خرید نقدی یخچال الکترواستیل

تاریخ انتشار:
1403/2/3 05:03:38

برند الکترواستیل یکی از قدیمی‌ترین برندهای ایرانی است که در زمینه طراحی و تولید یخچال فریزر فعالیت می‌کند. برای خرید نقدی یا اقساطی یخچال الکترواستیل به بخش لوازم خانگی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید نقدی یخچال الکترواستیل


شرکت الکترواستیل

برند الکترواستیل نزدیک به 50 سال است که در زمینه طراحی و تولید یخچال فریزر فعالیت می‌کند و تا به امروز در بازار ایران فروش فوق‌العاده‌ای را تجربه کرده است. 

شرکت الکترواستیل اولین برند ایرانی می‌باشد که فناوری نوفراست را در ساخت یخچال فریزرهای خود به کار برده است و موتور یخچال فریزرهای خود را از کشورهای اروپایی تامین می‌کند. برند الکترواستیل با شعار سرد و زیبا به فعالیت خود می‌پردازد و در یک مدت زمان کوتاهی به نام برند زاگرس فعالیت می‌کرد.

در این مقاله قصد داریم به معرفی و تفسیر یخچال فریزرهای الکترواستیل بپردازیم. اگر تمایل به خرید نقدی یا اقساطی یخچال الکترواستیل دارید تا پایان این مقاله همراه ما باشید.

معرفی یخچال‌های الکترواستیل

یخچال‌های الکترواستیل از کیفیت بالایی برخوردار می‌باشند و در طراحی و ساخت آن‌ها از فناوری روز دنیا استفاده شده است. یخچال فریزرهای الکترواستیل دارای مدل‌های متوعی می‌باشد که بسیار زیبا طراحی شده‌اند. 

از مدل های یخچال‌فریزر الکترواستیل می‌توان به یخچال‌فریزرهای تک درب، یخچال‌فریزرهای دوقلو، ساید‌بای‌ساید و یخچال‌های بدون فریزر اشاره کرد. اگر تمایل به خرید نقدی یا اقساطی یخچال الکترواستیل دارید به فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب مراجعه کنید و از تخفیفات ارزنده سایت بهره‌مند شوید.

یخچال‌فریزرهای الکترواستیل مدل ES35

یخچال‌فریزهای الکترواستیل در یکی از مدل‌ها دارای هوم‌بار می‌باشد. مدل ES35 الکترواستیل در دو رنگ سفید چرمی و تیتانیوم به بازار ارائه شده است. مدل ES35 دارای 4 کشوی فریزر و 4 طبقه در قسمت یخچال می‌باشد. 

لازم به ذکر است بدانید که ارتفاع این یخچال از یخچال‌های دیگر بلندتر است و حدود 197 می‌باشد. اگر تمایل به خرید نقدی یا اقساطی یخچال الکترواستیل دارید، فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب بهترین گزینه برای خرید آنلاین شما می‌باشد.

ویژگی های منحصر به فرد یخچال فریزرهای الکترواستیل

یخچال‌فریزرهای الکترواستیل دارای رتبه انرژی A+ می‌باشند و این موضوع سبب می‌شود که مصرف برق خانه شما به شدت کاهش بیابد. از طرفی یخچال‌فریزرهای الکترواستیل دارای بهترین مواد ساخت می‌باشند و شما با خیالی راحت می‌توانید سالیان سال از یخچال‌فریزرهای الکترواستیل استفاده کنید. 

از دیگر ویژگی های یخچال‌فریزرهای الکترواستیل می‌توان به فیلتر بوگیر و ضد باکتری، جریان هوای خنک چندگانه، دستگیره اهرمی، صدای بسیار کم، صفحه نمایش هوشمند، پلاستیک دور درب ضد باکتری و سیستم بدون برفک اشاره کرد. اگر تمایل به خرید نقدی یا اقساطی یخچال الکترواستیل دارید به فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب مراجعه کنید و از خرید آنلاین خود نهایت لذت را ببرید.  

ویژگی های مثبت خرید آنلاین

امروزه خرید به صورت آنلاین بسیار در ایران جا افتاده است و مردم اکثر خرید‌های خود را به صورت آنلاین انجام می‌دهند. در هنگام خرید آنلاین بهتر است فروشگاه‌هایی را انتخاب کنید که از نماد اعتماد الکترونیکی برخوردار می‌باشند و برای خرید به سراغ فروشگاه‌های نامعتبر نروید. 

از این نکته غافل نمانید که پایین بودن قیمت در سایت‌های فروش آنلاین بی دلیل نیست و ممکن است کلاهبرداری باشد. فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب یکی از بهترین و معتبرترین وبسایت‌های فروش آنلاین می‌باشد که مشتریان فراوانی دارد و شما با اعتماد کامل می‌توانید از وبسایت قسطی کلاب خریدهای خود را انجام دهید. اگر تمایل به خرید اقساطی یخچال الکترواستیل دارید به فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب مراجعه کنید.

نحوه خرید نقدی یا اقساطی یخچال الکترواستیل از قسطی کلاب

وبسایت قسطی کلاب به منظور رفاه حال مشتریان خود، طرح خرید نقدی و اقساطی را امکان پذیر کرده است. شما با مراجعه به سایت قسطی کلاب و انتخاب کالای مورد نظر به صورت نقدی و قسطی می‌توانید خرید خود را انجام دهید. 

خرید نقدی از قسطی کلاب دارای تخفیفات فراوانی است و خرید اقساطی از قسطی کلاب به وسیله اعتبار سنجی سایت و ارائه چک و سفته  انجام می‌شود. با خرید نقدی یا اقساطی یخچال الکترواستیل، یک خرید مقرون به صرفه را تجربه کنید.


سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطي پلوپز هاردستون

خرید قسطي پلوپز هاردستون
برند هاردستون یکی از موفق‌ترین برندهای انگلیسی است که در سال‌های اخیر فروش بالایی را در ایران تجربه کرده است. شما می‌توانید برای خرید ...

خرید اقساطی تلویزیون سونی 55 اینچ

خرید اقساطی تلویزیون سونی 55 اینچ
کمپانی سونی یکی از بهترین برندهای کشور ژاپن می‌باشد که در حوزه تولید کنسول بازی و محصولات خانگی فعالیت دارد. برای خرید اقساطی...