خرید قسطی گوشی آیفون 11 پرومکس

تاریخ انتشار:
1403/2/21 05:21:52

اگر به دنبال خرید قسطی گوشی آیفون 11 پرومکس با شرایطی عالی و بدون ضامن هستید، به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید قسطی گوشی آیفون 11 پرومکس


آیفون 11 پرومکس؛ گوشی که حرف‌های زیادی برای گفتن دارد!

آیفون 11 پرومکس یکی از بهترین گوشی‌های پرچم‌دار طراحی شده توسط شرکت اپل بوده که این گوشی هوشمند از قابلیت‌های گوناگونی برخوردار است. به همین منظور می‌توان با خرید اقساطی گوشی آیفون 11 پرومکس از امکانات فوق‌العاده این گوشی هوشمند استفاده نمود.

شرکت اپل تا قبل از ارائه آیفون 11 پرو و پرومکس، از واژه پرو در طراحی محصولاتش استفاده نکرده بوده است. تا قبل از طراحی آیفون 11 پرومکس، شنیدن واژه پرو ما را به یاد مک‌بوک و آی‌پد شرکت اپل می‌انداخت، اما ظاهرا گوشی آیفون 11 قرار است داستان جدیدی را برای مخاطبان اپل روایت کند. در روز معرفی آیفون 11 پرومکس بسیاری از طرفداران این برند، تفاوت آنچنان زیادی را در قسمت ظاهر این گوشی احساس نکردند. 

بسیاری معتقد بودند که شرکت اپل برای طراحی آیفون 11 پرومکس از طرح‌های تکراری و قدیمی خود استفاده کرده است. علاوه بر آن، برخی بر این عقیده بودند که شرکت اپل با تغییرات جزئی در تعداد سنسورهای دوربین این گوشی هوشمند ظاهر نامناسبی را به آن بخشیده است. 

اما با عرضه آیفون 11 پرومکس به بازارهای جهانی بسیاری از کاربران دیدگاه‌های خود را تغییر دادند. حتی بسیاری از کاربران حوزه فناوری اطلاعات، آیفون 11 پرومکس را به عنوان بهترین گوشی موجود در بازار نامیدند. اگر شما هم علاقه‌مند به استفاده از این گوشی هوشمند هستید می‌توانید با خرید اقساطی گوشی آیفون 11 پرومکس، آن را با شرایط مناسب تهیه نمایید. همچنین شما می‌توانید با خرید قسطی گوشی آیفون 11 پرومکس، بخشی از هزینه خرید آن را پس‌انداز نمایید. 

آیفون 11 پرومکس؛ گوشی که شما را جذب خودش خواهد کرد!

شرکت اپل در طراحی آیفون 11 پرومکس همانند نسخه‌های پیشین این گوشی هوشمند، از ظاهری مشابه استفاده کرده است، اما یکی از نکات قابل توجه در طراحی این گوشی هوشمند، استفاده از بدنه‌ مات بوده که این موضوع جذابیت خاصی را به آیفون 11 پرومکس بخشیده است.

بهره‌گیری از بدنه مات در طراحی آیفون 11 پرومکس سبب شده تا این گوشی هوشمند در برابر اثر انگشت مقاومت خوبی را از خود نشان دهد. علاوه بر آن، شرکت اپل بدنه آیفون 11 پرومکس را به گونه‌ای طراحی کرده که این موضوع از سر خوردن این گوشی هوشمند از دست جلوگیری خواهد کرد.

آیفون 11 پرومکس؛ گوشی مقاوم در برابر نفوذ آب

یکی از نکاتی که ارزش خرید آیفون 11 پرومکس را بیش از پیش کرده، مقاومت این گوشی هوشمند در برابر نفوذ آب است. به گفته شرکت اپل آیفون 11 پرومکس قادر است به مدت زمان 30 دقیقه تا عمق 4 متری آب مقاومت نماید. به عبارتی دیگر این گوشی هوشمند از بدنه‌ ضد آب بهره‌می‌برد و می‌توان از آن در محیط‌های مرطوب استفاده نمود.

آیفون 11 پرومکس؛ گوشی با عملکرد سریع‌تر از گذشته!

همیشه تراشه‌های تولید شده توسط شرکت اپل از سرعت و عملکرد فوق‌العاده‌ای برخوردار بوده‌اند، اما تاثیر این موضوع در گوشی آیفون 11 پرومکس به خوبی مشاهده می‌شود. 

بهتر است بدانید شرکت اپل برای طراحی آیفون 11 پرومکس از تراشه "اپل A13 Bionic" استفاده کرده؛ همچنین این تراشه سرعت و عملکرد بی‌نظیری را برای این محصول اپل به ارمغان آورده است. به این ترتیب اگر به دنبال تجربه بازی‌های موبایل با کیفیت بالا هستید، آیفون 11 پرومکس یکی از بهترین گزینه‌های موجود خواهد بود. 

خرید قسطی گوشی آیفون 11 پرومکس با شرایط مناسب

آیا شما هم به دنبال خرید اقساطی گوشی آیفون 11 پرومکس هستید؟ اگر پاسختان به این سوال مثبت است به شما تبریک می‌گوییم. زیرا شما می‌توانید همین الان برای خرید قسطی گوشی آیفون 11 پرومکس از فروشگاه قسطی کلاب اقدام کنید. 

جهت آگاهی بیشتر لازم است بدانید قسطی کلاب یکی از مراکز عرضه کالای دیجیتال و فروش قسطی موبایل است. این فروشگاه با در نظر گرفتن راهکارهایی مناسب، خرید اقساطی گوشی را امکان پذیر کرده است. همچنین در صورت تمایل می‌توان گوشی آیفون 11 پرومکس را از قسطی کلاب به صورت نقدی نیز خریداری نمود.

سایر بلاگ های مرتبط

موبایل اقساطی در قسطی کلاب

موبایل اقساطی در قسطی کلاب
در سال‌ های اخیر دنیای دیجیتال و به خصوص کالاهای پرکاربرد مانند موبایل پیشرفت چشم گیری داشته اند و همه ساله شرکت های بزرگ مثل اپل و. سامسونگ....

خرید گوشی سامسونگ قسطی

خرید گوشی سامسونگ قسطی
برند سامسونگ یکی از بهترین برندهای دنیا است که گوشی‌های بی‌نظیری طراحی و تولید کرده است. برای خرید اقساطی گوشی سامسونگ به بخش ...