خرید اقساطی لوازم خانگی سامسونگ

تاریخ انتشار:
1403/2/4 22:09:45

لوازم خانگی یکی از ملزومات مهم در هر خانه ای است که افراد با توجه به نیاز خود از این کالا ها استفاده می کنند. برای خرید اقساطی لوازم خانگی سامسونگ به بخش لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

خرید اقساطی لوازم خانگی سامسونگ

 لوازم خانگی سامسونگ

این شرکت در تاریخ 13 ژانویه 1969، در بخش های مختلف مربوط به الکترونیک در شهر سووان، کره جنوبی تولید اولین محصولات الکترونیک خود را آغاز نمود. در سال 1970، سامسونگ از تجارت اصلی خود جدا شد و گروه سامسونگ الکترونیک را ایجاد کرد. اولین محصول این مجموعه، تلویزیون سیاه و سفید بود.

در طول دهه 1970 این شرکت شروع به صادرات محصولات الکترونیکی خانگی به خارج از کشور کرد. در آن زمان سامسونگ یک تولید کننده عمده در کره بود. در دهه 1990 سامسونگ گسترش خود را در بازار های الکترونیک جهانی ادامه داد.

در حال حاضر، سامسونگ الکترونیک یک شرکت الکترونیک چند ملیتی است. سامسونگ از سال 2006 بزرگترین تولید کننده تلویزیون در جهان و از سال 2011 بزرگترین تولید کننده تلفن همراه در جهان است.

سامسونگ، محصولات الکتریکی لوازم خانگی، که در قرن بیستم متداول بوده و برای صرفه جویی در کار و زمان در خانه ها مورد استفاده قرار می گیرند را تولید می­ نماید. تولید این محصولات تاثیرات عمیق و حتی انقلابی در شرایط اجتماعی و اقتصادی جوامع مختلف داشته اند.

خرید لوازم خانگی سامسونگ به صورت اقساطی

سامسونگ یک برند معروف در زمینه تولید لوازم خانگی باکیفیت در بین رقبا خود است که با طراحی و استفاده از تکنولوژی روز دنیا، بهترین محصولات را به بازار فروش عرضه کرده است. از این رو سایت قسطی کلاب در نظر دارد، برای خرید محصول های سامسونگ، فروش قسطی را برای افراد امکان پذیر کند.

خرید اقساطی لوازم خانگی سامسونگ، امکان برطرف کردن نیاز خریداران علاقمند به محصولات سامسونگ را فراهم نموده است. شرکت سامسونگ الکترونیک، با 50 سال سابقه تولید لوازم الکترونیک، همواره در رتبه های برتر این صنعت جای داشته است.

علاقمندان به خرید محصولات لوازم خانگی سامسونگ می­ توانند از طریق وبسایت www.ghesticlub.com از لذت خرید اقساطی لوازم خانگی سامسونگ بهره شوند.

در حال حاضر، شهروندان استان­ های تهران و البرز کافی است در این وب سایت به صورت رایگان ثبت نام کرده و با پر کردن اطلاعات مربوط به فیلد های مختلف، عضو بانک مشتریان این شرکت گردند.

پس از مراحل ثبت نام، وبسایت از طریق ایمیل و موبایل پیام ­های تایید اعضا و اعتبار سنجی مشتریان را به شما ارسال می­ نماید. پس از آن خریداران می­ توانند وارد سایت شده و محصولات مورد نیاز خود را ثبت نمایند و از مزایای خرید اقساطی لوازم خانگی سامسونگ بهره ­مند گردند.

خریداران لوازم خانگی می ­توانند با ورود به بخش لوازم خانگی، با انواع مختلف لوازم خانگی، مدل ­های مختلف، و مشخصات فنی کلیه محصولات لوازم خانگی ارائه شده در این وبسایت آشنایی پیدا کرده و اطلاعات مورد نیاز خود را دریافت نمایند.

لوازم خانگی سامسونگ مورد استقبال افراد زیادی قرار گرفته است که دلیل این موضوع، کیفیت و مرغوبیت کالا های تولید شده می باشد. خرید اقساطی لوازم خانگی سامسونگ یک راه حل مناسب برای تهیه این کالا ها است. فروشگاه قسطی کلاب، فروش قسطی لوازم خانگی سامسونگ را برای رفاه و تامین نیاز مخاطب ها فراهم کرده است.

انواع لوازم خانگی سامسونگ

لوازم خانگی متنوع در این وب سایت مانند، تلویزیون، ماشین لباسشویی، یخچال فریزر، ماشین ظرفشویی و مایکروویو عرضه شده است که هر کدام از لوازم خانگی در مدل های گوناگون و با کیفیت عالی در اختیار مشتری قرار دارد.

سامسونگ انواع مختلفی از تلویزیون ها را عرضه کرده است و تمام این مدل ها در قسطی کلاب موجود می باشد. افراد با توجه به سلیقه و نیاز خود می توانند انتخاب دقیق تری داشته باشند.

ماشين لباسشويي های سامسونگ ارائه شده در این وبسایت، از نوع درب جلو و با ظرفیت­ های مختلف شستشو در ظرفیت­ های وزن مختلف 6، 7، 8، 10 و 12 کیلوگرم می­ باشد که با امکان خرید اقساطی لوازم خانگی سامسونگ می توانید مدل دلخواه خود را سفارش دهید.

قسطی کلاب و امکانات یژه فروش

سایت قسطی کلاب به منظور آسایش خریداران محصولات سامسونگ، امکان خرید اقساطی لوازم خانگی سامسونگ را فراهم آورده است. فقط کافی است در نهایت راحتی در خانه خود در این وبسایت ثبت نام نموده و لوازم خانگی مورد نیاز خود را با اطمینان کامل سفارش دهید و با سرعت زیاد دریافت نمایید.

برای خرید اقساطی از قسطی کلاب تنها کافی است یکی از 3 روش خرید از لیزینگ پارسیان، خرید از لیزینگ فراز اندیشان یا خرید از بای چک را انتخاب کنید، ناگفته نماند که هر کدام از این روش‌ها شرایط مخصوص به خود را دارند.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی ماشین لباسشویی امرسان

خرید اقساطی ماشین لباسشویی امرسان
برند امرسان به تازگی در حال تکمیل سبد محصولات خود می‌باشد و از ماشین لباسشویی‌های فوق حرفه‌ای خود رونمایی کرده است. برای خرید اقساطی...

خرید قسطی فرش ماشینی و دستبافت

خرید قسطی فرش ماشینی و دستبافت
خرید قسطی فرش ماشینی و دستبافت، فرش از جمله محصولات مهمی است که در خانه اکثر مردم وجود دارد. فرش یکی.....