خرید اقساطی گوشی آیفون se 2020

تاریخ انتشار:
1403/2/30 13:25:41

عضو گمشده خانواده اپل یا همان آیفون 8 به بازار عرضه شده است. برای خرید اقساطی گوشی آیفون se 2020 به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید اقساطی گوشی آیفون se 2020


معرفی گوشی آیفون se 2020؛ محصولی ایده آل

گوشی آیفون se 2020 یکی از جدیدترین محصولات طراحی شده توسط کمپانی معروف اپل است. در وضعیت فعلی خرید قسطی گوشی آیفون se 2020 به عنوان یکی از بهترین روش‌های موجود جهت تهیه این گوشی هوشمند به حساب می‌آید. 

امروزه گوشی‌های هوشمند به یکی از بخش‌های مهم و تاثیرگذار زندگی انسان‌ها تبدیل شده‌اند. زیرا گوشی‌های هوشمند به علت برخورداری از ویژگی‌های بی‌نظیر، افراد را درون دنیایی پر از امکانات غرق می‌نمایند. امکانات و قابلیت‌های مثال‌زدنی گوشی‌های هوشمند سبب شده تا همه روزه افراد زیادی، خرید و استفاده از گوشی‌های هوشمند را به سایر تجهیزات الکترونیکی ترجیح دهند. البته خرید گوشی جدید امری سلیقه‌ای است و برخی از افراد با خرید یک گوشی مناسب از آن برای چندین سال استفاده می‌نمایند.

به طور کلی گوشی‌های هوشمند عضوی جدانشدنی از زندگی انسان هستند. گوشی آیفون se 2020 یکی از محصولات دیجیتالی بوده که خرید و استفاده از آن تمامی نیازهای شما را برآورده خواهد ساخت. کیفیت بالا، زیبایی چشم‌نواز، قیمت مناسب بخشی از ویژگی‌های محصول جدید شرکت اپل می‌باشد. به طور کلی هدف کمپانی اپل از طراحی گوشی آیفون se 2020، ارائه محصولی بی‌نظیر برای اقشار متوسط جهان است.

به این ترتیب شما عزیزان می‌توانید با خرید اقساطی گوشی آیفون se 2020، این محصول فوق العاده اپل را تهیه نمایید. همچنین با خرید قسطی گوشی آیفون se 2020 دیگر نیازی به پرداخت تمام هزینه خرید در هنگام تحویل این محصول نخواهد بود. 

گوشی آیفون se 2020 دارای چه ویژگی‌هایی می‌باشد؟

قبل از پرداختن به ویژگی‌های آیفون se 2020، بهتر است بدانید اپل این محصول خود را در 24 آوریل 2020 به بازارهای جهانی عرضه کرده است. همچنین افراد ساکن در نقاط مختلف جهان برای خرید این گوشی هوشمند باید مبلغی در حدود 400 دلار پرداخت نمایند. گوشی آیفون se 2020 در بازارهای داخلی کشورمان با قیمتی در حدود 13 میلیون تومان به فروش می‌رسد.

البته پرداخت چنین هزینه‌ای برای خرید یکی از اقتصادی‌ترین محصولات اپل، آنچنان دور از انتظار نخواهد بود. کمپانی اپل برای طراحی آیفون se 2020 از یک نمایشگر با کیفیت از نوع Retina IPS LCD لمسی خازنی استفاده کرده است. این نمایشگر یکی از ایده آل‌ترین نمایشگرهای موجود در جهان بوده که از ابعاد 4.7 اینچ برخوردار می‌باشد. همچنین اپل برای محافظت بیشتر از نمایشگر آیفون se 2020 از " پوشش اولفوبیک" بهره‌گیری کرده است.

یکی از ویژگی‌های قابل توجه این محصول اپل طراحی ظاهری آن بوده که به خوبی هر چه تمام‌تر صورت گرفته است. طراحی زیبا با همان فرم کلاسیک آیفون، جزو مواردی هستند که در همان نگاه اول به چشم می‌آیند.

اما یکی از مواردی که ارزش خرید آیفون se 2020 را بیشتر کرده، استفاده از تراشه A13 Bionic در طراحی این گوشی است. این تراشه فوق العاده که پیاده‌سازی آن توسط کمپانی اپل صورت گرفته، قدرت و سرعت قابل قبولی را برای این گوشی به ارمغان آورده است. همچنین برخی دیگر از ویژگی‌های گوشی آیفون se 2020 شامل موارد زیر می‌‎باشند.

• برخورداری از پردازنده مرکزی 6 هسته‌ای

• برخورداری از پردازنده گرافیکی Apple GPU از نوع 4 هسته‌ای

• میزان حافظه داخلی 64، 128 و 256 گیگابایت

• میزان حافظه رم 3 گیگابایت

• برخورداری از دوربین اصلی با کیفیت 12 مگاپیکسل

• دارای دوربین سلفی با کیفیت 7 مگاپیکسل 

خرید اقساطی گوشی آیفون se 2020 با شرایط ویژه

اگر شما هم به دنبال تهیه یک گوشی اقتصادی از برند اپل هستید، بدون شک آیفون se 2020 یکی از بهترین گزینه‌های پیش‌روی شما خواهد بود. به همین منظور شما می‌توانید با خرید قسطی گوشی آیفون se 2020 از امکانات این محصول بی‌نظیر استفاده نمایید. همچنین در صورت خرید اقساطی گوشی آیفون se 2020، می‌توانید تمامی هزینه‌های مربوط به خرید این گوشی را در چندین قسط پرداخت نمایید. 

امروزه با فعالیت فروشگاه‌های مختلف در زمینه فروش قسطی موبایل ایفون، انتخاب یک فروشگاه مناسب برای خرید اقساطی گوشی آیفون به امری دشوار تبدیل شده است. 

اما جای نگرانی نخواهد بود، زیرا ما برای شما یک پیشنهاد ویژه داریم و آن هم خرید از فروشگاه قسطی کلاب است. فروشگاه قسطی کلاب با عرضه انواع کالای دیجیتال به صورت نقدی و اقساطی تمامی نیازهای شما را برآورده خواهد ساخت.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی گوشی A32 سامسونگ

خرید قسطی گوشی A32 سامسونگ
گوشی جذاب و پرفروش a32 یکی از بهترین مدل‌های سامسونگ می‌باشد. برای خرید قسطی گوشی A32 سامسونگ به بخش موبایل در دسته بندی...

فروش نقدی گوشی honor 20 lite

فروش نقدی گوشی honor 20 lite
شرکت هوآوی یکی از معروف ترین شرکت های تولید کننده تلفن همراه در دنیا می باشد. اگر تمایل به خرید گوشی هوآوی دارید، بهتر است بدانید که فروشگاه...