‌باشد. برای خرید قسطی خودرو پرشیا با چک به بخش خودرو در دسته بندی...