خرید اقساطی گوشي poco x3 pro

تاریخ انتشار:
1403/2/13 09:52:22

یکی از بهترین گوشی‌های برند شیائومی که قیمت عالی و کیفیت ساخت بالایی دارد، گوشی پوکو ایکس تری پرو می‌باشد. برای خرید اقساطی گوشي poco x3 pro به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی گوشي poco x3 pro


ویژگی‌های گوشی poco x3 pro چیست؟

خرید گوشی هوشمند یکی از مهم‌ترین و سخت‌ترین خریدها در دنیای امروز است. تنوع مدل و برند در حوزه ی گوشی و کالای دیجیتال بسیار بالا است. یکی از بهترین و پرطرفدارترین برندها در حوزه گوشی هوشمند برند شیائومی است. این برند امروزه مورد توجه بسیاری قرار گرفته است و افراد به زیادی به سراغ خرید گوشی‌های شیائومی می‌روند. یکی از جدیدترین و باکیفیت‌ترین گوشی‌های برند شیائومی گوشی poco x3 pro است.

این گوشی نیز همانند سایر گوشی‌های برند شیائومی از قابلیت‌های فراوانی برخوردار می‌باشد. در ادامه با ما همراه باشید تا با ویژگی‌های گوشی poco x3 pro و خرید قسطی گوشي poco x3 pro آشنا شوید.

همانطور که در قسمت قبل گفته شد شیائومی یکی از بهترین برندها در زمینه ی تولید گوشی‌های هوشمند است. حال زیر مجموعه‌ای از برند شیائومی با نام پوکو در بازار وجود دارند. گوشی‌های پوکو در بین گوشی‌های میان رده قرار دارند و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند. گوشی‌های تولید شده توسط این برند همواره در حال رقابت با سایر برندهای بازار هستند. برتری گوشی‌های شیائومی نسبت به سایر نمانام‌ها قیمت مناسب آنها است. به گونه‌ای که شما می‌توانید گوشی‌هایی با قابلیت بالا را با قیمتی پایین تر نسبت به سایر برندها خریداری نمایید.

گوشی poco x3 pro یکی از جدیدترین گوشی‌های پوکو است که در تاریخ 22 مارس 2021 معرفی شده است. و در همین مدت کوتاه افراد زیادی به سراغ خرید اقساطی گوشي poco x3 pro رفته‌اند. ما در این قسمت قصد داریم شما را با ویژگی‌ها و قابلیت‌های این گوشی آشنا کنیم. این ویژگی‌ها به شرح زیر می‌باشند:

1.سایز گوشی poco x3 pro معادل 165.3x76.8x9.4 و وزن آن نیز معادل 215 گرم می‌باشد.

2.رزولوشن این گوشی نیز معادل 1080 در 2400 پیکسل می‌باشد. و نمایشگر این گوشی 84.6 درصد از صفحه ی گوشی را شامل می‌شود. به همین علت خرید قسطی گوشي poco x3 pro به افرادی که علاقه به صفحه نمایش‌های بزرگ برای تماشای فیلم و بازی دارند پیشنهاد می‌شود.

3.جنس این گوشی نیز از شیشه و پلاستیک می‌باشد. صفحه ی گوشی از جنس شیشه (گوریلاگلس 6) و پشت آن نیز پلاستیک می‌باشد.

4.از لحاظ نرم افزاری گوشی poco x3 pro  دارای رابط کاربری MIUI 12 و اندروید 11 می‌باشد.

5.پردازنده ی مرکزی این گوشی 8 هسته‌ای و پردازنده ی گرافیکی آن Adreno 640 می‌باشد.

6.گوشی poco x3 pro دارای گواهی IP53 می‌باشد که از ورود گرد و غبار و آب به گوشی جلوگیری می‌نماید.

7.یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این گوشی که افراد زیادی را به سمت خرید اقساطی گوشي poco x3 pro می‌کشاند باتری این گوشی است. ظرفیت باتری این گوشی 5160 میلی آمپر می‌باشد و داری قابلیت فست شارژ 33 واتی است. به گونه‌ای که در مدت زمان 30 دقیقه این گوشی حدود 59 درصد شارژ خواهد شد.

8.برند شیائومی گوشی‌های poco x3 pro را در 3 نوع حافظه ی داخلی روانه ی بازار نموده است. گوشی‌هایی با حافظه داخلی 128 و رم 6 گیگابایت، گوشی‌هایی با حافظه داخلی 128 و رم 8 گیگابایت و گوشی‌هایی با حافظه داخلی 256 گیگابایت و رم 8 گیگابایت. شما عزیزان هنگام خرید قسطی گوشی poco x3 pro می‌توانید با توجه به نیاز خود هر یک از آنها را انتخاب نمایید.

9.مسئله ی مهم بعدی در خصوص خرید قسطی گوشی poco x3 pro کیفیت دوربین این گوشی‌ها است. این گوشی دارای 4 ماژول دوربین می‌باشد که هریک دارای کیفیت هایی معادل: 48، 8، 2 و 2 مگاپیکسل می‌باشند. در ضمن دوربین سلفی این گوشی نیز معادل 20 مگاپیکسل می‌باشد. همچنین شایان ذکر است دوربین این گوشی دارای فلش دوگانه HDR، پانوراما و LED می‌باشد.

10. گوشی poco x3 pro در رنگ‌های مشکی، برنزی و آبی به بازار عرضه شده است.

11. از دیگر قابلیت‌های این گوشی می‌توان به مواردی همچون: شتاب سنج، حسگر اثرانگشت بغل گوشی، قطب نما، مجاورت و ژیروسکوپ اشاره کرد. 

خرید قسطی گوشي poco x3 pro از قسطی کلاب

در این مقاله با ویژگی‌ها و قابلیت‌های گوشی poco x3 pro آشنا شدید. حال در این قسمت قصد داریم شما را با یک فروشگاه اینترنتی معتبر برای خرید همه نوع گوشی و کالای دیجیتال آشنا کنیم. قسطی کلاب یکی از فروشگاه‌های آنلاین است که به راحتی می‌توانید خرید خود را به صورت نقدی از این فروشگاه انجام دهید و آن را درب منزل تحویل بگیرید. 

همچنین لازم به ذکر است قسطی کلاب علاوه بر فروش قسطی اقدام به فروش قسطی موبایل نیز می‌نماید. شما عزیزان می‌توانید با مراجعه به سایت قسطی کلاب خرید اقساطی گوشي poco x3 pro را به راحتی انجام دهید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید ساعت هوشمند شیائومی اقساطی

خرید ساعت هوشمند شیائومی اقساطی
ساعت‌های هوشمند یکی از برترین تکنولوژی‌های دنیا است که به تازگی استفاده از آن همه گیر شده است. برای خرید اقساطی ساعت هوشمند ...

خرید قسطی گوشی a14 با چک

خرید قسطی گوشی a14 با چک
در بین گوشی‌های سامسونگ مدل a14 را می‌توان گوشی با کیفیت و مقرون به صرفه نامید. برای خرید قسطی گوشی a14 با چک به بخش موبایل در...