خرید اقساطی ظرفشویي امرسان

تاریخ انتشار:
1403/2/25 17:23:16

برند اسنوا برندی موفق و ایرانی در منطقه اصفهان است. برای خرید اقساطی ظرفشویي امرسان به بخش ماشین ظرفشویی در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی ظرفشویي امرسان


مقدمه 

یکی از لوازم خانگی برقی که در سال های اخیر به بازار عرضه شده و بسیار مورد توجه قرار گرفته است، ماشین ظرفشویی می باشد. امروزه به طور وسیع از ماشین های ظرفشویی در منازل و رستوران ها استفاده می شود. این وسیله ی کاربردی باعث می شود روند شستن ظروف آشپزخانه با سرعت بیشتر و زحمت کمتری انجام بگیرد.

انواع مختلف ماشین های ظرفشویی از قبیل موارد زیر وجود دارد!

ماشین ظرفشویی ایستاده: این ماشین ظرفشویی در مقایسه با انواع دیگر، اندازه بزرگتر و ظرفیت بیشتری دارد. ماشین ظرفشویی رومیزی: از ویژگی های این ماشین ظرفشویی می توان به سبک بودن و قابلیت جابجایی آن اشاره کرد. ماشین ظرفشویی توکار: این نوع ماشین ظرفشویی باید در جایی نصب شود و امکان جابجا کردن آن وجود ندارد. اما نحوه کار کردن ماشین های ظرفشویی چگونه است؟ برای استفاده از ماشین ظرفشویی کافی است ظروف کثیف را در آن قرار داده، ماده شوینده را در مخزن مخصوص آن بگذارید و دکمه ی روشن را فشار بدهید. 

ماشین ظرفشویی در واقع با استفاده از ماده شوینده و فشار آب، ظروف کثیف را تمیز می کند. برای اطمینان از شستشوی بهتر ظرف ها بهتر است قبل از گذاشتن آنها در ماشین ظرفشویی، باقی مانده های غذا و آشغال ها را از ظرف ها پاک کنید. با این کار، ظروف به خوبی شسته و تمیز خواهند شد. همچنین استفاده کردن از کمی نمک به همراه ماده شوینده می تواند ظروف کثیف را بهتر مورد شستشو قرار بدهد. در این مقاله ضمن بررسی ماشین ظرفشویی امرسان به معرفی مرکز خرید قسطی ظرفشویی امرسان می پردازیم. 

ویژگی های ماشین ظرفشویی امرسان 

یکی از شرکت هایی که انواع لوازم خانگی برقی از قبیل ماشین ظرفشویی را تولید و روانه بازار می کند، شرکت صنایع امرسان می باشد. شرکت امرسان در واقع یکی از بزرگ ترین و معتبر ترین شرکت های تولید کننده لوازم خانگی در ایران است که دارای شعب متعددی در سرتاسر کشور می باشد. در ادامه دو نوع از بهترین انواع ماشین ظرفشویی امرسان را معرفی می کنیم:

- ماشین ظرفشویی امرسان مدل ED14-MI3: این ماشین ظرفشویی دارای سه سبد، 14 نفر ظرفیت و رتبه انرژی A++ می باشد. از دیگر امکانات این ماشین ظرفشویی می توان به قفل کودک، بخارشو و شستشوی ظروف حساس اشاره کرد.

- ماشین ظرفشویی امرسان مدل ED14-MI2: این ماشین ظرفشویی دارای قفل کودک، ظرفیت 14 نفره، شستشوی خودکار، شستشوی ظروف حساس، شستشوی تاخیری، شستشوی سریع خود پاک شونده و مصرف انرژی A++ می باشد. از مهم ترین ویژگی های ماشین های ظرفشویی امرسان می توان به موارد زیر اشاره کرد:

- خدمات پس از فروش: یکی از با اهمیت ترین ویژگی های ماشین ظرفشویی امرسان، گارانتی سه ساله و ضمانت دو ساله ی این محصول می باشد.

- مصرف بهینه انرژی

- کیفیت بالای کلیه لوازم خانگی امرسان از قبیل ماشین ظرفشویی امرسان از دیگر نکات مثبت محصولات این شرکت می باشد.

- تنوع بالای طرح و رنگ در کلیه لوازم خانگی شرکت امرسان از قبیل ماشین های ظرفشویی این شرکت، از دیگر ویژگی های مثبت این محصولات است.

- با استفاده از برنامه های کاربردی مختلف ماشین ظرفشویی امرسان، می توان برای شستشوی میوه و سبزیجات و همچنین شستشوی با تاخیر استفاده نمود.  

خرید قسطی ظرفشویی امرسان 

شرکت امرسان، انواع ماشین ظرفشویی را تولید و به بازار عرضه می کند. اما مرکز خرید قسطی ظرفشویی امرسان کجاست؟ سایت قسطی کلاب یکی از معتبر ترین مجموعه هایی است که اقدام به فروش قسطی انواع لوازم خانگی از قبیل محصولات شرکت امرسان می کند. برای خرید قسطی ظرفشویی امرسان می توانید از سایت قسطی کلاب دیدن کنید. همچنین برای اطلاع از قیمت و شرایط خرید اقساطی و نقدی این محصول و سایر لوازم خانگی شرکت امرسان، می توانید با کارشناسان مجموعه قسطی کلاب تماس بگیرید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی مبل چرمی

خرید قسطی مبل چرمی
اگر قصد خرید قسطی مبل چرمی با قیمتی استثنایی را دارید، به بخش مبلمان خانگی در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید....

خرید اقساطی اتو بخار هاردستون

خرید اقساطی اتو بخار هاردستون
داشتن یک اتو بخار استثنایی و کاربردی در هر خانه‌ای لازم و ضروری است. شما می‌توانید برای خرید قسطی اتو بخار هاردستون به سایت قسطی کلاب ...