خرید نقدی پلی استیشن 4 اسلیم

تاریخ انتشار:
1403/2/25 14:32:17

کنسول های بازی روز به روز در حال پیشرفت و تغییرات هستند و شرکت سونی همیشه پیشرو در این زمینه می‌باشد. اگر تمایل به خرید پلی استیشن 4 اسلیم دارید، به بخش بازی سرگرمی در وبسایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

خرید نقدی پلی استیشن 4 اسلیم

مدل های مختلف پلی استیشن 4 

شرکت سونی با ارائه و طراحی های کنسول های بازی به نام پلی استیشن شروع به فعالیت کرده است و تا به امروز توانسته بسیار فروش بالایی داشته باشد. پلی استیشن 4 دارای سه نوع مختلف می باشد به نام های پلی استیشن 4، پلی استیشن 4 اسلیم و پلی استیشن 4 پرو می ‌باشد. 

شرکت سونی در سال 2016 با رونمایی از پلی استیشن 4 اسلیم، تولید پلی استیشن 4 را متوقف کرد و امروزه فقط به تولید پلی استیشن 4 اسلیم و پلی استیشن 4 پرو می‌پردازد. اگر تمایل به خرید نقدی یا اقساطی پلی استیشن 4 اسلیم دارید، به فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب مراجعه کنید و از تخفیفات ویژه سایت بهره مند شوید. 

تفاوت های ظاهری پلی استیشن 4 اسلیم با پلی استیشن 4 

در واقع تفاوت ظاهری بسیاری بین Playstation 4 Slim و Playstation 4 وجود ندارد. تنها تفاوت بین این دو کنسول از لحاظ ظاهری به طوری است که ظاهر پلی استیشن 4 اسلیم کوچکتر از پلی استیشن 4 می‌باشد.

ناگفته نماند که رنگ پلی استیشن 4 اسلیم مشکی و سفید مات می‌باشد، ولی رنگ پلی استیشن 4 مشکی براق بوده است. جالب است بدانید که خرید نقدی یا اقساطی پلی استیشن 4 اسلیم در قسطی کلاب شروع شده است. 

تفاوت های داخلی پلی استیشن 4 با پلی استیشن 4 اسلیم 

PS4 اسلیم از وای‌فای 5GHz پشتیبانی می‌کند و سرعت بسیار بالایی نسبت به وای‌فای 2.4GHz مدل قبلی است. Playstation 4 Slim  دارای بلوتوث 4.0 و پورت USB 3.1 می‌باشد، ولی مدل قدیمی آن دارای پورت‌های 3.0 است.

پلی استیشن 4 اسلیم مصرف برق کمتری دارد و به نسبت پلی استیشن 4، خنک‌تر و بی‌صداتر است. جالب است بدانید که در پلی استیشن 4 اسلیم، پورت SPDIF  نیز حذف شده است. برای خرید نقدی یا اقساطی پلی استیشن 4 اسلیم به فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب مراجعه کنید. 

نسل هشتم پلی استیشن شرکت سونی 

همان طور که اطلاع دارید PS4 نسل هشتم کنسول های بازی شرکت سونی می‌باشد و از محبوبیت ویژه ای برخوردار است. شرکت سونی در پلی استیشن 4 اسلیم، پردازنده قوی ADM را تعبیه کرده و قدرت پردازشی بالایی به آن داده است. 

پلی استیشن 4 اسلیم از لحاظ سخت افزاری بسیار شبیه به کامپیوترهای خانگی طراحی شده است و قابلیت اجرای بازی های سنگین را دارد. وبسایت قسطی کلاب به منظور محبوبیت بالای کنسول های بازی شرکت سونی طرح خرید نقدی یا اقساطی پلی استیشن 4 اسلیم را ارائه داده است. 

ویژگی های کنترلر PS4 اسلیم 

دسته بازی پلی استیشن 4 اسلیم به نام دوال شوک 4 (DualShock 4) شناخته می‌شود و تفاوت های بسیاری با دوال شوک 3 که مربوط به نسخه قبلی بوده است، دارد. دسته بازی پلی استیشن 4 اسلیم دارای یک صفحه لمسی بر روی دسته بازی است و همچنین سیستم ویبره آن به شدت قوی است. دوال شوک 4 از قابلیت های فوق العاده ای برخوردار است و از طریق بلوثوت به کنسول بازی اتصال می‌یابد.

جالب است بدانید که دسته بازی پلی استیشن 4 اسلیم با اتصال به کنسول خاموش نیز شارژ می شود و حتی به صورت جداگانه پایه های شارژ مخصوص دسته های بازی نیز وجود دارند. فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب شرایط ویژه ای برای خرید نقدی یا اقساطی پلی استیشن 4 اسلیم در نظر گرفته است. 

نحوه خرید نقدی یا اقساطی پلی استیشن 4 اسلیم در قسطی کلاب 

فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب جز بهترین فروشگاه‌های آنلاین در ایران شناخته شده است و شما به راحتی با شرایط دلخواه خود می‌توانید کالای مد نظر را خریداری کنید و درب منزلتان تحویل بگیرید.

وبسایت قسطی کلاب شرایط ویژه‌ای را برای خرید نقدی یا اقساطی پلی استیشن 4 اسلیم در نظر گرفته است. برای اطلاع از شرایط و تخفیفات ویژه به وبسایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

ناگفته نماند که خرید اقساطی از قسطی کلاب به دو صورت خرید از بای چک و خرید از لیزینگ امکان پذیر شده است و هر کدام از این روش‌ها شرایط مخصوص به خود را دارا می‌باشند.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی گوشی a72 سامسونگ

خرید قسطی گوشی a72 سامسونگ
یکی از جدیدترین گوشی‌های ارائه شده سامسونگ در سال 2021 مدل استثنایی a72 می‌باشد. شما می‌توانید برای خرید قسطی گوشی a72 به بخش...

فروش اقساطی تبلت مایکرو سافت

فروش اقساطی تبلت مایکرو سافت
برند مایکروسافت برندی موفق و شناخته شده در دنیا می‌باشد. برای خرید اقساطی تبلت مایکرو سافت به بخش تبلت در دسته بندی کالای دیجیتال...