خرید قسطی ماشین ظرفشویی با حکمت کارت

تاریخ انتشار:
1403/2/29 21:06:50

یکی از مهم‌ترین وسایل آشپزخانه در هر خانه‌ای ماشین ظرفشویی می‌باشد. کمپانی ال جی بهترین برند در زمینه تولید لوازم آشپزخانه است. برای خرید قسطی ماشین ظرفشویی با حکمت کارت به بخش لوازم خانگی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید قسطی ماشین ظرفشویی با حکمت کارت


ماشین ظرفشویی ال جی

ال جی یکی از نام آورترین و شناخته شده‌ترین برندهای موجود در جهان است که به تولید گوشی‌های هوشمند، لوازم خانگی و لوازم صوتی و تصویری می‌پردازد. در ادامه قصد داریم تا با یکی از جدیدترین مدل‌های ماشین ظرفشویی این کارخانه که در ایران مونتاژ می‌شود، آشنا شویم. قابلیت خرید قسطی ماشین ظرفشویی با حکمت کارت در قسطی کلاب فراهم شده است.

ماشین ظرفشویی ال جی مدل DC32T

مدل DC32T در رنگ زیبای نقره‌ای به بازار عرضه شده است و گلدیران این محصول را گارانتی می‌کند. این ماشین ظرفشویی از نوع مبله است و دارای نمایشگر می‌باشد. ظرفیت 14 نفره آن سبب می‌شود تا روزانه یک خانواده پرجمعیت از ظروفی تمیز و براق برخوردار شوند، همچنین عمق و پهنای 600 میلی‌متری و ارتفاع 850 میلی‌متری آن با کابینت‌های شما سازگار است و از استاندارد سایز برخوردار می‌باشد.

مصرف کم، صدای کم

از ویژگی‌های فوق‌العاده این ماشین ظرفشویی، میزان مصرف انرژی آن می‌باشد که دارای برچسب مصرف انرژی A++ است، همچنین میزان مصرف آب در هر بار شستشو تنها 10 لیتر می‌باشد. این ماشین از نظر لرزش و صدا هم بی‌نظیر است، همچنین لرزشی ندارد و تنها صدای تولید شده توسط این دستگاه در حدود 43 دسی‌بل است، بنابراین در فضاهای آپارتمانی امروزی هیچ مزاحمتی را برای شما و یا همسایگان به وجود نمی‌آورد. با خرید اقساطی ماشین ظرفشویی با حکمت کارت هیچ لرزش و صدایی محسوس نیست!

کاربرد آسان و برنامه‌های مفید

پنل تنظیمات و دکمه‌های لمسی کار را برای شما ساده می‌سازد. به قفل کودک نیز مجهز است و قفل کودک تضمینی برای ایمنی فرزند شما به وجود می‌آورد. دارای سه عدد سبد برای شستشو و شش برنامه شستشوی اتوماتیک می‌باشد.

سبدها به صورت هوشمند تاشوندگی دارند. سبدهای هوشمند ارتفاعی تنظیم شدنی دارند، همچنین امکان ویژه‌ای برای شستشوی با نصف ظرفیت در این ماشین وجود دارد. با خرید قسطی ماشین ظرفشویی با حکمت کارت همه چیز ساده و آسان است!

موتور قدرتمند و قابلیت‌های هوشمند

به علاوه وجود یک موتور قدرتمند بدون تسمه با نام دایرکت درایو هر شستشویی را قدرتمندتر از قبل انجام می‌دهد. این موتور قدرتمند از انرژی بهینه‌ای برای شستشو استفاده می‌کند. میزان و شدت پاشیدن آب را بر حسب برنامه خواسته شده، تنظیم می‌کند. 

بنابراین خواهید دید که دو فناوری اینورتر و دایرکت درایو چه معجزه‌ای را در این ماشین انجام خواهد داد! با خرید اقساطی ماشین ظرفشویی با حکمت کارت کیفیت و قدرت را مشاهده کنید!

اینترنت اشیا و سیستم عیب یاب هوشمند

یکی از ویژگی‌های کاربردی و مدرن در این دستگاه، وجود سیستم عیب یاب هوشمند می‌باشد. کافی است تا با مرکز خدمات خود تماس بگیرید، گوشی همراه خود را در نزدیکی دستگاه ماشین ظرفشویی خود قرار دهید تا این سیستم برای شما فعال شود!

بخارشوی شگفت انگیز

در این ماشین، با یک بخارشوی واقعی رو به رو هستید. دیگر نیازی به پیش شستشو ندارید، آسیبی به ظروف شما نخواهد رسید، زیرا حرارت بالا در ذرات بخار یک شستشوی فوق‌العاده و ایده‌آل را به ارمغان می‌آورد و هیچ لکه‌ای بر روی ظروفتان باقی نمی‌ماند. با خرید قسطی ماشین ظرفشویی با حکمت کارت ظروف برق خواهند زد!

ماشین ظرفشویی DC32T مجهز به یک سیستم پیشرفته برای تشخیص میزان کثیفی ظروف است، بنابراین می‌تواند میزان آب و دما را با توجه به این تشخیص تنظیم نماید، همچنین مجهز به یک سیستم پیشرفته برای خشک کردن ظروف می‌باشد.

پیشنهاد خرید قسطی ماشین ظرفشویی ال جی

اگر علاقه‌مند به تهیه این ماشین ظرفشویی بی‌نظیر می‌باشید، کافی است تا به فروشگاه آنلاین قسطی‌کلاب مراجعه نمایید و از خدمات فوق‌العاده این‌ فروشگاه در زمینه فروش قسطی لوازم خانگی برخوردار شوید.

 از طریق یکی از روش‌های موجود در سایت اعتبار اقساط کسب کنید، وام بگیرید و لوازم خانگی مورد نیازتان را سفارش دهید. پیشنهاد ما به شما خرید اقساطی ماشین ظرفشویی با حکمت کارت از قسطی کلاب می‌باشد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی جاروبرقی پاناسونیک

خرید قسطی جاروبرقی پاناسونیک
خرید قسطی جاروبرقی پاناسونیک، یکی از گزینه های خرید بسیاری از خریداران و مشتریان جارو برقی به شمار می رود. به طور کلی، جارو برقی در زمره لوازم ...

خرید قسطی تلویزیون اسنوا 43 اینچ

خرید قسطی تلویزیون اسنوا 43 اینچ
برند اسنوا برندی ایرانی و موفق است که محبوبیت ویژه‌ای دارد. برای خرید قسطی تلویزیون اسنوا 43 اینچ به بخش تلویزیون در دسته بندی لوازم...