خرید اقساطی کولر گازی گری

تاریخ انتشار:
1403/2/30 15:16:37

امروزه کولر گازی‌های متنوعی وارد بازار فروش شده‌اند که برند گری یکی از بهترین آن‌ها می‌باشد. برای خرید اقساطی کولر گازی گری به بخش لوازم خانگی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید اقساطی کولر گازی گری


اهمیت کولرگازی 

کم کم به روزهای گرم سال نزدیک می‌شویم و طولی نخواهد کشید که نیاز به یک وسیله سرمایشی را در منزل یا محل کار خود احساس خواهید کرد. در این مقاله پیشنهاد ما به شما کولر گازی گری است. شما می‌توانید با در نظر گرفتن توضیحات ارائه شده با اطمینان، جهت خرید قسطی کولر گازی گری اقدام نمایید. 

چرا کولرگازی گری؟

شاید چون گری حرف اول را می‌زند! شرکت بین المللی گری(Gree) در زمینه تولید تهویه مطبوع از اعتبار ویژه‌ای برخوردار می‌باشد. این شرکت مدعی است که محصولات خود را به شیوه‌ای خلاقانه تولید می‌کند و طیف وسیعی از راهکارهای تهویه‌‍‌ای ارائه می‌دهد. 

کولر گازی گری یکی از همان محصولات است که میزان فروش، رضایتمندی و کیفیت آن، ادعای فوق را تصدیق می‌نماید. حالا که شرایط برای خرید اقساطی کولر گازی گری، یکی از بهترین کولرهای گازی جهان مهیا است، تعلل جایز نیست. کولرهای گازی گری از بهترین کولرهای گازی جهان محسوب می‌شوند.

درباره کولرگازی گری بیشتر بدانیم

از مزایای کولر گازی گری می‌توان به توانایی خنک کنندگی بالا اشاره کرد که سبب عرض اندام آن در عرصه رقابت جهانی شده است. تنوع و سازگاری با تمام مناطق آب و هوایی یکی دیگر از نقاط قوت کولر گازی گری به شمار می‌رود. اگر منطقه زندگی شما دارای آب و هوای گرم و خشک یا گرم و شرجی است و از تحمل آن کلافه شدید، می‌توانید همین حالا برای خرید قسطی کولر گازی گری اقدام کنید، چرا که عملکرد و طول عمر بالای آن تضمین شده و خیال شما را بابت روزهای گرم پیش رو راحت می‌کند. 

تکنولوژی اینورتر، صرفه جویی در انرژی و هزینه 

گری نوید بخش فناوری راحتی است که روح تازه‌ای به دنیایتان می‌بخشد. کولر گازی دارای کیت اینورتر یکی از جنبه‌های قابل تحسین این فناوری محسوب می‌شود. تکنولوژی اینورتر کاهش مصرف برق تا حدود 60 درصد را به دنبال دارد. 

به بیان دیگر کولر گازی اینورتردار گری دمای اتاق را ثابت نگه می‌دارد و سرعت کار نسبت به دما کم و زیاد می‌شود. شما با خرید اقساطی کولر گازی گری می‌توانید از مصرف برق و هزینه بالا اجتناب و این روح تازه را مقرون به صرفه دریافت کنید، همچنین فناوری اینورتر در کولر گازی گری مصرف انرژی را کاهش می‌دهد.

R-410A در کولرگازی گری 

مبرد به کار رفته در کولر گازی گری R-410A می‌باشد که هیچگونه پتانسیلی برای تخریب لایه اوزون ندارد و سازگار با محیط زیست است. به همین جهت در سیلندرهای گل رز بسته بندی می‌شود. این گاز انتخاب سبزتری نسبت به نسخه‌های تخریب کننده اوزون مانند R-22 به شمار می‌رود. استفاده از این مبرد در کولر گازی گری به معنای بهبود عملکرد و افرایش طول عمر آن است.  

مزایای دیگر کولر گازی گری

• کنترل از راه دور با نصب Wi-Fi هوشمند و تنظیم حالت فاصله کوتاه یا بلند.

• ایجاد محیطی آرام با کنترل نویز و میزان صدا

• سرمایش و گرمایش سریع

• دارای فیلتر فوتوکالیستی که 99.9 درصد باکتری‌ها، ویروس‌ها و بوهای نامطبوع را از بین می‌برد.

• دارنده فیلتر کربن فعال که دود، بوی حیوانات خانگی و موارد دیگر را جذب می کند.

• امکان خرید قسطی کولر گازی گری 

شرایط استثنایی فروش قسطی کولر گازی گری

متاسفانه هر برندی که با کسب شهرت، محبوبیت و سهم فروش سری توی سرای رقابتی در می‌آورد، مدتی بعد مدل‌های تقلبی و بدل آن وارد بازار می‌شود. کولرهای گازی گری نیز از این قاعده مستثنی نیستند.

بنابراین خرید از یک سایت معتبر برای اجتناب از افتادن به دام سودجویان امری ضروری تلقی می‌شود. قسطی کلاب که سال‌ها است در فروش اقساطی لوازم خانگی فعالیت گسترده دارد، بستری فراهم نموده تا دیگر نگران پرداخت نقدی و یک جای هزینه کالا نباشید. 

خرید اقساطی کولر گازی گری همان بستری است که شما در آن علاوه بر اینکه از سلامت و اصل بودن محصول مورد نظر خود اطمینان حاصل می‌نمایید، قادر خواهید بود آن را با توجه به بودجه‌ای که در اختبار دارید تهیه کنید تا خرید و خاطری آسوده داشته باشید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی لباس شویی پاکشوما

خرید قسطی لباس شویی پاکشوما
برند پاکشوما یکی از بهترین برندهای ایرانی است. اگر قصد خرید قسطی لباس شویی پاکشوما را دارید به بخش لوازم خانگی در سایت قسطی کلاب...

ماشین لباسشویی قسطی ال جی

ماشین لباسشویی قسطی ال جی
ماشین لباسشویی هوشمند ال جی از جمله کالاهای پر کاربرد و کم مصرف در میان لوازم خانگی موجود به حساب می آید. با توجه به افزایش قیمت ارز...