خرید اقساطی هدفون سنهایزر

تاریخ انتشار:
1403/2/19 10:00:50

هدفون سنهایزر یکی از با کیفیت ترین هدفون های موجود در بازار است که به دلیل کیفیتی که ارائه می دهد قیمت نسبتاً بالایی نیز دارد. برای خرید قسطی این هدفون می توانید به بخش کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه کنید. خرید اقساطی هدفون سنهایزر

اطلاعاتی درباره شرکت سنهایزر

امروزه در اقصی نقاط دنیا هر جا که  کیفیت صدا مورد توجه همگان قرار می گیرد نام سنهایزر در آن به خوبی به چشم میخورد. سنهایزر (Sennheiser) از شرکتهای بسیار قدمت دار آلمانی می باشد که توسط چند مهندس زبردست پایه گذاری گردید.

این شرکت پر آوازه آلمانی دارای محصولات صوتی بسیار پرکاربردی در دنیای موسیقی فعلی می باشد که از جمله می توان از هدفون، هدست، میکروفون و سایر تجهیزات که در صنایعی چون مخابرات و هوانوردی مورد استفاده میباشد نام برد. این برند معروف برای تمامی علاقمندان خود در زمینه مورد علاقه شان محصول منحصر بفردی را دارا می باشد.

لذا از این رو هدفون تولیدی این شرکت از شهرت بسیار بالایی در بین همگان برخوردار می باشد. بطوری که حتی هدفون های رده پایین تولیدی این شرکت در بازار  به دلیل کیفیت بالا همیشه یه سروگردن بالاتر از  سایر برندها قرار دارند. بطور مثال می توان از هدفون HD 202 سنهایزر نام برد .

 این هدفون، از مدلهای معمولی شرکت سنهایزر می باشد بطوری که دارای امپدانس 32 اهمی و کاپ‌های کاملا بسته ، همچنین فرکانس جوابدهی بین 18 هرتز تا 18 کیلو هرتز را دارا می باشد . در عین حال به دلیل وزن سبکش استفاده از آن برای علاقه مندان بسیار راحت می باشد آنقدر راحت و سبک که وجود آن را بر سر حس نمی نمایند.

خرید این هدفون از قیمت نسبتا مناسبی نیز برخوردار می باشد که برای کاربران عادی گزینه بسیار مناسبی خواهد بود ولی چنانچه به هر دلیل امکان خرید نقد آن امکان پذیر نباشد  می توان تمامی مدلهای آن را به صورت قسطی خریداری نمود.

خرید قسطی بهترین راهکار برای خرید چنین محصولاتی می باشد. بدین صورت هر فردی با توجه به بودجه و توان مالی در نظر گرفته خود می‌تواند هر محصولی را که به آن علاقه و نیاز دارد؛ را خریداری نمایید.

خرید اقساطی هدفون سنهایزر

خرید اقساطی هدفون سنهایزر از راهکارهای ایده آل برای بهمراه داشتن چنین محصولی می باشد  لذا کافی بدون صرف وقت و هزینه اضافی به یکی از فروشگاههای معتبر اینترنتی مراجعه نموده  و با مشاهده کلیه مدلها و قیمت های آن ها بصورت آنلاین محصول مورد علاقه خود را انتخاب نمایید .

انواع مدل‌های هدفون‌های سنهایزر برای برآوردن انواع توقعات و خواسته های همگان در یکی از این سایتهای معتبر به نام قسطی کلاب موجود می باشد که هر کدام ویژگی‌های و خصوصیات منحصر به فرد و خاص خودشان را دارند.

مزایای خرید اقساطی هدفون سنهایزر

انواع مدل‌های هدفون‌های سنهایزر با هر قیمتی را می‌توانید در فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب ملاحظه نموده و از اصل بودن آنها نیز مطمن باشید .

شرایط خرید اقساطی هدفون سنهایزر

شرایط خرید اقساطی هدفون پایونیر و همچنین  سایر لوازم موجود در این سایت  بسیار مناسب و سفارشی در نظر گرفته شده است.لذا برای خرید اقساطی این محصولات نیازی به واریز مبالغی به عنوان پیش پرداخت نیست. البته در صورت واریز وجهی به عنوان پیش پرداخت، مبلغ اقساط ماهانه و مدت زمان بازپرداخت آنها کمتر خواهد شد.

خرید اقساطی از قسطی کلاب به 3 مدل مختلف صورت می‌گیرد. اولین روش خرید اقساطی از بای چک است و دومین روش خرید اقساطی از لیزینگ پارسیان و سومین روش خرید اقساطی از لیزینگ فراز اندیشان است.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی گوشی F23 سامسونگ

خرید قسطی گوشی F23 سامسونگ
شما می‌توانید برای خرید قسطی گوشی F23 سامسونگ به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و از شرایط...

خرید قسطی موبایل هوآوی مدل Y6p

خرید قسطی موبایل هوآوی مدل Y6p
برند هوآوی یکی از معروف‌ترین برندهای تلفن همراه در چین است که طرفداران بسیاری دارد. شما می‌توانید برای خرید قسطی موبایل هوآوی مدل Y6p ...