خرید اقساطی پلی استیشن4 پرو

تاریخ انتشار:
1403/2/22 04:09:32

یکی از بهترین کنسول‌های بازی توسط شرکت سونی تولید شده است. برای خرید اقساطی پلی استیشن4 پرو به بخش کنسول بازی در دسته بندی بازی سرگرمی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

خرید اقساطی پلی استیشن4 پرو


Playstation 4 pro

پلی استیشن، نوعی کنسول بازی ویدیویی است که مخصوصا در بین جوانان از محبوبیت ویژه‌ای برخوردار است. پلی استیشن 4 پرو یکی از مدل‌های محبوب کنسول‌های بازی ویدیویی است که نسبت به مدل‌های قبل خود تغییراتی خوبی مانند پشتیبانی از کیفیت 4k، جزئیات گرافیکی بهتر و واقعی تر، سرعت اجرای بازی بیشتر نسبت به مدل قبلی، رنگ‌های طبیعی تر با استفاده از HDR داشته است. 

در ادامه مشخصات و ویژگی‌های این محصول را بررسی و در انتها نیز بهترین سایت خرید قسطی پلی استیشن4 پرو را معرفی می‌کنیم. لذت بازی و سرگرمی سن و سال و جنسیت نمی‌شناسد و همه فارغ از شرایط مختلفی که دارند، به دنبال راهی برای سرگرم کردن خود هستند. 

شرکت نام آشنای سونی با سال‌ها تجربه در تولید انواع محصولات الکتریکی در زمینه کنسول های بازی تخصص ویژه‌ای دارد. این شرکت با تولید کنسول بازی خود با نام تجاری پلی استیشن همواره جزو محبوب ترین برندهای محصولات سرگرمی بوده است. با خرید اقساطی پلی استیشن4 پرو از قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه نمایید.

ویژگی‌های پلی استیشن 4 پرو

همانطور که اشاره شد شرکت سونی تلاش کرده است تا نسبت به پلی استیشن 4 محیط بازی بهتری را در پلی استیشن 4 پرو برای بازیکن فراهم کند تا تجربه بازی را واقعی تر و دلنشین تر کند. در ادامه این ویژگی‌های ممتاز عنوان شده است. برای خرید قسطی پلی استیشن4 پرو به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

بازی و سرگرمی با کیفیت 4k در تلویزیون

-امکان بازی با جدیدترین بازی‌های پرفروش و انحصاری پلی استیشن را با کیفیت خیره کننده 4k به وسیله کنسول پلی استیشن 4 پرو در تلویزیون

-ارائه جزئیات بصری باورنکردنی از سرویس‌های سازگار با 4k

-افزایش سرعت به نمایش درآمدن تصویر

-افزایش سرعت به نمایش درآمدن تصویر به نسبت پلی استیشن 4

-تجربه بهتر بازی در در طیف وسیعی از بازی‌های پیشرفته پلی استیشن 4 پرو که با قدرت بیشتر پلی استیشن 4 پرو امکان پذیر شده است.

-پشتیبانی از نرخ فریم سریع‌تر و پایدارتر، اکشن سریع‌تر و روان‌تر

-قدرت دوبرابری در مقایسه با پلی استیشن 4

-سی پی یو با قدرت دو برابر نسبت به پلی استیشن 4

-وضوع تصویر بسیار بهتر، گیم پلی روان تر و زما بارگذاری کوتاه‌تر بازی‌ها

-تکنولوژی HDR و رنگ‌های طبیعی تر با استفاده از HDR

-رنگ و جزئیات واضح‌تر هنگام بازی گیم‌های HDR در تلویزیون‌های HDR

-رنگ‌ها بسیار به رنگی که چشم انسان می‌بیند نزدیک تر شده است.

-رنگ‌های طبیعی تر با استفاده از HDR  

بازی با کیفیت 4k

جدیدترین بازی‌ها با کیفیت 4k قابل اجرا هستند. متریال‌ها بسیار واقعی‌تر هستند و محیط بازی به گونه‌ای که قبلا مانندش وجود نداشته حقیقی به نظر می‌رسد. برای خرید اقساطی پلی استیشن4 پرو به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

جزئیات گرافیکی خیره‌کننده

-چهره‌ها واقع گرایانه تر نمایش داده می‌شوند.
-منحنی‌ها انحنای بیشتری می‌گیرند و گوشه‌ها تیزتر شده‌اند.
-عناصر بصری مانند مو، آب و چمن به تصویر آن واقعیت نزدیک‌تر شده است.
-نمایش بهتر سایه‌ها و ایجاد عمق
-پیچیدگی بیشتر جزئیات خاک و زنگار نمایش داده شده در پلی استیشن 4 پرو به نسبت پلی استیشن 4 

خرید قسطی پلی استیشن4 پرو لز قسطی کلاب

در صورتی که می‌خواهید این محصول با کیفیت و سرگرم کننده را برای خود، فرزندان یا دوستان و آشنایان تهیه کنید اما امکان خرید نقدی این محصول را ندارید اصلاً نگران نباشید. وبسایت قسطی کلاب با تمرکز بر فروش قسطی محصولات متنوع خود و از جمله امکان خرید اقساطی کنسول بازی در خدمت شما است. شما در قسطی کلاب می‌توانید تجربه خرید اقساطی پلی استیشن4 پرو و دیگر محصولات را داشته باشید و به راحتی قسط‌های آن را بعدا پرداخت کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی xbox

خرید اقساطی xbox
شرکت مایکروسافت جز برترین برندهای دنیا می‌باشد که در تولید کنسول‌های بازی بسیار موفق عمل کرده است. برای خرید اقساطی xbox به بخش...

فروش قسطی بازی و سرگرمی

فروش قسطی بازی و سرگرمی
وسایل بازی و سرگرمی برای افراد در هر گروه سنی لذت بخش می باشند، همان اندازه که یک کودک با یک ماشین شارژی......