خرید قسطی خودرو تیبا صندوقدار از قسطی کلاب

تاریخ انتشار:
1403/2/27 13:24:11

اگر قصد خرید قسطی خودرو تیبا صندوقدار را دارید به بخش خودرو در دسته بندی وسایل نقلیه سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.


خرید قسطی خودرو تیبا صندوقدار از قسطی کلاب


مشخصات مهم خودرو تیبا 

خرید قسطی خودرو تیبا صندوقدار آمار فروش را بالا می‌برد و باعث خارج شدن بازار از رکود اقتصادی می‌شود. همچنین فعالیت بانک‌ها را در امر ارائه تسهیلات با صرفه و سود مناسب بیشتر می‌کند. از این رو عرضه کنندگان وسایل نقلیه با ارائه طرح‌های مختلف در امر خرید قسطی، سعی در کسب و کار بهتر خود خواهند بود.

خرید اقساطی خودرو تیبا صندوقدار یکی از بهترین راه‌های خرید با توجه به افزایش سریع قیمت‌ها و تورم موجود در بازار در طول سال‌های متمادی بوده و خواهد بود. خلاصه اینکه خرید قسطی خودرو در شرایطی که با اقساط بلند مدت ارائه شود، شرایط پرداخت را هم آسان می‌کند. بازپرداخت‌های ثابت و از پیش تعیین شده‌ای که باعث مدیریت مالی بهتر در زندگی می‌شود. علاوه بر آن این گونه خریدها نیاز افراد را در جمع کردن کل هزینه خرید خودرو برطرف می‌کنند.

خودرو تیبا صندوقدار محصول شرکت سایپا، در 23 آذر ماه 1378 تولید شد. این خودرو ملی دارای بدنه‌ای برآمده و u شکل می‌باشد. بزرگتر از مدل هاچ بک است و دارای یک لوگوی زیبا و بزرگ می‌باشد. روی بدنه خودرو خطوط منحنی از گلگیر تا عقب ماشین ترسیم شده است. گفتنی است که مدل ماشین با توجه به طراحی ظاهری خودرو ریو و تندر 90 پایه ریزی شده است. همچنین این خودرو بر اساس پلتفرم s81 و یا x200 ساخت شده و دارای کارنامه خوبی در مقایسه با دیگر خودروهای شرکت سایپا می‌باشد. علاوه بر آن جز خودروهای پر فروش سایپا به حساب می‌آید. 

رانندگی با آن راحت است و به 5 دنده و ترمز ABS مجهز می‌باشد. هزینه تعمیر آن پایین بوده و از شیشه بالابر برقی در شیشه‌های جلو برخوردار می‌باشد. دارای مانیتور لمسی با دوربین عقب است که به تازگی این آپشن به آن اضافه شده است. ظرفیت باک بنزین ماشین هم در حدود 41 لیتر می‌باشد. برای خرید قسطی خودرو تیبا صندوقدار به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

مشخصات فنی خودرو

مشتریان خرید خودرو تیبا بیشتر از هر چیزی به محکم بودن بدنه خودرو، نوع گیربکس، فرمان هیدرولیک، نوع موتور و تعداد سیلندر و دیگر مشخصات فنی ماشین اهمیت می‌کنند. اما مهمترین مشخصه خودرو تیبا صندوقدار، موتور خودرو است که در حدود 1.5 لیتر ظرفیت دارد. 4 سیلندر داشته که همین امر آن را پیشتاز گروه صنعتی سایپا خصوصا پراید نموده است. قدرت موتور خودرو تا 87 اسب بخار می‌باشد و دارای یک هماهنگی عالی بین جعبه دنده و موتور خودرو می‌باشد که این امر باعث افزایش شتاب خودرو خواهد شد. برای خرید اقساطی خودرو تیبا صندوقدار به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

درحالی که سیستم ترمز جلو ماشین به صورت کاسه‌ای است، ترمز عقب آن دیسکی می‌باشد. یک سیستم تنظیم کننده صندلی راننده دارد و آینه‌های جلوی ماشین هم تاشو می‌باشد. تیبا صندوقدار گرم کن شیشه عقب خودرو دارد و این امر مانع از بخار شیشه در هوای سرد می‌شود. همچنین دارای رینگ اسپرت آلومینیومی بوده و روند انتقال قدرت توسط چرخ‌های جلویی صورت می‌گیرد. 

خرید قسطی خودرو تیبا صندوقدار

خرید اقساطی خودرو تیبا صندوقدار از قسطی کلاب باعث کاهش هزینه‌های جاری و حذف هزینه‌های غیرضروری مشتری در امر خرید می‌شود. همچنین این وب سایت در عرضه اقساطی خودرو تیبا، بدون ضامن و تنها با ارائه سفته، خودرو را به مشتری تحویل می‌دهد. چنانچه به دنبال خرید خودرو با شرایط پرداخت خوب هستید و یا امکان خرید نقدی خودرو را ندارید، قسطی کلاب بهترین گزینه برای خرید شما محسوب می‌شود. با ما از طریق شماره تلفن تماس 43407100-021 در ارتباط باشید تا از آخرین اخبار فروش قسطی آگاه شوید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی خودرو دنا پلاس توربو

خرید اقساطی خودرو دنا پلاس توربو
خودرو دنا یکی از محبوب‌ترین محصولت ایران خودرو می‌باشد که دارای قیمت مناسبی است. برای خرید اقساطی خودرو دنا پلاس توربو به بخش وسایل...

خرید قسطی تندر 90

خرید قسطی تندر 90
یکی از بهترین و مقرون به صرفه‌ترین محصول کمپانی رنو بی شک خودرو تندر 90 می‌باشد. برای خرید قسطی تندر 90 به بخش وسایل نقلیه در سایت...