خرید قسطی poco x3 pro

تاریخ انتشار:
1403/2/1 19:14:31

یکی از گوشی‌های پرفروش برند شیائومی بی‌شک مدل پوکو X3 پرو می‌باشد. برای خرید قسطی poco x3 pro به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید قسطی poco x3 pro


گوشی poco x3 pro؛ میان‌رده‌ای مناسب برای همه

گوشی poco x3 pro یکی از جدیدترین محصولات طراحی شده توسط شرکت پوکو است. در وضعیت کنونی با وجود نوسانات نرخ ارز، بسیاری از افراد به دنبال خرید اقساطی poco x3 pro هستند. امروزه گوشی‌های هوشمند از جایگاه ویژه‌ای در زندگی انسان برخوردار شده‌اند. 

زیرا این وسیله‌های جذاب انجام بسیاری از امور را بسیار ساده کرده‌اند. با استفاده از یک گوشی هوشمند می‌توانید اموری زیادی همچون تصویربرداری، برقرای تماس، ارسال پیام و... را به سادگی انجام دهید. در حال حاضر کمتر کسی پیدا می‌شود که با امکانات گوشی‌های هوشمند آشنایی نداشته باشد. این وسیله ارزشمند با ورود به زندگی انسان، آن را با تحولی شگرف روبرو ساخته است. 

محبوبیت چشمگیر گوشی‌های هوشمند، شرکت‌های طراحی کننده گوشی‌های هوشمند را وادار به طراحی محصولاتی جدید کرده است. گوشی poco x3 pro یک نمونه از مناسب‌ترین محصولات موجود در بازار بوده که این گوشی هوشمند از ویژگی‌های قابل قبولی برخوردار می‌باشد. در شرایط فعلی به سختی می‌توان با صرف هزینه‌ای 5 الی 6 میلیون تومانی، محصول جذاب‌تری از سری گوشی‌های پوکو x3 را خریداری نمود. 

گوشی poco x3 pro جزو آن دسته از محصولاتی می‌باشد که تمامی نیازهای شما را برآورده خواهد ساخت. به همین منظور شما می‌توانید با خرید قسطی poco x3 pro این گوشی هوشمند را با شرایطی ویژه خریداری نمایید. همچنین در صورت خرید اقساطی poco x3 pro، می‌توانید تمام هزینه  خرید این گوشی هوشمند را به صورت اقساطی پرداخت نمایید. 

ویژگی‌های گوشی poco x3 pro؛ جدیدترین محصول برند پوکو

به طور معمول محصولاتی که توسط برندهای نوپا به بازار عرضه می‌شوند، آنچنان مورد استقبال کاربران قرار نمی‌‎گیرند. زیرا بسیاری از افراد جهان به دنبال خرید گوشی‌های هوشمند از برندهای معروف و مطرح جهان هستند. اما برند پوکو از این قاعده مستثنی بوده و محصولات این برند در کشورهای آسیایی به ویژه ایران با استقبال خوبی روبرو شده است. جدیدترین محصول این برند یعنی گوشی poco x3 pro میان‌رده‌ای قدرتمند است.

 این گوشی هوشمند دارای یک نمایشگر 120 هرتزی با کیفیت از نوع IPS LCD می‌باشد. همچنین این نمایشگر 6.67 اینچی قادر است، تمامی تصاویر خروجی را با رزولوشن 1080 در 2400 به نمایش گذارد. بنابراین اگر به دنبال تهیه یک گوشی هوشمند با نمایشگری با کیفیت هستید، پیشنهاد می‌شود این گوشی هوشمند را در لیست موارد انتخابی خود قرار دهید. 

اما نکته‌ای که ارزش خرید poco x3 pro را به طرز چشمگیری افزایش داده، سخت افزار استفاده شده در این گوشی هوشمند است. شرکت پوکو برای افزایش عملکرد این گوشی هوشمند در طراحی آن، از تراشه Qualcomm Snapdragon 860 استفاده کرده است. با وجود این تراشه، تمامی عملیات‌های نرم افزاری گوشی poco x3 pro با حداکثر سرعت ممکن صورت خواهد گرفت. 

اما برند پوکو در طراحی این محصول، گزینه‌های سخت افزاری دیگری را برای مخاطبان خود در نظر گرفته است. گوشی poco x3 pro در پیکره خود، یک پردازنده 8 هسته‌ای قدرتمند را جای داده که در کنار آن از یک پردازنده گرافیکی از نوع Adreno 640 استفاده شده است. به این ترتیب شما می‌توانید با استفاده از گوشی poco x3 pro تمامی بازی‌های موبایل را بدون کوچک‌ترین اشکالی، انجام دهید. 

با سخت افزار گوشی poco x3 pro بیشتر آشنا شوید!

همانطور که در ابتدای این مطلب عنوان گردید گوشی poco x3 pro دارای سخت افزاری قدرتمند است. به همین منظور برخی از ویژگی‌های سخت افزاری این گوشی هوشمند شامل موارد زیر می‌باشند.

• برخورداری از دوربین اصلی 4 گانه با کیفیت‌های 48، 2، 8 و 2 مگاپیکسل

• طراحی شده در دو نوع مختلف با حافظه داخلی 128 و 256 گیگابایت

• طراحی شده در دو مدل مختلف با حافظه رم 6 و 8 گیگابایت

• دارای رابط کاربردی MIUI 12

• برخورداری از اندروید 11 با قابلیت بروزرسانی

خرید قسطی poco x3 pro از فروشگاه قسطی کلاب با شرایط عالی

با مطالعه این مطلب احتمالا شما هم به فکر تهیه این گوشی هوشمند افتاده‌اید. با این اوصاف ما برای شما یک پیشنهاد خیلی عالی داریم و آن هم خرید اقساطی poco x3 pro است. بهتر است بدانید با خرید اقساطی گوشی می‌توانید، این گوشی هوشمند را با پیش پرداختی اندک تهیه نمایید. 

همچنین در صورت خرید قسطی گوشی poco، تمام هزینه‌های مربوط به خرید این گوشی به صورت ماهیانه پرداخت خواهد شد. بنابراین اگر تصمیمتان برای خرید قسطی poco x3 pro نهایی شده، می‌توانید این گوشی هوشمند را به صورت نقدی یا اقساطی از فروشگاه قسطی کلاب تهیه نمایید. 

به خاطر داشته باشید که قسطی کلاب یک فروشگاه ایده‌آل در زمینه عرضه کالای دیجیتال و فروش قسطی موبایل است. این فروشگاه تمامی نیازهای شما را به کالاهای دیجیتال بر آورده خواهد کرد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی گوشی m31 سامسونگ

خرید اقساطی گوشی m31 سامسونگ
گوشی‌های سری m سامسونگ دارای کیفیت و کارایی بسیار بالایی می‌باشند. برای خرید اقساطی گوشی m31 سامسونگ به بخش موبایل در دسته...

خرید قسطی ساعت هوشمند امیزفت

خرید قسطی ساعت هوشمند امیزفت
ساعت‌های هوشمند بسیاری در بازار وجود دارند که یکی از بهترین آن‌ها متعلق به برند امیزفت است. برای خرید قسطی ساعت هوشمند امیزفت به...