خرید قسطی کولر گازی هایسنس از قسطی کلاب

تاریخ انتشار:
1403/2/25 11:17:59

از بهترین مدل‌های کولرگازی در ایران می‌توان به برند هایسنس اشاره کرد. برای خرید قسطی کولر گازی هایسنس به بخش سرمایشی در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی کولر گازی هایسنس از قسطی کلاب


راهنمای خرید کولرگازی هایسنس: انواع، امکانات و نکات مهم

هایسنس یک برند چینی است که در بازار ایران طرفداران زیادی دارد. این برند با تولید کولرگازی‌های با کیفیت، پیشرفته و اقتصادی، سعی در رقابت با برندهای لوازم خانگی معروف دیگر دارد. اما چگونه می‌توان یک کولرگازی مناسب را انتخاب کرد؟ در این مقاله به برخی از نکات مهم در خرید کولرگازی هایسنس پرداخته‌ایم. برای خرید قسطی کولر گازی هایسنس به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

انواع کولرگازی هایسنس

کولرگازی هایسنس در انواع مختلفی عرضه می شود که باید بسته به نیاز و بودجه خود یکی را انتخاب کنید. برخی از این انواع عبارت اند از:

کولر گازی هایسنس اینورتر

این کولر گازی دارای فناوری اینورتر است که باعث صرفه جویی در مصرف برق و کارایی بالاتر می شود. این کولر گازی قادر است توان خود را بسته به دمای محیط تنظیم کند و نوسانات حداقلی داشته باشد. البته قابل ذکر است که قیمت این نوع کولر گازی نسبت به سایر انواع بالاتر است.

کولر گازی هایسنس دیواری

این نوع کولر گازی رایج ترین و پرطرفدار ترین نوع کولر گازی است که در دو قطعه (بخش داخل سالن و بخش خارج سالن) تقسیم می شود. این کولر گازی دارای طراحی زیبا، کم صدا و کارآمد است. برای خرید اقساطی کولر گازی هایسنس به فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی قسطی کلاب مراجعه نمایید.

کولر گازی هایسنس ایستاده

این نوع کولر گازی برای فضا های بزرگ و تجاری مناسب است و قادر است هوای سرد و گرم را به صورت عمودی پخش کند. این کولر گازی دارای قدرت باد بالاتر، کنترل از راه دور و تایمر است.

امکانات کولر گازی هایسنس

کولر گازی هایسنس دارای امکانات متنوع و پیشرفته ای است. برخی از این امکانات عبارت اند از:

فیلتر ضد باکتری

این فیلتر با استفاده از فناوری نانو، باکتری ها، ویروس ها و ذرات معلق را از هوا جداسازی می کند و هوای تمیز و سالم را به شما تحویل می دهد.

فانکشن توربو

این عملکرد باعث می شود که کولر گازی در حالت سرعت بالا کار کند و دمای محیط را به سرعت به حالت مطلوب برساند. این عملکرد در شروع کار یا در زمان نیاز به تغییر سریع دما مفید است.

خودپاک کن: این عملکرد باعث می شود که کولر گازی پس از خاموش شدن، خود را پاک کند و رطوبت و گرد و غبار را از سطح دستگاه برطرف کند. این عملکرد باعث جلوگیری از بو، خوردگی و خراب شدن دستگاه می شود. با خرید اقساطی کولر گازی هایسنس از قسطی کلاب یک خرید بیادماندنی را تجربه کنید.

خود تشخیص خطا

این عملکرد باعث می شود که کولر گازی در صورت بروز هرگونه خطای فنی، آن را تشخیص دهد. این عملکرد باعث صرفه جویی در مصرف برق می شود. 

خرید قسطی کولر گازی هایسنس از قسطی کلاب

آیا به دنبال یک کولرگازی با کیفیت، پیشرفته و اقتصادی هستید؟ آیا مشکل مالی دارید و نمی‌توانید پول کامل را نقدی پرداخت کنید؟ اگر جواب شما بله است، با ادامه این مقاله همراه شوید.

از فرصت استثنایی قسطی کلاب برای خرید اقساطی کولر گازی هایسنس استفاده کنید. قسطی کلاب سامانه خرید اقساطی بدون ضامن است که به شما اجازه می‌دهد با پرداخت 20 درصد مبلغ کالا، هر نوع کولرگازی هایسنس را به صورت فروش قسطی دریافت کنید. قسطی کلاب به شما این امکان را می‌دهد که قبل از خرید، قسط‌های خود را با استفاده از محاسبه‌گر قسط محاسبه کنید و با توجه به بودجه خود، بهترین گزینه را انتخاب کنید. همچنین با پرداخت به موقع قسط‌های خود، می‌توانید از تخفیف‌های ویژه قسطی کلاب بهره مند شوید. پس دیر نکنید و همین حالا به قسطی کلاب بروید و خرید قسطی کولر گازی هایسنس خود را با شرایط مناسب ثبت کنید. قسطی کلاب، همراه شما در خرید آسان و بدون نگرانی.

سایر بلاگ های مرتبط

فروش اقساطی تلویزیون الیو

فروش اقساطی تلویزیون الیو
برند الیو تلویزیون‌های متنوع و جذابی را طراحی و تولید کرده است. برای خرید اقساطی تلویزیون الیو به بخش تلویزیون در دسته بندی لوازم خانگی...

خرید قسطی ماشین لباس شویی دوو

خرید قسطی ماشین لباس شویی دوو
برند دوو الکترونیک یکی از بهترین برندهای کره‌ای می‌باشد. برای خرید قسطی ماشین لباس شویی دوو به بخش ماشین لباسشویی در دسته بندی...