خرید پنکه

تاریخ انتشار:
1403/2/21 17:30:59

در روزای گرم تابستان یکی از لوازمی که وجودشان در منزل ضروری می شود، پنکه ها هستند. برای خرید پنکه با قیمت مناسب به بخش لوازم خانگی در وبسایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

خرید پنکه

خرید لوازم‌ خانگی 

لوازم ‌خانگی هایی که در فصل گرما و تابستان بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرند، پنکه‌ها می‌باشند. برای خرید پنکه باید اطلاعاتی داشته باشید که در ادامه به توضیح آن می‌پردازیم. در فصول گرما، خرید وسایل سرمایشی مانند پنکه بسیار مورد نیاز است. و هر کس برحسب سلیقه‌ خود پنکه مورد نظر خود را خریداری می‌کنند. 

انواع پنکه 

پنکه‌ها در گذشته دارای طراحی های بسیار ساده‌ای بودند، اما امروزه در خرید پنکه باید بسیار توجه کنید و بنا بر احتیاج و محیط موردنظر آن‌ها را تهیه کنید، زیرا هر پنکه مناسب برای مکانی خاصی است. پنکه‌ها در انواع مختلف وجود دارند: پنکه رومیزی، پنکه‌های پایه‌دار، پنکه‌های سقفی و پنکه دیواری. نوع دیگری از پنکه وجود دارد که رطوبت هوا را از بین می‌برد. همچنین پنکه‌های بدون پره نیز به‌تازگی تولیدشده‌اند که باعث امنیت کودکان می‌شوند. 

نکته‌های خرید پنکه 

یکی از مزیت‌های خرید پنکه، قابلیت حمل آسان از مکانی به مکان دیگر است. همچنین در خرید پنکه به محل استفاده آن نیز توجه نمایید. نکته دیگر در خرید وسیله سرمایشی مانند پنکه باید به کم‌صدا بودن آن توجه کرد و هر چه تعداد پره‌های پنکه کوچک‌تر و زیادتر باشد، صدای کمتری نیز تولید می‌شود. در خرید پنکه باید به تنظیمات آسان و امنیت آن نیز توجه نمود. 

در خرید لوازم‌خانگی باید به راحتی تمیز کردن نیز توجه کرد. همچنین زیبایی پنکه می‌تواند در دکوراسیون منزل بسیار تاثیر داشته باشد. همان‌طور که بیان شد پنکه‌ها در انواع گوناگون تولید می‌شوند و شما برحسب نیاز می‌توانید پنکه مورد نظر خود را خریداری کنید. پنکه‌ها شامل:

1-پنکه‌های آبی: خرید پنکه‌های آبی مخصوص مکان‌های باز می‌باشد و هوای خنک را همراه با رطوبت پخش می‌کند.
2- پنکه‌های ایستاده: این نوع پنکه‌ها مناسب برای تمام مکان‌ها می‌باشد و قابلیت تنظیم پایه وجود دارد.
3-پنکه رومیزی و دیواری: این پنکه‌ها بسیار شبیه به هم هستند و تفاوت آن‌ها در محل نصبشان است.
4-پنکه‌های بدون پره: خرید پنکه بدون پره از نظر امنیت بسیار حائز اهمیت است و این نوع پنکه‌ها در انواع مختلف رومیزی و ایستاده تولید می‌شود.
5-نوعی دیگر از پنکه وجود دارد که با استفاده از باتری و شارژر کار می‌کند و به پنکه‌های دستی معروف هستند. این پنکه‌ها مناسب برای سفر و یا زمانی هستند که به برق دسترسی ندارید. 

پنکه برای چه مکان‌هایی مناسب هستند؟ 

برای استفاده از محیط‌های کوچک سعی کنید از خرید پنکه رومیزی استفاده کنید و در صورتی که بخواهید پوشش وسیع‌تری را خنک کنید، بهتر است از چرخش پنکه استفاده نمایید. برای مکان‌های بزرگتر از اتاق خواب بهتر از پنکه‌های پایه‌دار استفاده کنید که قابلیت تنظیم اندازه پایه و کنترل از راه دور را دارا می‌باشد. در خرید پنکه سقفی به اندازه پره‌های پنکه توجه کنید و هرچه پره پنکه سقفی بزرگ‌تر باشد برای مکان‌های بزرگ‌تر قابل استفاده هستند. لازم به ذکر است که بالاترین مصرف ولتاژ پنکه 75 تا ۸۵ ولت است. 

اجزای تشکیل ‌دهنده پنکه 

پنکه‌ها از موتور، پره، نگهدارنده پره پنکه، پایه و صفحه‌کلید تشکیل شده‌ است. موتور پنکه دارای دور تند، متوسط و کند است که توسط صفحه ‌کلید و یا ریموت قابل ‌کنترل می‌باشند. 

خرید نقدی یا اقساطی پنکه 

برای خرید نقدی و اقساطی پنکه می‌توانید با مراجعه به سایت قسطی کلاب پنکه و یا کالای مورد نظر خود را خریداری کند. وبسایت قسطی کلاب خرید کالا را به صورت نقدی همراه با تخفیف فراوان و به صورت قسطی انجام می‌دهد. برای خرید لوازم‌خانگی ابتدا در سایت ثبت‌نام و مدارک مورد نیاز را آپلود نمایید و پس از تائید کارشناسان قسطی کلاب  شما می‌توانید کالای مورد نظر خود را درب منزل تحویل بگیرید. 

لازم به ذکر است که تمام شرایط و قوانین خرید کالا به صورت نقدی و اقساطی در سایت قسطی کلاب به‌طور کامل توضیح داده‌ شده است.




سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی تلویزیون هوشمند اسنوا 55 اینچ

خرید اقساطی تلویزیون هوشمند اسنوا 55 اینچ
برند اسنوا برترین برند ایرانی در سال‌های اخیر است. برای خرید اقساطی تلویزیون هوشمند اسنوا 55 اینچ به بخش تلویزیون در دسته بندی لوازم...

خرید قسطی هود اشپزخانه داتیس

خرید قسطی هود اشپزخانه داتیس
هود یکی از وسایل مهم و اساسی در آشپزخانه است. برای خرید قسطی هود اشپزخانه داتیس به بخش هود در دسته بندی لوازم...