خرید نقدی کولر گازی اسپلیت

تاریخ انتشار:
1403/2/20 10:21:27

در روزهای گرم تابستان یکی از ضروری‌ترین وسایل خانه و محیط کار کولر گازی می‌باشد. اگر تمایل به خرید نقدی یا اقساطی کولر گازی اسپلیت دارید به بخش لوازم خانگی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید نقدی کولر گازی اسپلیت

تفاوت‌های بین کولر گازی و کولر آبی

امروزه با پیشرفت تکنولوژی مدل‌های متنوعی از کولر به بازار عرضه شده‌اند. کولر های آبی جز قدیمی‌ترین کولرها می باشند و هنوز هم مورد استفاده قرار می‌گیرند. کولرهای آبی دارای مزیت‌ها و معایب مختلفی می‌باشند، اما اگر قصد خرید نقدی یا اقساطی کولر گازی اسپلیت را دارید تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

از مزیت‌های کولر آبی می‌توان به کم مصرف بودن آن‌ها اشاره کرد. کولر های آبی به راحتی کانال کشی می‌شوند و شما به آسانی می‌توانید از آن ها استفاده کنید. 

از معایب کولرهای آبی می‌توان به بزرگ بودن پنل کولر آبی اشاره کرد، همچنین کولرهای آبی قابلیت تنظیم دما ندارند و ممکن است محیط خانه یا محل کار را به شدت سرد کنند. ناگفته نماند که کولرهای آبی هر چند وقت یکبار نیاز به شستشو دارند و شما باید پوشال‌های آن را تعویض کنید. کولرهای گازی نیز دارای معایب و مزایای مختلفی می‌باشند.

از مزیت‌های کولر گازی می‌توان به سیستم تمیز کردن خودکار اشاره کرد. کولرهای گازی علاوه بر خنک‌سازی محیط، باکتری‌ها و آلودگی‌های موجود در هوا را پاکسازی می‌کنند و هوایی سالم را در اختیار شما قرار می‌دهند. از معایب کولرهای گازی می‌توان به مصرف بالایی برق آن‌ها اشاره کرد.

ناگفته نماند که با وجود معایب و مزایای مختلفی که کولرهای گازی دارند، بهترین انتخاب می‌باشند. اگر شما تمایل به خرید نقدی یا اقساطی کولر گازی اسپلیت دارید تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

تفاوت بین کولر گازی و اسپلیت

نام گذاری بر روی کولر ها با نوع کارکرد آن ها ارتباط مستقیمی دارد. کولر آبی به این دلیل کولر آبی نامیده می‌شود که عملکرد آن با آب است و کولرهای گازی به دلیل عملکرد آن ها با گاز، کولر گازی نامیده می‌شوند. اسپلیت اسم لاتین کولرهای گازی است و فرقی بین اسپلیت و کولر گازی وجود ندارد. 

کولرهای گازی با تبدیل گاز به مایع و برعکس موجب سرد شدن محیط اطراف می‌شوند. کولرهای گازی مدل‌های متنوعی دارند و بعضی از آن‌ها به شدت کم مصرف می‌باشند و شما بدون نگرانی از هزینه بالای برق می‌توانید از کولرهای گازی استفاده کنید. اگر تمایل به خرید نقدی یا اقساطی کولر گازی اسپلیت دارید به فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب مراجعه کنید و یک خرید مقرون به صرفه را تجربه کنید.

ایجاد دمای متناسب در محیط

کولر های آبی قابلیت تشخیص دمای متناسب را ندارند و فقط محیط را خنک می‌کنند و اگر شما احساس سرما داشته باشید، باید کولر آبی خود را خاموش کنید. کولر های گازی دارای قابلیت ایجاد دمای متناسب می‌باشند. 

در کولرهای گازی یک ترموستات قرار دارد که زمانی که هوای اطراف به دمای مناسب می‌رسد، به صورت خودکار خاموش می‌شود و در صورت گرم شدن هوا به صورت خودکار مجدد شروع به کار می‌کند.

کولرهای گازی از هر نظر از کولر های آبی بهتر و بهینه‌تر می‌باشند و شما برای خرید نقدی یا اقساطی کولر گازی اسپلیت می‌توانید به فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب مراجعه کنید.

مزایای خرید نقدی یا اقساطی کولر گازی اسپلیت از قسطی کلاب

فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب یکی از بهترین و معتبرترین وبسایت‌های فروش آنلاین می‌باشد که دارای مشتریان فراوانی است. نحوه خرید از وبسایت قسطی کلاب به دو صورت نقدی و اقساطی می‌باشد. 

خرید اقساطی از قسطی کلاب با اعتبار‌سنجی سایت و ارائه چک یا سفته انجام می‌شود و شما کالای خریداری شده را درب منزل تحویل خواهید گرفت. قیمت کولر های گازی در بازار بسیار گران می‌باشد، به همین منظور فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب فروش اقساطی کولر گازی را امکان پذیر کرده است. 

برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و در صورت نیاز به راهنمایی بیشتر با کارشناسان مجرب ما در قسطی کلاب تماس بگیرید. با خرید نقدی یا اقساطی کولر گازی اسپلیت از قسطی کلاب، تجربه یک خرید آنلاین موفق را تجربه کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی سرخ کن بدون روغن فیلیپس

خرید قسطی سرخ کن بدون روغن فیلیپس
اگر به دنبال مصرف غذاهای سالم و ترکیبات غذایی بدون روغن هستید، پیشنهاد ما به شما خرید قسطی سرخ کن بدون روغن فیلیپس بدون ضامن از...

مرکز فروش لوازم خانگی

مرکز فروش لوازم خانگی
بهترین مکان برای خرید لوازم خانگی، مرکز فروش لوازم خانگی می باشد. برای محصولات خانگی به بخش لوازم خانگی در وبسایت قسطی کلاب مراجعه فرمایید....