خرید اقساطی ماشین لباسشویی ال جی

تاریخ انتشار:
1403/2/26 21:15:46

لوازم خانگی را می توان برای تمام افراد یک ضرورت دانست. ال جی یکی از برند های معتبر در تولید و ساخت ماشین لباسشویی باکیفیت و مرغوب است. جهت مشاهده شرایط خرید اقساطی ماشین لباسشویی ال جی به سایت قسطی کلاب بخش لوازم خانگی مراجعه نمایید.


خرید اقساطی ماشین لباسشویی ال جی


اطلاعاتی درباره لباسشویی ال جی

جهت خرید اینترنتی می توانید به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید، جهت خرید اینترنتی می توانید به سایت قسطی کلاب بخش لوازم خانگی مراجعه نمایید، با یک کلیک در سایت قسطی کلاب خرید خود را ثبت نمایید. 

طرح خرید اقساطی ماشین لباسشویی ال جی در سایت قسطی کلاب با ارائه پیشنهادات مختلف از ماشین لباسشویی های ال جی، یکی از برترین گزینه ها برای خریداری لوازم خانگی است. در این مقاله می خواهیم درباره این موضوع، شرایط طرح و همچنین چندین مدل معروف ارائه شده در این طرح را بررسی کنیم. با ما در ادامه مقاله همراه باشید.

طرح خرید اقساطی ماشین لباسشویی ال جی

تمامی مصرف کنندگان محصولات خانگی ال جی، با سطح کیفی و البته زیبایی ظاهری این محصولات آشنا هستند. ال جی در میان مصرف کنندگان و مشتریان خود همواره به کیفیت بالای محصولات و خدمات پس از فروش مشهور بوده است. محصولات این شرکت معتبر به خصوص لباسشویی های آن در ایران دارای طرفداران و مشتریان بسیار زیادی است.
قسطی کلاب به عنوان یکی از برترین و بزرگترین مراکز عرضه کننده لوازم خانگی ال جی، اقدام به ارائه طرح خرید اقساطی ماشین لباسشویی ال جی می کند. در این طرح شما می توانید حتی گرانترین لباسشویی های این برند را به صورت اقساطی و تحت شرایط خاص خریداری کنید. 

این طرح دارای مزایای فراوان و عمده ای برای ما به عنوان خریدار می باشد. از جمله این مزایا می توان موارد زیر را نام برد.

  • اقساط بلند مدت: در این طرح بازپرداخت هزینه ماشین لباسشویی در اقساط بلند مدت 12 ماهه پیش بینی و امکان پذیر شده است. با این راهکار شما می توانید هزینه های سنگین و چند میلیونی ناشی از خرید لباسشویی ال جی را به صورت مداوم و در طول چندین ماه انجام دهید تا فشار مالی وارده به شما به حداقل مقدار خود برسد.
  • پیش پرداخت محدود: شما در طرح خرید اقساطی ماشین لباسشویی ال جی می توانید محصولات پیشنهاد شده را با کمترین مقدار پیش پرداخت ممکن خریداری کرده و استفاده کنید. درصد پیش پرداخت ها در این طرح معمولا زیر 30 درصد قیمت کلی است.
  • قیمت مناسب: به طور طبیعی و به مانند تمامی فروش های قسطی و به دلیل ریسک های متحمل شده از جانب عرضه کننده، قیمت خرید اقساطی با قیمت خرید نقدی متفاوت خواهد بود. 

اما در قسطی کلاب سعی شده است تا به منظور ایجاد توانایی خرید برای تمامی اقشار جامعه، کمترین افزایش قیمت نسبت به خرید نقدی برای شما لحاظ شود.

  • خرید چند محصول به صورت همزمان در طرح خرید اقساطی: شما در این طرح برای خرید هیچ محدودیتی ندارید و می توانید چندین محصول را به طور همزمان و به صورت اقساطی از قسطی کلاب تهیه کنید.

برترین پیشنهاد خرید اقساطی ماشین لباسشویی ال جی

ماشین لباسشویی ال جی مدل WM-L1055CS ظرفیت 10.5 کیلوگرم: این نوع ماشین لباسشویی از نوع درب جلو و دارای ظرفیت 10.5 کیلوگرمی است. سرعت چرخش 1400 دور بر دقیقه و 14 برنامه شستشو و همچنین 17 برنامه انتخابی اضافی، این محصول را در رده محصولات با قابلیت بالای ال جی قرار داده است.

 رده بازده انرژی این لباسشویی A+++ / -40% بوده و مصرف برق بسیار کمی نسبت به قابلیت هایش دارد. همچنین این ماشین دارای ویژگی ها و قابلیت های زیر است:

  • مجهز به 6 حرکت شستشو
  • دارای برنامه NFC برای دانلود برنامه های شستشو
  • نمایشگر تمام لمسی  LED
  • سنسور اندازه گیری وزن لباس
  • سیستم عیب یابی هوشمند (Smart  Diagnosis)
  • قابلیت شستشوی سریع در 30 دقیقه
  • خشک کن 100 درصد
  • قابلیت ضد آلرژی
  • شستشو با بخار
  • موتور بدون تسمه

این محصول با قابلیت ها و مشخصات مذکور، پرفروش ترین محصول در طرح خرید اقساطی ماشین لباسشویی ال جی است. شما می توانید این لباسشویی را در قسطی کلاب با قیمت نقدی 10 میلیون و 300 هزار تومان خریداری کنید.

همچنین این محصول در اقساط 12 ماهه هر قسط به مبلغ 813 هزار تومان به صورت اقساطی با پیش پرداختی به ارزش 3 میلیون و 90 هزار تومان خرید کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی یخچال اسنوا با چک

خرید اقساطی یخچال اسنوا با چک
برند اسنوا بهترین لوازم خانگی ایرانی را طراحی و تولید می‌کند. برای خرید اقساطی یخچال اسنوا با چک به بخش یخچال فریزر در دسته بندی لوازم...

فروش اقساطی مایکروویو دلونگی

فروش اقساطی مایکروویو دلونگی
این روزها فرهای قدیمی در آشپزخانه ها جای خود را به فرهای با ابعاد کوچکتر و کارایی بالاتر به نام مایکروویو داده اند...