خرید نقدی کولر گازی

تاریخ انتشار:
1403/2/13 19:04:46

در روزهای گرم تابستان وجود یک کولر باکیفیت بسیار در خانه ضروری است. اگر تمایل به خرید نقدی یا اقساطی کولر گازی دارید، به بخش لوازم خانگی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

خرید نقدی کولر گازی


کولر گازی 

در فصل تابستان که هوا بسیار گرم و طاقت فرسا است، نیاز مبرمی به وسایل سرمایشی وجود دارد. در گذشته که وسایل سرمایشی وجود نداشت زندگی کردن بسیار دشوار بود.

امروزه وسایل سرمایشی زیادی وجود دارند که نیاز شما را در فصل گرم سال برآورده می‌کنند. این وسایل گرمایشی شامل: کولر های گازی، کولر های آبی و انواع و اقسام پنکه ها می‌باشد. یکی از بهترین وسایل های سرمایشی که طرفداران زیادی دارد، کولرهای گازی است. کولر های گازی در برند ها و مدل های متنوعی در بازار و فروشگاه ها وجود دارد. 

یکی از سایت های اینترنتی که شما می‌توانید فرآیند خرید نقدی کولر گازی را در آن انجام دهید، سایت قسطی کلاب می‌باشد. در این مقاله قصد داریم شما را با نحوه خرید و همچنین مزایای خرید کولر گازی از سایت قسطی کلاب آشنا کنیم. اگر قصد خرید نقدی یا اقساطی کولر گازی را برای منزل و یا محل کار خود دارید تا ادامه این مطلب با ما همراه باشید.   

خرید نقدی یا اقساطی کولر گازی از طریق سایت قسطی کلاب

قسطی کلاب یکی از بهترین سایت هایی است که خرید نقدی لوازم خانگی در آن رواج دارد. شما اگر قصد خرید هر محصولی را دارید، می توانید به راحتی با مراجعه به این سایت بر اساس نیاز و همچنین بودجه خود، کالای مورد نظر خود را انتخاب کنید. 

یکی از محصولاتی که در این سایت یافت می‌شود کولر های گازی است. در سایت قسطی کلاب خرید نقدی یا اقساطی کولر گازی امکان پذیر شده است. 

همچنین لازم به ذکر است که کولر های گازی در انواع و اقسام و برند های متنوعی در این سایت وجود دارد که شما عزیزان به راحتی می‌توانید برند مدنظر را برای منزل خود انتخاب کنید و سفارش دهید. 

خرید نقدی یا اقساطی کولر گازی از سایت قسطی کلاب چه مزایای را به دنبال خواهد داشت؟ 

یکی از مدل های وسایل سرمایشی که امروزه رونق فراوانی داشته است و افراد زیادی به دنبال خرید آن هستند، کولر های گازی می‌باشد. کولر ها در انواع و اقسام متفاوتی مانند: اسپیلت، کولر گازی پرتابل، کولر های گازی ایستاده و کولر های گازی پنجره ای موجود می‌باشد. 

در گذشته بیشتر افراد به دنبال کولر های آبی بودند، اما این کولر ها بنا به دلایلی مانند: مصرف بالای آب، نیاز مکرر برای سرویس و همچنین تعویض پوشال ها، ایجاد هوای ناسالم برای گروه های حساس در منزل، احتمال بالای زنگ زدگی، خنک کنندگی محدود و کم، ایجاد بوی نامطبوع در محیط و خرابی قطعات کولر آبی طرفداران آن کمتر شده است. 

امروزه اغلب مردم به دنبال خرید نقدی یا اقساطی کولر گازی هستند، از مزایای خرید نقدی کولر گازی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

1. دارا بودن قابلیت خنک کنندگی محیط در مدت زمان کوتاه: شما در خانه یا محل کارتان به محض روشن نمودن کولر گازی هوای خنک را احساس خواهید کرد. 

در صورتی در کولر های آبی این چنین نیست و مدت زیادی باید بگذرد تا هوا خنک به شما برسد. پس اگر می‌خواهید در مدت زمان کوتاه خنک شوید، بهترین گزینه برای شما خرید کولر گازی است.

2. دارا بودن فیلتر هایی به منظور تصفیه نمودن هوای محیط: کولر های گازی دارای فیلتر های مخصوص می‌باشند که هوای محیط را تصفیه می‌کنند.

3. عدم مصرف آب برای خنک کردن محیط و صرفه جویی در مصرف آب: در دنیای امروز که توصیه های مکرر برای صرفه جویی در مصرف آب وجود دارد، استفاده از کولر آبی در روزهای گرم تابستان مناسب نیست و مصرف آب را بالا می‌برد. به همین علت خرید کولر گازی بهترین گزینه است.

4. داشتن قابلیت پخش کردن هوا خنک در محیط

5. کار کردن بدون صدای کولر گازی: به دلیل اینکه موتور ها در کولر گازی جدا می‌باشند، دیگر سر و صدای آن ها شما را اذیت نخواهد کرد و آسایش شما را در منزل یا محل کار برهم نخواهد زد. 

خرید نقدی یا اقساطی کولر گازی از سایت قسطی کلاب 

امروزه بسیاری از افراد که مشکلات مالی دارند و توانایی پرداخت نقدی و پرداخت یکجا هزینه خرید کولر گازی را ندارند به همین منظور سایت قسطی کلاب شرایط فروش نقدی و اقساطی کولر گازی را فراهم کرده است.

برای خرید اقساطی از قسطی کلاب ابتدا باید به بخش درخواست اعتبار خرید اقساطی رفته و یکی از دو راه خرید از بای چک یا خرید از لیزینگ را انتخاب کنید. ناگفته نماند که قسطی کلاب با لیزینگ پارسیان که جز معتبرترین لیزینگ‌های ایران است همکاری می‌کند.

سایر بلاگ های مرتبط

لوازم برقی آشپزخانه مولینکس

لوازم برقی آشپزخانه مولینکس
برند مولینکس از معروفترین برندهای دنیا می باشد که دارای محبوبیت ویژه ای بین مردم می باشد. اگر به خرید اقساطی یا نقدی محصولات مولینکس...

خرید اقساطی لباسشویی پاکشوما 8 کیلویی

خرید اقساطی لباسشویی پاکشوما 8 کیلویی
برند پاکشوما برندی موفق و پیشرو در حوزه لوازم خانگی ایرانی است. برای خرید اقساطی لباسشویی پاکشوما 8 کیلویی به بخش ماشین لباسشویی در...