سود سرمایه

تاریخ انتشار:
1403/2/29 00:00:36

جهت اطلاع از سود سرمایه به سایت قسطی کلاب بخش تامین کنید مراجعه کنید.

سود سرمایه

سرمایه گذاری  در قسطی کلاب 

سود سرمایه در قسطی کلاب ضمانت شده است. سرمایه گذاری در قسطی کلاب بهترین روش سرمایه گذاری است. روشی جدید، قانونی و شرعی که تاکنون سرمایه گذاران زیادی را به سمت خود جذب کرده است. قسطی کلاب یک پلتفرم واسطه بین خریداران کالاهای اقساطی و سرمایه گذاران است. در واقع خریداران که سرمایه نقدی و یکجا برای خرید کالاهای نو و اصل را ندارند با کمک سرمایه گذاران می‌توانند این توانایی را به دست آورند.

 با توجه به شرایط سخت اقتصادی خانوارها و بالا رفتن قیمت ارز خریداران از این روش اقساطی ارائه شده توسط قسطی کلاب استقبال فراوانی کرده‌اند و این مسئله فرصت سرمایه گذاری برای سرمایه گذاران مختلف را بیش از پیش مهیا کرده است.

سود سرمایه در قسطی کلاب چند برابر دیگر انواع سرمایه گذاری‌ها

قسطی کلاب یک روش سرمایه گذاری پر سود و تضمین شده است که فرد سرمایه گذار از همان ماه اول می‌تواند سود و اصل سرمایه گذاری خود را دریافت کند. به این صورت که قسطی کلاب از همان ماه اول اقساط خریداران را با کسر کارمزد در اختیار سرمایه گذاران به عنوان سود قرار می‌دهد. اگر درصد سود سرمایه در قسطی کلاب مانند بانک باشد اما به دلیل اینکه در قسطی کلاب از همان ماه اول می‌توان اصل سرمایه و سود را دریافت کرد، در نهایت می‌توان سود بیشتری دریافت کرد. 

دلیل این مسئله به مفهومی در علم اقتصاد به نام بازده سرمایه گذاری برمی‌گردد. چرا که در قسطی کلاب فرد سرمایه گذار از همان ماه اول می‌تواند اصل سود و سرمایه خود را بگیرد و ارزش این اصل سرمایه و سود امروز نسبت به 1 سال بعد بسیار بیشتر است. فرد می‌تواند در قسطی کلاب با نگرفتن اصل سود و سرمایه در سال اول بعد از دو سال سود چند برابری دریافت کند. اما در سرمایه گذاری در بانک چون فرد اصل سود و سرمایه خود را پس از 1 سال دریافت می‌کند، ارزش آن پول و سرمایه پس از 1 سال به اندازه ارزش سرمایه 1 سال قبل نیست.

شیوه بازگشت سود سرمایه در قسطی کلاب

قسطی کلاب یکی از استارتاپ‌های شرکت یکتا اجاره هوشمند پویا است. این شرکت در فروردین ماه سال 1396 با راه اندازی و تاسیس استارتاپ کلاب رنتر فعالیت خود را آغاز کرد و قسطی کلاب دومین استارتاپ این شرکت است. پس از قسطی کلاب این شرکت دو استارتاپ دیگر به نام‌های اسپیریاب در زمینه فروش نقدی و اقساطی قطعات خودرو و معدن کو در زمینه فروش مواد معدنی را تاسیس کرد. قسطی کلاب تاکنون توانسته است بیش از 10 میلیارد سرمایه جذب کند و دارای 45 نفر نیروی انسانی است. 

سرمایه گذاری در قسطی کلاب تنها 0.2 نکول دارد. سود سرمایه در قسطی کلاب به دو صورت سالانه و ماهانه به حساب مشتریان واریز خواهد شد. سرمایه گذار در قسطی کلاب می‌تواند یکی از این 3 روش بازپرداخت را یعنی دریافت اصل و سود در پایان سال، دریافت سود پول به صورت ماهیانه و دریافت اصل و سود پول به صورت ماهیانه انتخاب کند.

سرمایه گذاری در قسطی کلاب شرعی و قانونی

یکی از مزایای مهم سرمایه گذاری در قسطی کلاب و دریافت سود سرمایه شرعی و قانونی بودن آن است. برای سرمایه گذاران بسیار مهم است که در جایی سرمایه گذاری کنند که کاملا قانونی و شرعی بوده و سود به دست آمده حلال باشد. به طور کلی در اسلام برای اینکه یک نوع سرمایه گذاری شرعی باشد باید چارچوب عقود اسلامی قرار گیرد. چهار نوع سرمایه گذاری در چارچوب عقود اسلامی هستند که عبارتند از قرض الحسنه، عقود مبادله‌ای، عقود مشارکتی و سرمایه‌گذاری مستقیم که سرمایه گذاری در قسطی کلاب در دسته بندی عقود مبادله‌ای قرار می‌گیرد و کاملا قانونی و شرعی است.

سایر بلاگ های مرتبط

سرمایه گذاری اینترنتی

سرمایه گذاری اینترنتی
سرمایه‌ گذاری در واقع به معنی تعهد پول جهت خرید دارایی می باشد، با هدف این که در آینده قیمت آن دارایی ....

جذاب ترین سرمایه گذاری در سال 98

جذاب ترین سرمایه گذاری در سال 98
سال 98 به دلیل افزایش هزینه های تولید و خدمات، و هم چنین کاهش قدرت خرید اکثریت مردم......