خرید قسطی کنسول بازی ps5

تاریخ انتشار:
1403/2/22 02:23:06

کنسول بازی پلی استشن 5 یکی از بهترین کنسول‌های بازی دنیا است. شما می‌توانید برای خرید قسطی کنسول بازی ps5 به بخش کنسول بازی در دسته بندی بازی سرگرمی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی کنسول بازی ps5


مقدمه

کنسول نسل نهمی شرکت ژاپنی سونی با نام پلی استیشن 5 اخیرا رونمایی شده است و بر اساس آخرین آمار اعلام شده این کنسول سریع ترین رکورد فروش نسبت به نسل‌های قبلی را داشته است. 

متاسفانه در کشور ما به علت بالا بودن قیمت ارز و گرانی این کنسول بسیاری از گیمرها قادر به خرید این دیوایس نیستند، ولی سایت www.ghesticlub.com با ایجاد امکان خرید قسطی کنسول بازی ps5 راه برای برای گیمرها هموار کرده است. 

مشخصات کنسول PS5

بعد از مدت‌ها انتظار بالاخره کنسول مورد انتظار نسل نهمی شرکت قدرتمند سونی رونمایی شد که این کنسول دارای مشخصات زیر می‌باشد:

1. این کنسول با ابعاد 260 × 104 × 390 میلی‌متر و وزن 4 الی 5 کیلوگرم در دو رنگ سیاه و مشکی به بازار عرضه شده است. البته باندل های جدید و لیمیتد ادیشن هم رفته رفته برای این کنسول در حال عرضه می‌باشد.

2. در بخش سخت افزاری این کنسول دارای قدرتی برابر 10.28 ترافلاپس می‌باشد که قادر است سرعت و کیفیتی بی نظیر را در اختیار کاربر خود قرار دهد به طوری که در این کنسول چیزی به عنوان لودینگ معنی پیدا نمی‌کند.

3. این دستگاه شامل: واحد محاسباتی با فرکانس پردازشی 2.23 گیگاهرتز و معماری RDNA 2 می‌باشد.

4. این دستگاه دارای رم 16 گیگابایتی از نوع GDDR6 می‌باشد که با بخش پردازشی کاملا هماهنگ خواهد بود.

5. این کنسول دارای دو نوع دیجیتال و استاندارد می‌باشد که در نوع استاندارد دارای یک درایو نوری از نوع بلوری بوده که این درایو در نوع دیجیتال حذف شده است و به همین دلیل قیمت نوع دیجیتال کمی ارزان‌تر می‌باشد. شما در سایت www.ghesticlub.com امکان خرید نقدی و خرید اقساطی کنسول بازی ps5  از هر دو مدل را خواهید داشت.

6. در بخش امکانات ارتباطی این کنسول قابلیت استفاده از WiFi،Ethernet، بلوتوث و خروجی HDMI را خواهد داشت.

7. در بخش هارد داخلی این دیوایس شامل 1TB حافظه در هر دو مدل که مقدار 825 مگابایت آن در دسترس کاربر قرار دارد خواهد بود . که این حافظه هم از نسل جدید هارد های SSD با سرعت بسیار بالا می‌باشد.

8. دسته‌های بازی این کنسول همانند نسل قبلی بیسیم با باتری قابل شارژ می‌باشد ولی با تغییر نام به دوال سنس انقلابی را در زمینه دسته کنسول‌های بازی رقم زده است به طوری که کارشناسان رقیب همیشگی این کنسول یعنی ایکس باکس هم از این دسته تعریف و تمجید کرده‌اند.

9. این کنسول یا توجه به مانیتور و تلویزیون متصل شده به دستگاه قادر است تا کیفیت 4K-8K را در اختیار کاربر قرار دهد. برای خرید قسطی کنسول بازی ps5 به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

10. این کنسول برای اولین بار قابلیت پشتیبانی از هارد اکسترنال برای افزایش حافظه را خواهد داشت که این هارد مخصوص بوده و توسط شرکت سونی ساخته شده است.

11. در جعبه گشایی این کنسول بایستی 1 یا دو دسته بسته یه مدل، کابل برق و یک کابل HDMI را مشاهده کنید. 

آیا خرید اقساطی کنسول بازی ps5 امکان پذیر است؟

با شرایط اقتصادی حاکم بر کشور ما و وضعیت اقتصادی خانوارها نقدی بودن خرید این کنسول با کیفیت و با این قیمت برای بسیاری از خانواده‌ها سنگین می‌باشد. و یا در اولویت‌های خرید خانواده‌ها قرار ندارد. 

در صورتی که بتوان این کنسول را به صورت خرید اقساطی خریداری کرد. بسیاری از خانواده‌ها و گیمرها اقدام به خرید این کنسول خواهند کرد است سایت www.ghesticlub.com با درک مشکلات مردم کشور عزیزمان اقدام به ایجاد ساز و کارهایی برای خرید قسطی کنسول بازی ps5 در هر دو مدل کرده است که این خرید بسیار راحت و به صورت آنلاین می‌باشد و برای اطلاع از شرایط این فروش اقساطی کافی است به آدرس سایت مذکور مراجعه فرمایید. فروش قسطی کنسول بازی برای گیمر ها با بودجه محدود می‌تواند بسیار عالی و ایده آل باشد. برای خرید اقساطی کنسول بازی ps5 به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید کنسول بازی قسطی

خرید کنسول بازی قسطی
اینترنت و اسباب بازی های هوشمند قواعد دنیای بازی را تغییر داده اند. امروزه کنسول های بازی این امکان را برای افراد به وجود آورده اند که با افرادی ...

خرید اقساطی پلی استیشن 5 چکی

خرید اقساطی پلی استیشن 5 چکی
کنسول بازی ps5 یکی از بهترین محصولات برند سونی می‌باشد. برای خرید اقساطی پلی استیشن 5 چکی به بخش کنسول بازی در دسته بندی بازی...