خرید اقساطی گوشی نوت 8 پرو

تاریخ انتشار:
1403/2/28 09:24:17

کمپانی شیائومی جز بهترین شرکت‌های چینی است که طرفداران بسیاری در دنیا دارد. برای خرید اقساطی گوشی نوت 8 پرو به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال مراجعه کنید.


خرید اقساطی گوشی نوت 8 پرو


بررسی گوشی نوت 8 پرو شیائومی

گوشی نوت 8 پرو یک نمونه از گوشی‌های هوشمند طراحی شده توسط برند شیائومی است. همچنین این گوشی میان‌رده از امکانات قبال قبولی برخوردار می‌باشد. به این ترتیب می‌توان با خرید اقساطی گوشی نوت 8 پرو از امکانات سخت افزاری و نرم افزاری این گوشی هوشمند برخوردار شد. 

اگر شما هم جزو علاقه مندان به دنیای گوشی‌های هوشمند هستید، می‌دانید که شیائومی یکی از برندهای معتبر در زمینه طراحی کالای دیجیتال است. همچنین این برند تا چند سال به عنوان یکی از زیر مجموعه‌های کمپانی هواوی مشغول به فعالیت بوده است. این برند از زمان تاسیس با طراحی محصولاتی با کیفیت توانسته بخش عمده‌ای از مخاطبان خود را راضی نماید. یکی از ویژگی‌های بارز محصولات شیائومی سخت افزار مناسب و هزینه خرید مقرون به صرفه آن است. این موضوع سبب شده تا بسیاری از افراد محصولات شیائومی را برای خرید انتخاب نمایند. 

در میان محصولات شیائومی بهتر است نگاهی به گوشی نوت 8 پرو بیندازیم. این گوشی هوشمند در سال 2019 توسط شیائومی به بازارهای جهانی عرضه گردید. قیمت 220 یورویی این گوشی هوشمند و امکانات قابل قبول آن سبب استقبال خوب افراد از این گوشی هوشمند شد. 

با این اوصاف می‌توان با خرید قسطی گوشی نوت 8 پرو از امکانات این گوشی اقتصادی بهره‌مند گردید. همچنین با خرید اقساطی گوشی نوت 8 پرو دیگر نیازی به پرداخت تمام هزینه خرید این گوشی در زمان تحویل آن نخواهد بود. 

ویژگی‌های گوشی نوت 8 پرو شیائومی

شیائومی این گوشی میان‌رده خود را با ویژگی‌های قابل قبول به بازارهای جهانی عرضه کرده است. طراحی بدنه گوشی نوت 8 پرو شیائومی از جنس شیشه‌ای "گوریلا گلس 5" صورت گرفته است.

 استفاده از این مواد در طراحی بدنه این گوشی هوشمند سبب کاهش قیمت نهایی آن شده است. بهتر است بدانید شیائومی برای کاهش قیمت گوشی‌های میان‌رده خود، بدنه این گوشی‌ها را از جنس پلاستیک یا گوریل گلس 5 طراحی می‌کند؛ تا به این ترتیب علاوه بر کاهش قیمت نهایی گوشی هوشمند، جذابیت آن نیز دو چندان شود. این موضوع در گوشی نوت 8 پرو شیائومی نیز به وضوح قابل مشاهده است. 

گوشی نوت 8 پرو شیائومی مجهز به یک نمایشگر با کیفیت از نوع IPS LCD لمسی خازنی بوده که این نمایشگر از ابعاد 6.53 اینچ برخوردار می‌باشد. نمایشگر نوت 8 پرو شیائومی به علت برخورداری از کیفیت بالا، قادر است تصاویر را با کیفیت 1080 در 2340 به نمایش بگذارد. شیائومی برای مراقبت بیشتر از این نمایشگر از محافظ " کورنینگ گوریلا گلس 5 " در طراحی این نمایشگر استفاده کرده است.

 اگر شما هم جزو علاقه‌مندان به تصویر برداری با گوشی هوشمند هستید، باید بدانید که این محصول شیائومی مجهز به دوربین چهارگانه است. همچنین کیفیتی که شیائومی برای دوربین‌های گوشی نوت 8 پرو در نظر گرفته به ترتیب 64، 8، 2 و 2 مگاپیکسل می‌باشد.

 علاوه بر آن در قسمت دوربین سلفی این گوشی هوشمند از یک دوربین فوق العاده، با کیفیت 20 مگاپیکسلی استفاده شده است. به این ترتیب با استفاده از گوشی نوت 8 پرو شیائومی شما می‌توانید تصاویر مورد نظر خود را با کیفیت بالایی ثبت نمایید.

مشخصات گوشی نوت 8 پرو شیائومی

گوشی نوت 8 پرو شیائومی با مشخصات راضی کننده‌ای به بازارهای جهانی عرضه شده که مهم ترین آن‌ها عبارتند از:

• سیستم عامل اندروید 9

• برخورداری از تراشه Mediatek Helio G90T

• دارای یک پردازنده 8 هسته‌ای قدرتمند

• برخورداری از پردازنده گرافیکی Mali-G76MC4

• میزان حافظه داخلی 64، 128، 256 گیگابایت

• میزان حافظه رم 6 و 8 گیگابایت

• دارای سنسور اثر انگشت برای امنیت بیشتر 

شرایط خرید قسطی گوشی نوت 8 پرو

با مطالعه ویژگی‌ها سخت‌افزاری و نرم افزاری گوشی نوت 8 پرو شیائومی ممکن است شما هم به فکر تهیه این گوشی هوشمند افتاده باشید. اگر تصمیمتان برای خرید این گوشی هوشمند نهایی شده است، ما به شما خرید اقساطی گوشی نوت 8 پرو را پیشنهاد می‌دهیم. زیرا با خرید قسطی گوشی فشار کمتری به اقتصاد شخصی یا خانواده وارد خواهد شد.

 علاوه بر آن مزایای خرید قسطی گوشی نوت 8 پرو بیشتر از سایر روش‌های خرید خواهد بود. بنابراین شما عزیزان می توانید برای خرید نقدی یا اقساطی این گوشی هوشمند به وب سایت قسطی کلاب مراجعه کنید. به خاطر داشته باشید که قسطی کلاب شرایط مساعدی را برای فروش اقساطی موبایل در نظر گرفته است. با قسطی کلاب دقیق و مطمئن خرید کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی تبلت سامسونگ در تهران

خرید قسطی تبلت سامسونگ در تهران
تبلت‌های سامسونگ دارای کیفیت و تنوع بسیار بالایی هستند. برای خرید قسطی تبلت سامسونگ به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب...

خرید قسطی موبایل نوکیا

خرید قسطی موبایل نوکیا
بر اساس برنامه­ ریز­ی های اقتصادی از طرف مصرف ­کننده در دو حالت عدم وجود وجه نقد مکفی برای خرید مایحتاج ضروری و نیز وجود وجه نقدی کافی ...