خرید قسطی ایفون 12 پرومکس

تاریخ انتشار:
1403/2/27 15:34:06

آیفون 12 پرو مکس ظهور استعداد و فناوری شرکت اپل را به رخ می‌کشد. برای خرید قسطی ایفون 12 پرومکس به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

خرید قسطی ایفون 12 پرومکس

iphone 12 pro max

اگر قصد خرید اقساطی آیفون ۱۲ پرومکس را دارید این مقاله را مطالعه کنید تا شما را با کارایی این گوشی هوشمند آشنا کنیم. تمامی محصولات شرکت اپل به کیفیت بسیار بالا مشهور هستند. 

یکی از مهمترین و اساسی ترین نسخه‌ از برند اپل، آیفون ۱۲ پرومکس است که توجه همگان را به خود جلب کرده و از زمان آیفون 6 در طراحی آن شاهد تغییرات زیادی بودیم که این تغییرات توسط شرکت اپل، آیفون 12 پرومکس را به بهترین آیفون تبدیل کرد.

بنابراین یکی از لوکس‌ترین و مدرن‌ترین شرکت‌های دنیا، شرکت اپل می‌باشد که عرضه کننده بهترین کالای دیجیتال در سراسر دنیا است و به ثروتمند‌ترین کمپانی دنیا مبدل شده است.

همانطور که در بالا اشاره کردیم از ویژگی‌های مهم محصولات اپل کیفیت آنها است. شایان ذکر است بدانید همه محصولات اپل از نظر کیفیت باید مراحل و آزمون‌های سختی را رد کنند تا دریافت کننده برچسب کیفیت باشد و در نهایت وارد بازار شوند و در اختیار عموم قرار گیرند. هم اکنون برای خرید قسطی ایفون 12 پرومکس مشخصات آن را در اختیار شما عزیزان قرار می‌دهیم.

مشخصات ظاهری آیفون ۱۲ پرومکس

ابعاد آیفون 12 پرومکس برابر با ۷٫۴*78.1*160.8 میلی متر مکعب است و وزن آن 228 گرم می‌باشد، همچنین جنس بدنه این محصول بی نظیر ساخته شده از ترکیب شیشه و فلز است به علاوه جنس فریم آن از استیل ضد زنگ است. رنگ‌های جذاب و پر فروش این گوشی هوشمند آبی، گرافیتی، طلایی و نقره‌ای می‌باشد.

یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد آیفون 12 پرو مکس این است که از استاندارد IP68 پشتیبانی می‌کند همین استاندارد باعث می‌شود که این گوشی هوشمند در عمق 6 متری آب به مدت نیم ساعت قابلیت استفاده را داشته باشد و هیچ گونه آسیبی به گوشی شما نمی رسد، همچنین مقاومت بالایی در برابر گرد و غبار و خط و خش دارد. هم اکنون می‌توانید با خرید اقساطی آیفون 12 پرومکس صاحب این گوشی هوشمند و به روز شوید و از کارایی ها و تکنولوژی پیشرفته آن لذت ببرید.

مشخصات نمایشگر آیفون 12 پرومکس

صفحه نمایش آیفون 12 پرومکس با پنل سوپر تینا ساخته شده است تا تصویر را با بالاترین کیفیت به کاربر عرضه کند. نمایشگر آن از رزولوشن بسیار بالایی برخوردار است یعنی اندازه 6.7 اینچی آن در هر اینچ 458 پیکسل را جا داده است که درست از نظر تراکم پیکسل با آیفون XS برابر است.

مشخصات دوربین آیفون ۱۲ پرومکس

نکته قابل توجهی که در رابطه با این موضوع ( خرید قسطی ایفون 12 پرومکس) بایستی بدانید این است که دوربین آیفون 12 پرومکس در قاب پشتی به شکل چهارگانه می‌باشد که سه دوربین آن 12 مگاپیکسلی و دوربین چهارم که نوع آن از TF 3D LIDAR scanner است و عکس‌های رضایت بخش و با بهترین کیفیت عکسبرداری می‌کند. از دیگر ویژگی‌های این گوشی هوشمند بلوتوث نسخه 5، سیستم عامل ios 14 و اتصال به شبکه‌های 4G و 5G را دارد.

مشخصات سخت افزاری آیفون 12 پرومکس

از لحاظ سخت افزاری این گوشی هوشمند از پردازنده ی جدید A14 بهره می‌برد که به غیر از کارهای معمول، بتواند برنامه‌های جدید را ساپورت کند که خود برند اپل می‌گوید آیفون 12 پرو مکس سرعت آن در مقایسه با نسخه 11، 80 برابر است، همچنین ستاپ دوربین دارد که در گوشی‌های همراه تاکنون بی سابقه بوده است. 

خرید اقساطی ایفون 12 پرومکس

باتری این گوشی هوشمند و بی‌نظیر 3687 میلی آمپر در ساعت است لازم به ذکر است بدانید که آیفون 12 پرو مکس بدون شارژر است و باید به صورت جداگانه شارژر آن را خریداری کنید.

برای خرید قسطی ایفون 12 پرومکس با قیمتی مناسب تنها با داشتن دسته چک بدون نیاز به ضامن می‌توانید صاحب این گوشی بی‌نظیر شوید، البته ناگفته نماند باید به عنوان پیش پرداخت از قیمت نقدی آن حداقل 30 درصد را بپردازید و مبلغ باقیمانده را بین 4 تا 14 قسط به وسیله چک اقساط پرداخت کنید. پس به وب سایت معتبر قسطی کلاب به نشانی www.ghesticlub.com مراجعه و دیدن فرمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی گوشي S21 fe سامسونگ

خرید قسطی گوشي S21 fe سامسونگ
اگر قصد خرید یک گوشی میان رده و باکیفیت را دارید، پیشنهاد ما برای شما خرید قسطی گوشي s21 fe سامسونگ از بخش موبایل در دسته بندی...

خرید اقساطی گوشی ایفون 11 پرو مکس

خرید اقساطی گوشی ایفون 11 پرو مکس
شما می‌توانید برای خرید اقساطی گوشی ایفون 11 پرو مکس به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک...