خرید قسطی فرش ماشینی و دستبافت

تاریخ انتشار:
1403/2/16 07:29:05

به صورت اینترنتی می توانید خرید قسطی فرش ماشینی و دستبافت را در سایت قسطی کلاب بخش لوازم خانگی مراجعه کنید.

خرید قسطی فرش ماشینی و دستبافت

خرید اقساطی فرش در سایت  

خرید قسطی فرش ماشینی و دستبافت، فرش از جمله محصولات مهمی است که در خانه اکثر مردم وجود دارد. فرش یکی از هنر های قدیمی و صاحب سبک ایرانیان است که طرفداران و محبوبان زیادی دارد. امروزه در خانه هر ایرانی یک فرش دستبافت یا فرش ماشینی وجود دارد. فرش یکی از مهم ترین کالا های ایران است که به خارج کشور نیز صادر و ارسال می شود و در کشور های آمریکا، و کشورهای اروپایی همچون آلمان و انگلستان و ایتالیا و بسیاری کشور های دیگر فرش دستبافت ایرانی مشهور است.

اگر زوج تازه ازدواج کرده یا در حال ازدواج هستید یکی از اقلام مهم برای منزلتان فرش است که بسته به سلیقه، شما میتوانید دستبافت یا ماشینی بودن آن را انتخاب کنید.

پس با توجه به قیمت فرش ها، خرید قسطی فرش ماشینی و دستبافت یک انتخاب خوب و به صرفه میباشد.

انواع فرش دستبافت و ماشینی و اندازه های رایج آن

فرش دستبافت ایرانی به دو دسته تقسیم می شود قالیچه و قالی که آنها نیز به ابعاد خاصی تقسیم می شوند.  فرش های دستبافت و ماشینی در اندازه های 6 متری، 9 متری، 12 متری و 24 متری وجود دارد.

ویژگی های برجسته فرش دستبافت ایرانی

1) این فرش ها طبیعی اند و هیچگونه حساسیتی به وجود نمی آورند.

2) عمر قالی با گذشت زمان کاسته و کم نمی شود و به زیبایی آن نیز افزوده می شود.

3) رنگ های آن باعث آرامش افراد خانه می شود.

4) محال است که با شستشو رنگ آن از بین برود یا تغییر کند.

پس برای خرید یک فرش دستبافت یا حتی ماشینی به دلیل گرانی آن بهترین راه آن، خرید قسطی فرش ماشینی و دستبافت است. قسطی کلاب با ارائه بهترین فرش ها این فرصت را به شما می دهد تا از خرید قسطی فرش ماشینی و دستبافت بهره ببرید. در این سایت با یک کلیک فرش مورد نظر خود را در آرامش و بدون به بازار رفتن خریداری کنید و از مزایای فرش خود استفاده کنید.

عوامل موثر در قیمت فرش های ماشینی و دستبافت

قیمت یک فرش ماشینی یا دستبافت  به عواملی همچون ابعاد،رنگ، نقشه، میزان ریزبافی و جنس نخ  آن بستگی دارد. قابل توجه است که قالی های ابریشمی با نقش و نگار زیبا از گران ترین فرش ها محسوب می شوند.

چرا قسطی کلاب؟؟

باید در نظر گرفت که یک خرید باید شامل چه چیزهایی باشد که هم خرید با کیفیتی داشته باشیم و هم در رابطه با اصالت کالا اطمینان حاصل نماییم.

و اینجاست که سایت قسطی کلاب وارد صحنه میشود و عرض اندام میکند این سایت با محیط کاربری بسیار ساده و زیبا شما را در این راه یاری میکند.

از ویژگی های این سایت می توان وجود با کیفیت ترین محصولات داخلی و خارجی دانست که به راحتی و تنها با یک کلیک میتوان محصول با کیفیت مورد نظر خود را یافت که این ویژگی می تواند نگرانی یک خریدار را در رابطه با کیفیت یک محصول برطرف کند.

در رابطه با اصالت کالا هم خیل عظیم خریداران این محصول خود اثبات کننده ی اصل بودن کالا و با اعتبار بودن این سایت میباشد.

انگیزه ی انجام یک خرید قسطی زمانی به وجود می آید که ما نتوانیم هزینه ی یک محصول را  به طور کلی و یکجا پرداخت کنیم. در ابینجاست که این گزینه به ما لبخند میزند.

شرایط خرید قسطی فرش ماشینی و دستبافت

طرفداران و علاقمندان به این فرش ها شما می توانید تنها با پرداخت اولین قسط و بدون هیچ پیش پرداختی صاحب فرش دستبافت یا ماشینی خود شوید.

شرایط خرید قسطی فرش ماشینی و دستبافت کاملا به سود مشتری بوده و مشتری می تواند کاملا به صرفه و راحت فرش ماشینی و دستبافت را بدون هیچ پیش پرداخت و تنها با ارائه مدارک لازم و پرداخت قسط اول به صورت آنلاین و یا درب منزل، کالای مورد نظر خود را تحویل گرفته و با رضایت کامل مصرف نماید.

تعداد قسط خرید قسطی فرش ماشینی و دستبافت بین 3 الی 12 ماه میباشد که بسته به نظر مشتری قابل تغییر است.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی پنکه تفال

خرید اقساطی پنکه تفال
شرکت فرانسوی تفال یکی از برندهای محبوب و مطمئن اروپایی است که به واسطه توجه به جزئیات و نیازسنجی دقیق از مشتریان توانسته است تنوع ...

یخچال فریزر بوش قسطی

یخچال فریزر بوش قسطی
برند بوش از دیرباز در زمینه تولید محصولات باکیفیت و بادوام لوازم خانگی و برقی، مورد اعتماد بسیاری از اقشار مختلف جامعه...