خرید قسطی آیفون se

تاریخ انتشار:
1403/2/10 23:38:57

برند آیفون بهترین برند تولید کننده تلفن همراه در دنیا است که در کنار گوشی‌های هوشمند، محصولات دیجیتالی فراوان و متنوعی طراحی و تولید کرده است. برای خرید اقساطی آیفون se به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

Buy-iPhone-se-in-installments

آیفون SE

بالاخره اپل توانست یک تلفن همراه میان‌رده به بازار عرضه کند تا با تلفن‌های هوشمند اندرویدی به مقابله بپردازد! هرچند این گوشی با قیمتی بسیار پایینتر نسبت به مدل‌های قبليش به بازار ارائه شده است، ولی باز هم نسبت به برندهای دیگر قیمت بالايی دارد. 

در ادامه به بيان خصوصیات این گوشی هوشمند می‌پردازیم. قابليت خرید نقدی یا اقساطی آیفون SE در قسطی كلاب فراهم شده است.

از جمله خصوصیات این گوشی، وجود صفحه نمایش کوچک آن است همچنین از پردازنده A13 استفاده می‌کند. سیستم عامل موجود در این گوشی هوشمند iOS 13 می‌باشد.

یک دوربین 12 مگاپیکسلی دارد که برای شما قابلیت فیلم برداری 4K را به ارمغان می‌آورد. گفته می‌شود اين محصول، از نظر سخت افزاری به آیفون 11 شباهت زیادی دارد، ولی ظاهر آن بیشتر شبیه آیفون 8 است. در جمع این گوشی بسیار مناسب است و از رضایت کاربرانش برخوردار است. 

برای مثال آنها به خوش‌دست و باکیفیت بودن این گوشی معترف هستند، حتی برخی می‌گویند که این گوشی با گوشی‌های جدید شرکت‌های سامسونگ و هوآوی برابری می‌کند! 

از نظر سبک بودن و زیبایی نيز بسيار عالی است و همچنین دوربین باکیفیتی دارد. از جمله خصوصیات جالب آن قابلیت ضد آب و ضد گرد و غبار است، زیرا این گوشی قادر است تا در عمق یک متری به مدت 30 دقیقه مقاومت کند!

طراحی مناسب

این گوشی در سه رنگ پرفروش قرمز، سفید و مشکی به بازار عرضه شده است. نسبت به گوشی‌های قبلی سبک‌تر است و قاب آلومینیومی دارد. وزن این گوشی تقریبا 148 گرم است. پشت دستگاه از ترکیب فلز و شیشه ساخته شده است. 

یکی از خصوصیات این گوشی، آن است که می‌توانید به راحتی و با یک دست از آن استفاده کنید! یکی از ويژگی‌های مثبت نيز، وجود یک محافظ از جنس گوريلا گلاس است که سبب می‌شود تا گوشی در برابر اثر انگشت، لکه و چربی مصون بماند. این گوشی دارای حسگر اثر انگشت مطلوبی است. با خرید اقساطی آیفون SE بدرخشيد!

صفحه نمایش

اين صفحه نمایش 4.7 اینچی، دارای ویژگی LCD و IPS است. تراکم پیکسلی آن 326 پیکسل در اینچ می‌باشد. تکنولوژی IPS کمک می‌کند تا نسبت به دیدن از طرفین، از میدان دید قابل قبولی برخوردار باشیم. 

از طرفی این گوشی از صفحه نمایش از Retina HD بهره‌مند می‌باشد. با خرید نقدی یا اقساطی آیفون SE يک گوشی رضايت‌بخش داشته باشيد!

دوربین

دوربین این گوشی 12 مگاپیکسل است و با سرعت 30 فریم بر ثانیه عکس‌های شما را ثبت می‌کند ویدیوها 4k است و رابط کاربری نیز بسیار خوب عمل می‌کند. در کل تصویربرداری با آیفون اس ای شبیه به آیفون 6 است. 

دوربین سلفی 5 مگاپيكسل است و یک سنسور 1.2 مگاپیکسلی نیز وجود دارد. از جمله خصوصیات این دوربین‌ها، حالت فیلم برداری p720 و حالت خودکار HDR می‌باشد.

در این گوشی از قابلیت روشنایی صفحه استفاده شده است که می‌توانید حتی تا 300 درصد نور مناسبی، در اختیار دوربین قرار دهید. با خرید اقساطی آیفون SE فيلم‌هايی بی‌نظير داشته باشيد!

سخت‌افزار

وجود تراشه A13 Bionic سبب می‌شود تا تمامی کارهای خود را به سرعت و با قدرت زیادی انجام دهید. این چیپست قدرتمند در کنار پردازنده حرکتی M9  و 2 گیگابایت حافظه رم، همه چیز را بی‌نظیر می‌سازد. در ضمن این گوشی دارای دو ورژن مختلف حافظه 64 و 128 می‌باشد، هر چند که از حافظه جانبی پشتیبانی نمی‌کند!

قابليت‌های ديگر

یکی از خصوصیات منفی این گوشی، آن است که در آن از حسگر فشارسنج استفاده نشده است و برای همین نمی‌توانید مقدار صعود خود را ثبت نمایید!

باتری این گوشی دارای ظرفیت 1624 میلی آمپر ساعت است که تا یک روز استفاده را برای شما فراهم می‌سازد. با خرید نقدی یا اقساطی آیفون SE محصولی برازنده داشته باشيد!

خرید قسطی آیفون SE

برای تهیه اين گوشی فوق‌العاده به قسطی كلاب مراجعه نمایید و از خدمات ارزنده این پلتفرم تامین كالاهاي ديجيتال، بهره‌مند شوید. در صورت نیاز به خرید غیر نقدی می‌توانید از یکی از چهار روش موجود در سایت اقدام فرمایید. پیشنهاد ما به شما خرید اقساطی آیفون SE از این سایت است.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی اپل واچ سری 8

خرید قسطی اپل واچ سری 8
یکی از جدیدترین و جذاب‌ترین گجت‌های پوشیدنی اپل بی شک مدل سری 8 آن می‌باشد. برای خرید قسطی اپل واچ سری 8 به بخش ساعت هوشمند...

خرید قسطی سرفیس پرو

خرید قسطی سرفیس پرو
تبلت‌های مایکروسافت با طراحی و کیفیت بالایی تولید شده‌اند و بسیار زیبا هستند. برای خرید اقساطی سرفیس پرو به بخش کالای دیجیتال در ...