مقایسه گوشی اپل با سامسونگ

تاریخ انتشار:
1403/2/23 10:05:20

مدت زمان بسیاری است که در دنیای تکنولوژی بین دو برند اپل و سامسونگ رقابتی تنگاتنگ وجود دارد. البته هر دوی این برندها طرفداران مخصوص خود را دارند. شما می‌توانید برای خرید اقساطی گوشی اپل و یا خرید قسطی گوشی سامسونگ و یا خرید اقساطی گوشی اپل به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


مقایسه گوشی اپل با سامسونگ



برند اپل موفق‌تر است یا سامسونگ!

شرکت‌های سامسونگ و اپل در تولید گوشی‌های هوشمند پرچمدار، فوق‌العاده هستند. این دو کمپانی هر ساله بازار فروش بی‌نظیری در سرتاسر دنیا دارند. 

آیفون‌ها از صفحه نمایشی با تکنولوژی سوپر رتینا استفاده می‌کنند، در حالی که در سامسونگ از صفحه نمایش سوپر آمولد استفاده می‌شود. با خرید قسطی گوشی سامسونگ از قسطی کلاب یک خرید منحصر به فرد را تجربه کنید.

به علاوه، محافظ به کار رفته شده در صفحه نمایش گوشی‌های اپل کارایی بیشتری نسبت به گوریلاگلس‌های سامسونگی دارند. همان طور که می‌دانید سیستم عامل به کار رفته در این دو برند نیز، کاملاً با هم متفاوت است. برای خرید اقساطی گوشی اپل به قسطی کلاب مراجعه کنید.

در کل می‌توان به کارایی سیستم عامل اندروید نسبت به نسخه‌های مختلف IOS اشاره کرد. از نظر میزان شارژدهی باتری نیز، سامسونگ در مقایسه با اپل از کیفیت شارژ بهتری برخوردار است.

اگر یک جمع‌بندی کلی انجام دهیم با وجود ادعای سامسونگ در کیفیت بالای دوربین‌های چندگانه‌ای که در گوشی‌های پرچمدار خود ارائه می‌دهد، کیفیت عکاسی و فیلم برداری در گوشی‌های اپلی به مراتب بهتر است.

زیرا در هنگام فیلم برداری به دلیل نارسایی‌های برنامه‌های نرم‌افزاری، امکان زوم و استفاده از حالت الترا واید به صورت هم زمان در سامسونگ وجود ندارد. این در حالی است که پرچمدارهای سامسونگی از دوربین‌های فوق‌العاده‌ای استفاده می‌کنند.

بیشتر این گوشی‌ها سعی کرده‌اند تا طراحی مناسبی داشته و خوش دست باشند. همچنین گواهی نامه‌های مربوط به عدم نفوذ آب و گرد و غبار را نیز کسب نمایند. بدنه گوشی‌های آیفون طوری طراحی شده است تا به کاربر حس بهتری منتقل ‌کند.

زیرا از فولاد ضد زنگ است. در حالی که بدنه بیشتر سامسونگ‌ها از ترکیب فلز و شیشه ساخته شده است. وزن گوشی‌های آیفون نیز نسبت به گوشی‌های سامسونگ سبک‌تر می‌باشد. برای خرید اقساطی گوشی اپل به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و یک خرید موفق تجربه کنید.

نکته قابل توجه دیگر این است که، سامسونگ دارای جک 3.5 میلیمتری مخصوص هدفون است در حالی که آیفون فاقد این امکان می‌باشد. در ادامه قصد داریم تا پرچمدار سامسونگ را با پرچمدار آیفون مقایسه کنیم. برای خرید قسطی گوشی سامسونگ با قیمتی عالی به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

گلکسی اس ۲۰ اولترا

این اسمارت‌فون، دارای صفحه نمایشی آمولد و رزولوشنی برابر 1440 در 3200 پیکسل است. نرخ تازه سازی صفحه در آن 120 هرتز می‌باشد. در دو نسخه از تراشه اسنپدراگون 865 و یا اگزینوس 990 برخوردار است. دارای 12 و یا 16 گیگابایت رم و 128 یا 512 گیگابایت حافظه داخلی است.

به علاوه تا یک ترابایت کارت حافظه جانبی را نیز، پشتیبانی می‌کند. این پرچمدار سامسونگ، بسیار زیبا است. از طرفی حسگر اثر انگشت آن مبتنی بر فناوری فراصوت است. یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی دارد که با شارژر 45 واتی به سرعت شارژ می‌شود. همچنین یک شارژر بی‌سیم 15 واتی دارد.

دوربین‌های این ابر قدرت، دارای لنزهای 108 مگاپیکسل، 48 مگاپیکسل و 12 مگاپیکسل هستند و می‌توانند ویدیوهایی با کیفیت 8K ضبط نمایند. برخورداری از زوم 100 برابری و سنسور ToF نیز از جمله قابلیت‌های این پرچدار می‌باشد. 

به علاوه، دارای قابلیت جذابی به نام سینگل‌تیک می‌باشد که سه عکس مجزا توسط سه دوربین را ثبت می‌کند و توسط هوش مصنوعی زیباترین عکس را انتخاب می‌کند. دوربین سلفی نیز یک دوربین فوق‌العاده 40 مگاپیکسلی می‌باشد.

آیفون ۱۱ پرو مکس

این گوشی دارای دوربین‌های سه گانه عریض، فوق عریض، تلفوتو است که از سه دوربین 12 مگاپیکسلی تشکیل شده و دارای لرزش‌گیر اپتیکال است. این دوربین‌ها قادر به فیلم برداری با کیفیت 4K می‌باشند. پردازنده این پرچمدار نیز بایونیک A13  می‌باشد. 

این گوشی دارای 4 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه جانبی است. باتری این گوشی یک باتری 3500 میلی آمپری می‌باشد که از یک شارژر سریع 18واتی نیز برخوردار است. 

بدنه این گوشی نیز خاصیت ضد آب و ضد گرد و غبار دارد. این اسمارت‌فون دارای قابلیت تشخیص چهره مادون قرمز است. در کل اگر قضاوت کنیم، گوشی‌های سامسونگ با توجه به امکاناتی که دارند، مقرون به صرفه‌تر هستند، هر چند که برخی از قابلیت‌های آیفون نیز بی‌نظیر است. ناگفته نماند که خرید قسطی گوشی سامسونگ با شرایطی عالی در سایت قسطی کلاب امکان پذیر شد.

قسطی کلاب

فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب برای رفاه حال مشتریان خود شرایط خرید اقساطی و نقدی را مهیا کرده است و شما با توجه به نوع نیازتان می‌توانید یکی از این دو روش را برای خرید کالاهای مد نظر خود انتخاب کنید. 

با دریافت اعتبار خرید اقساطی از لیزینگ‌های معتبر می‌توانید تا سقف 150 میلیون تومان اعتبار خرید دریافت کنید. ناگفته نماند که خرید اقساطی گوشی اپل با قیمت بی‌نظیری در سایت قسطی کلاب امکان پذیر شده است.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی گوشی s20 fe

خرید اقساطی گوشی s20 fe
گوشی s20fe یک گوشی بالاره مقرون به صرفه است. برای خرید اقساطی گوشی s20 fe به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال...

فروش قسطی ساعت هوشمند شیائومی

فروش قسطی ساعت هوشمند شیائومی
اگر به دنبال خرید یکی از بهترین و مناسب ترین کالا های دیجیتال قسطی کلاب که با استقبال بی نظیر مشتریان نیز رو به رو شده است، هستید، می توانید...