خرید اقساطی یخچال فریزر xvision

تاریخ انتشار:
1403/2/28 05:08:45

برند ایکس ویژن برندی ایرانی و معتبر محصولات متنوعی دارد. برای خرید اقساطی یخچال فریزر xvision به بخش یخچال فریزر در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی یخچال فریزر xvision


راهنمای خرید قسطی یخچال فریزر xvision

بهترین و معتبرترین مرکز جهت خرید قسطی یخچال فریزر xvision کجا می‌باشد؟ یخچال فریزر ایکس ویژن از سری پرطرفدارترین و پرفروش‌ترین یخچال فریزرهای موجود در بازار است. این مدل یخچال فریزر به علت طراحی ویژه و منحصر به فردی که دارد، فضای بزرگی جهت ذخیره سازی مواد غذایی و آشامیدنی در اختیار کاربران قرار خواهد داد. این محصول پرفروش دارای 2 طبقه و همچنین 2 کشوی شیشه‌ای بسیار مقاوم و شیک در قسمت یخچال می‌باشد.

ناگفته نماند دارای 4 کشوی کاربردی و جادار در قسمت فریزر یخچال است. دستگیره‌های یخچال فریزر 4 درب ایکس ویژن، به صورت بسیار شیک و منحصر به فرد، به شکل توکار طراحی شده‌اند. ضمن آنکه جلوه بسیار خاصی به این یخچال بخشیده است، باعث راحتی باز و بسته شدن درب یخچال شده است.

طراحی

برخی از ویژگی‌های یخچال فریزر ایکس ویژن که سبب شده فراوانی اقدام به خرید قسطی یخچال فریزر xvision نمایند. در حقیقت برند ایکس ویژن یخچال فریزرهای تولید شده خود را همانند بقیه لوازم خانگی، با کیفیت بسیار بالا، امکاناتی خاص، طراحی شیک و همچنین با قیمتی مناسب تولید و به بازار عرضه می‌‌نماید. به جرات می‌توان ادعا کرد که یخچال فریزر 4 درب ایکس ویژن از لحاظ جادار بودن، میزان صدا، طراحی، تفاوت بسیار خاص و ویژه‌ای در مقایسه با یخچال‌های سایر برندهای دیگر دارد. 

مشخصات فنی یخچال فریزر 4 درب ایکس ویژن

جهت خرید قسطی یخچال فریزر xvision به راحتی می‌توانید به صورت حضوری یا از طریق فروشگاه‌های آنلاین، این یخچال زیبا را خریداری نمایید. یخچال فریزرهای ایکس ویژن 4 درب ایکس ویژن، بدون برفک هستند یا به اصطلاح، نوفراست می‌باشند. دارای سیستم انجماد سریع است و دارای برچسب انرژی A می‌باشد، همچنین مصرف بهینه انرژی علاوه بر سیستم سرمایشی سریع از دیگر ویژگی‌های این مدل یخچال محسوب می‌‌شود.

این مدل یخچال در چهار رنگ بسیار زیبای (سفید، نقره‌ای مات، استیل و تیتانیوم) تولید می‌شود. هر کدام از این رنگ‌ها با هر نوع سلیقه‌ای سازگار بوده و به آسانی با دکوراسیون آشپزخانه شما هماهنگ می‌شود. 

در این فناوری خاص، گردش هوای سرد به وسیله دریچه‌هایی که در زیر طبقات یخچال قرار دارند، صورت می‌گیرد. جالب است بدانید که این دریچه‌ها کمک  شایانی می‌کنند تا هوای داخلی یخچال بصورت کاملا یکنواخت خنک شود و همچنین مواد غذایی که در قفسه‌های گوناگون نگهداری می‌شوند، تازه و خنک بمانند.

برخی دیگر از ویژگی‌های یخچال فریزر 4 درب ایکس ویژن

یکی دیگر از ویژگی‌های این نوع یخچال که باعث شده کاربران اقدام به خرید قسطی یخچال فریزر xvision نمایند، این یخچال فریزر مجهز به فناوری پیشرفته‌ای به نام SAAT می‌باشد. در این فناوری، با بکارگیری سنگ تورمالین ( به عنوان ماده خام ) در قسمت بدنه یخچال فریزر باعث آزاد شدن دائمی یون‌های منفی در یخچال می‌گردد. 

در حقیقت این یون‌ها به وسیله گردش هوای سرد در قسمت فضای داخلی یخچال جریان پیدا می‌نمایند. در طی این گردش باعث از بین رفتن باکتری‌ها، گرد و غبار، و همچنین بوی نامطبوع در فضای یخچال می‌گردند. بهتر است بدانید که گردش این یون‌ها مازاد بر حفظ تازگی و شادابی مواد غذایی، تا حدود فراوانی مصرف انرژی را به حداقل می‌رساند.

خرید قسطی یخچال فریزر xvision از قسطی کلاب

شما عزیزان می‌توانید جهت خرید قسطی یخچال فریزر ایکس ویژن به صورت اقساطی به قسطی کلاب مراجعه نمایید. جهت خرید اقساطی این کالا، در این مرکز بایستی ابتدا 4/1 از کل مبلغ را به صورت کاملا نقدی پرداخت نمایید و مابقی مانده آن را ( به صورت قسطی) در 4 تا 14 ماه پرداخت نمایید. خرید قسطی انواع لوازم خانگی در هر نقطه‌ای از کشور توسط فروشگاه آنلاین قسطی کلاب با آدرس اینترنتی www.ghesticlub.com امکان پذیر است.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید تلویزیون پاناسونیک قسطی

خرید تلویزیون پاناسونیک قسطی
بدون تردید، کمپانی پاناسونیک، از جمله برندهای باکیفیت و مطرح لوازم صوتی و تصویری در کشور ما به حساب می آید. بر همین اساس، کیفیت و مرغوبیت

خرید قسطی جاروشارژی جی پلاس با سفته

خرید قسطی جاروشارژی جی پلاس با سفته
اگر قصد خرید قسطی جاروشارژی جی پلاس با سفته الکترونیکی یا چک را دارید به بخش جاروبرقی در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب...