خرید قسطی کنسول ps4 pro

تاریخ انتشار:
1403/2/29 15:26:57

کنسول بازی پلی استیشن 4 یکی از بهترین و پرفروش‌ترین کنسول‌های بازی دنیا می‌باشد. برای خرید قسطی کنسول ps4 pro به بخش کنسول بازی در دسته بندی بازی سرگرمی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

خرید قسطی کنسول ps4 pro

با کنسول بازی ps4 پرو بازی‌های ویدیویی را با کیفیت بهتری تجربه کنید!

کنسول بازی ps4 پرو یک نسخه از بهترین کنسول‌های نسل هشتمی طراحی شده توسط شرکت سونی است. در شرایط فعلی خرید قسطی کنسول ps4 pro شرایط بسیار ایده‌آلی را برای تهیه این کنسول بازی در اختیار شما قرار خواهد داد. 

امروزه بازی سرگرمی ویدیویی به یکی از بهترین تفریحات موجود در میاد جوامع مختلف تبدیل شده‌اند؛ به گونه‌ای که همه روزه افراد زیادی در جهان بخشی از اوقات فراغت خود را به انجام بازی‌های ویدیویی اختصاص می‌دهند. زیرا بازی‌های ویدیویی با ارائه محتوای جذاب، بازیکنان را برای ساعات طولانی سرگرم می‌کنند. این موضوع سبب شده تا شرکت سونی به فکر طراحی کنسول بازی بهینه‌شده برای اجرای بازی‌های ویدیویی با کیفیت مناسب بیافتد. 

کنسول ps4 پرو دستگاهی است که بسیاری از افراد آن را به عنوان نسخه بهینه‌شده ps4 معمولی می‌شناسند. اما کنسول ps4 پرو چیزی فراتر از یک کنسول بهینه‌شده است؛ زیرا این کنسول بازی با سخت افزار توانمندی که دارد، قادر است تمامی بازی‌های نسل هشتمی را با رزولوشن 4K به نمایش بگذارد؛ حتی بازی‌های طراحی شده با گرافیک معمولی نیز در کنسول ps4 پرو بسیار با کیفیت به نظر می‌آیند.

بنابراین برای بهره‌مند شدن از حداکثر کیفیت ممکن، شما باید این کنسول بازی را به یک تلویزیون Ultra HD متصل نمایید. به این ترتیب شما نیز می‌توانید با خرید اقساطی کنسول ps4 pro، از تمامی امکانات موجود در این کنسول بازی بهره‌مند شوید. همچنین در صورت خرید قسطی کنسول ps4 pro، پرداخت تمام هزینه خرید این کنسول بازی به صورت ماهانه نیز امکان پذیر خواهد بود. 

ps4 پرو؛ کنسولی با ظاهری متفاوت و ابعاد بزرگ‌تر از نسخه استاندارد

قبل از پرداختن به ویژگی‌های ظاهری کنسول ps4 پرو بهتر است بدانید این کنسول بازی در اواخر سال 2016 روانه‌ی بازارهای جهانی گردید. البته تا قبل از عرضه‌ کنسول‌های نسل نهمی سونی و مایکروسافت، ps4 پرو لقب پیشرفته‌ترین کنسول موجود در بازار را به خود اختصاص داده بود.

همچنین در حال حاضر قیمت کنسول ps4 پرو در بازارهای خارجی 399 دلار و در بازار داخلی حدود 16 میلیون تومان است. اما با گذر از این موارد نوبت به معرفی ویژگی‌های ظاهری این کنسول محبوب می‌رسد. لازم است بدانید این کنسول بازی در مقایسه با نسخه ps4 استاندارد، از ابعاد بزرگ‌تری برخوردار می‌باشد. البته ابعاد بزرگ کنسول ps4 پرو به علت سیستم خنک‌کننده توانمند این کنسول بازی است.

سونی برای طراحی کنسول ps4 پرو از ظاهری سه بعدی مشابه با شکل هندسی متوازی الاضلاع بهره‌گرفته؛ همچنین بدنه ps4 پرو با کاور پلاستیکی با کیفیت به رنگ مات طراحی شده است. علاوه بر آن در طراحی ظاهری آخرین نسخه از کنسول نسل هشتمی سونی یعنی ps4 پرو، شاهد استفاده از دکمه های فیزیکی برای قسمت پاور هستیم.

بررسی مشخصات فنی کنسول ps4 پرو

در قسمت سخت افزار این کنسول بازی شاهد بهینه‌سازی های فراوانی هستیم. بهتر است بدانید کنسول ps4 پرو مجهز به یک پردازنده‌ هشت هسته‌ای جگوار بوده که فرکانس کاری آن 2.13 گیگاهرتز می‌باشد. همچنین در قسمت پردازنده گرافیکی کنسول ps4 پرو از یک پردازنده قدرتمند با توان پردازشی 4.2 ترافلاپس استفاده شده است. 

به این ترتیب کاربران این کنسول بازی می‌توانند بسیاری از عناوین روز دنیای گیم را با کیفیت خوبی تجربه نمایند. ناگفته نماند که این کنسول بازی همانند کنسول ps4 معمولی دارای 8 گیگابایت حافظه‌ رم و 1 ترابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی می‌باشد.

آشنایی با اقلام همراه با کنسول ps4 پرو

شرکت سونی کنسول ps4 پرو را همراه با تعدادی اقلام همراه روانه‌ بازار کرده که این اقلام شامل موارد زیر می‌باشند.

• یک عدد دسته‌ بی‌سیم

• کابل USB جهت اتصال و شارژ دسته‌ها

• کامل HDMI جهت اتصال کنسول به مانیتور یا تلویزیون

• کابل برق

• یک عدد هدست مونو جهت چت

خرید اقساطی کنسول ps4 pro از فروشگاه قسطی کلاب با شرایط مناسب

در شرایط کنونی به علت نوسانات نرخ ارز بسیاری از افراد خرید قسطی کنسول ps4 pro را برای تهیه این دستگاه انتخاب می‌کنند، زیرا مزایای خرید اقساطی کنسول ps4 pro به مراتب بیشتر از سایر روش‌های خرید این وسیله است. به همین منظور شما عزیزان نیز می‌توانید با خرید اقساطی پی اس فور این کنسول بازی را از فروشگاه قسطی کلاب با بهترین شرایط موجود تهیه نمایید.

به خاطر داشته باشید که فروشگاه قسطی کلاب یکی از با تجربه‌ترین مراکز موجود در زمینه‌ی فروش قسطی کنسول بازی است. همچنین با مراجعه به فروشگاه قسطی کلاب امکان خرید نقدی کنسول ps4 پرو امکان پذیر می‌باشد. پس پیشنهاد ما به شما مراجعه به وب سایت فروشگاه قسطی کلاب و خرید اقساطی این کنسول بازی است.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی ps5 ویژه کارمندان

خرید قسطی ps5 ویژه کارمندان
کنسول بازی پلی استیشن 5 یکی از برترین محصولات برند سونی است. برای خرید قسطی ps5 به بخش کنسول بازی در دسته بندی بازی سرگرمی...

خرید اقساطی ps5

خرید اقساطی ps5
جدیدترین کنسول بازی سونی با تکنولوژی بی‌نظیر به تازگی وارد بازار فروش شده است. اگر علاقه‌مند به خرید اقساطی ps5 می‌باشید به بخش بازی ...