خرید مینی واش

تاریخ انتشار:
1403/2/15 14:55:42

برای خرید مینی واش با شرایط اسثنایی به بخش لوازم خانگی در وبسایت قسطی کلاب مراجعه کنید و از خرید آنلاین خود نهایت لذت را ببرید. در قسطی کلاب شرایط فروش نقدی و اقساطی امکان پذیر شده است.


خرید مینی واش

اهمیت خرید مینی واش 

لباس شستن از جمله کار های روزانه دشواری محسوب می شود که به جای شستن آن ها به صورت دستی، ترجیح می دهید از ماشين های لباس شويی به این منظور استفاده کنید. اگر در خانه کوچکی هم چون خانه های دانشجویی و مجردی زندگی می کنید، خريد ماشين لباس شويی معمولی برای شما صرفه اقتصادی نخواهد داشت. چرا که تعداد لباس های نیازمند شستوشوی شما به قدری نیست که برای آن ها بتوان از يک ماشين لباس شويی استفاده کرد. 

از طرف دیگر هم ممکن است شستشوی لباس ها به صورت دستی به دلیل انواع حساسیت ها، کمبود وقت و دیگر عوامل ميسر نباشد، راه حل اين مشکل، خرید ميني واش ها يا در واقع ماشين لباس شويی هايی در سایز های کوچکتر است. مينی واش یک نوع ویژه از ماشين لباسشويی است که ابعاد و ظرفیت کمتری دارد. یکی از مهم ترين دلایل خرید مينی واش ها، برای استفاده از آن در شستن لباس های بچه ها می باشد که امروزه از اين دستگاه جهت شستشوی لباس های بزرگسال ها نیز بهره برده می شود. 

چرا خرید مينی واش از اهمیت زیادی برخوردار است؟ 

با در نظر گرفتن اين امر که سيستم ایمنی بدن نوزادان نسبت به بزرگسالان ضعيف تر است، کم ضرر ترين ميکروب ها نیز می توانند در کودکان موجب بروز انواع بيماری و حساسيت پوستی شوند. پس با در نظر گرفتن این موارد پیشنهاد می شود، لباس نوزادان به صورت جدا از لباس بزرگسالان شسته شوند. 

لباس های سایر اعضای خانواده، اغلب با آلودگی های ویژه ای هم چون گرد و غبار خارج از محیط منزل و آلودگی های محل کار همراه هستند و این امر خرید مینی واش را به یک الزام تبدیل می کند. مينی واش به شما این اجازه را می دهد تا لباس کودک را در سریع ترین زمان ممکن و بدون هیچ تهدیدی در راستای سلامت او شستشو دهید. 

مواردی که در خرید مینی واش بایستی مورد توجه قرار گیرند 

ظرفيت در خرید مینی واش 

اصلی ترين معيار در خرید مينی واش ظرفيت آن ها است . ظرفيت مينی واش ها دقیقا مثل ماشين لباس شويی ها در واحد کيلوگرم گفته می شود و نشان دهنده  وزن کل لباس هايی است که در هر بار استفاده می توان در مينی واش شستشو داد. 

ظرفيت مينی واش ها نسبت به ماشين های لباسشويی کمتر بوده و به طور معمول بين 1 تا 5 کيلوگرم است. بهتر است در خرید مينی واش، ظرفيتی متناسب با نياز انتخاب کنید تا افزون بر صرفه جويی در قیمت خرید کالا، از هدر رفت برق و آب نيز پیشگیری کنيد. 

سرعت گردش موتور در مینی واش 

از ديگر ویژگی های مهم در خرید مينی واش، می توان به سرعت چرخش موتور آن اشاره کرد. این سرعت در واحد دور در دقيقه تعیین می شود که سرعت چرخش بين 500 تا 3000 دور در دقيقه است که نشان دهنده سرعت شستشوی لباس به وسیله دستگاه است. 

ميزان مصرف انرژی هایی چون برق و آب در مینی واش 

از موارد مهم در خرید لوازم خانگی کم مصرف بودن آن ها است. یکی از ويژگی های اصلی مينی واش ها ميزان مصرف کمتر برق و آب است. مقدار آب مصرفی به وسیله ظرفيت مينی واش قابل حدس است. هر چند مقدار مصرف انرژی حقیق مينی واش به فاکتور های متعددی چون مدل مینی واش، تعداد دور های استفاده و شرایط بهره گیری از دستگاه وابسته است. 

مصرف انرژی هر گونه دستگاه برقی در واحد کيلو وات ساعت در یک سال مشخص می شود. برای فهميدن مقدار مصرف برق دستگاه، در هنگام خرید مینی واش می توان به برچسب مصرف انرژی روی دستگاه مراجعه کرد که از کمترین مقدار مصرف A تا بیشترین مصرف انرژی G رتبه بندی شده است. 

خرید مینی واش از وبسایت قسطی کلاب

خرید نقدی یا اقساطی مینی واش از طرق سایت قسطی کلاب امکان پذیر است، همچنین خرید نقدی با توجه به مقرون به صرفه تر بودن آن بیشتر توصیه می شود. شما می توانید با خرید نقدی مینی واش دلخواه خود از وبسایت قسطی کلاب از تخفیفات بینظیری بهره مند شوید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی ظرفشویی اسنوا بدون ضامن

خرید قسطی ظرفشویی اسنوا بدون ضامن
برند اسنوا یکی از بهترین برندهای ایرانی است. برای خرید قسطی ظرفشویی اسنوا بدون ضامن به بخش ماشین ظرفشویی در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب...

قیمت خرید اقساطی لوازم خانگی

قیمت خرید اقساطی لوازم خانگی
باتوجه به بحران اقتصادی بوجود آمده در جامعه قیمت لوازم خانگی از رکود قابل توجهی برخوردار شده است و با پایین بودن توان مالی اشخاص خرید و فروش ...