فروش نقدی لپ تاپ مایکروسافت

تاریخ انتشار:
1403/1/29 05:47:57

مایکروسافت یکی از بهترین برندها در زمینه تولید لپ تاپ است. شما می‌توانید برای خرید نقدی یا اقساطی لپ تاپ های مایکروسافت به سایت قسطی کلاب بخش کالای دیجیتال مراجعه کنید.


فروش نقدی لپ تلپ مایکروسافت


فروش نقدی لپ تاپ مایکروسافت

اگر اولین بار است که به وب سایت ما آمده‌اید، پس بدانید در این صفحه اطلاعات لازم درباره فروش نقدی یا اقساطی لپ تاپ مایکروسافت را خواهید یافت. همچنین خدمات دیگری از جمله خرید کالای دیجیتال، خرید لوازم خانگی و دیگری موارد را به شما مشتریان گرامی عرضه می‌کنیم. در طرح فروش نقدی یا اقساطی لپ تاپ مایکروسافت این محصول با مناسب‌ترین قیمت در دسترس شما خواهد بود.

لپ تاپ مایکرو‌سافت با صفحه نمایش لمسی باریک و شیک 13.5 اینچی و صفحه نمایش 15 اینچی جدید، گزینه‌های انتخاب رنگ بسیار زیبا و غنی، محصولی فوق العاده را در اختیار افراد قرار داده است. با خرید نقدی لپ تاپ مایکروسافت یک تفریح به یاد ماندنی بسازید و در عین حال سرعت، کارایی و طول عمر باتری را که بهبود یافته تجربه نمایید.

فروش نقدی لپ تاپ مایکروسافت و مشخصات آن

این انتخاب بین گزینه 13.5 یا 15 اینچی لپ تاپ مایکروسافت ( Surface Laptop 3) به همراه یک سال گارانتی مایکروسافت یا شرکت نماینده آن و ضمانت نامه 2 ساله Microsoft Complete می باشد. در فروش نقدی یا اقساطی لپ تاپ مایکروسافت رنگ و اندازه‌های موجود، ممکن است بسته به فروشگاه، بازار و پیکربندی متفاوت باشد. 

در عین حال عمر باتری لپ تاپ حداکثر 11.5 ساعت پیوسته و بر اساس استفاده معمولی از دستگاه در آزمایشات انجام شده، توسط مایکروسافت ثبت شده است. در سپتامبر سال 2019 با استفاده از نرم افزار و تولید پیش ساخته 13.5 اینتل Intel Core i5‌، 256 گیگا هارد و 8 گیگا بایت رم این آزمایش شامل تخلیه باتری کامل با مخلوط استفاده فعال و آماده به کار مدرن بود. 

در طرح‌های مختلف از جمله خرید کالای دیجیتال، فروش نقدی یا اقساطی لپ تاپ مایکروسافت و فروش انواع لپ تاپ ها در کنار شما هستیم.

بخش استفاده فعال در آزمایشی که در بالاتر به آن اشاره کردیم، شامل:

1) تست با مرورگر  وب که به 8 وب سایت محبوب از طریق چندین تب باز می‌پردازد

2) تست بهره‌وری با استفاده از Microsoft Word ، PowerPoint ، Excel  و Outlook

3) بخشی از زمان با دستگاه در برنامه‌های مختلف دیگر استفاده می‌شود. در اینجا عمر باتری با توجه به تنظیمات، کاربرد و سایر عوامل بسیار متفاوت است.

لپ تاپ مایکروسافت در طرح فروش نقدی یا اقساطی لپ تاپ مایکروسافت و در فروشگاه مجازی قسطی کلاب برای مصرف کنندگان با ویندوز 10 همراه است تا ویژگی‌های قدرتمند ویندوز را که بیشتر از آن استفاده می‌کنید، با ارزش استثنایی برای شما به ارمغان آورد. در صورت نیاز به ابزارهای مدیریتی و امنیتی اضافی برای محل کار، می‌توانید با پرداخت هزینه ناچیزی، از ویندوز 10 Pro و یا‌Surface Laptop 3 for Business  استفاده کنید.

همانطور که می‌دانید لپ تاپ مایکروسافت به مانند بسیاری دیگر از دستگاه‌ها در پیکربندی‌های مختلفی عرضه می‌شود. قیمت پایه لپ تاپ مایکروسافت 13.5 اینچی و 256 گیگابایت 1.299.99 دلار محاسبه شده بود. این بدان معنا نیست که این لپ تاپ قدرتمند نیست بلکه در حقیقت، حتی مدل پایه آن با برخی اجزای بسیار تاپ، از جمله پردازنده نسل هفتم Intel Core i5 با سرعت 2.50 گیگاهرتز نیز همراه است. 

این پردازنده بسیار موفق تر از نسل ششم Intel Core m5-6Y54 است. با فروش نقدی لپ تاپ مایکروسافت و دیگر خدمات ما از جمله خرید کالای دیجیتال، فروش نقدی یا اقساطی لپ تاپ مایکروسافت، فروش لپ تاپ مایکروسافت، فروش نقدی لپ تاپ مایکروسافت می توانید با یک خاطره خوش و تجربه‌ای مهم مشتری ما باشید.

در حالی که پردازنده i5 یکی از گزینه‌های عالی است، رم 4 گیگابایتی در نسخه پایه این لپ تاپ میزانی نامناسب و از لحاظ کمی پایین احساس می‌شود، به خصوص وقتی که رقبای آن دو یا چهار برابر رم ارائه می‌دهند. اگرچه رم 16 گیگابایتی (و مطمئناً چیزی بالاتر از آن) در بسیاری از کارهای روزانه در لپ تاپ زیاد است، به این معنی است که ممکن است برنامه‌های با لود بالا، مانند اپلیکیشن‌های ویرایش عکس و ویدیو متوقف شوند، در حالی که ممکن است، اگر قصد اجرای همزمان چندین برنامه را دارید، کاهش سرعت را به خوبی تجربه کنید.


سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی a22 سامسونگ

خرید اقساطی a22 سامسونگ
یکی از گوشی‌های مقرون به صرفه و عالی برند سامسونگ مدل A22 می‌باشد. برای خرید اقساطی a22 سامسونگ به بخش موبایل در دسته بندی کالای...

فروش قسطی آیفون

فروش قسطی آیفون
کمپانی اپل را می توان بزرگترین سازنده گوشی های هوشمند دانست که با ساخت نسل جدید گوشی های هوشمند خود توانسته است انقلاب عظیمی را در ساخت موبایل...