خرید نقدی شارژر همراه انرجایزر

تاریخ انتشار:
1403/2/21 08:19:51

داشتن یک پاور بانک مناسب برای هر فردی لازم و ضروی می‎‌باشد. بنابراین اگر تمایل به خرید نقدی یا اقساطی شارژر همراه انرجایزر دارید به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

خرید نقدی شارژر همراه انرجایزر


معرفی شركت انرجایزر

کمپانی آمریکایی انرجیزر تولید کننده کالاهای مصرفی می‌باشد به خصوص در تولید انواع باتری و دستگاه‌های خود مراقبتی فعالیت می‌کند. این کمپانی در سال 1896 پا به عرصه تولید گذاشته است و با داشتن این قدمت، برندهای مشهوری مثل پلی تکس و شیک را تحت مالکیتش دارد. 

جالب است بدانید که سهام این کارخانه در بازار بورس نیویورک خرید و فروش می‌شود. قابلیت خرید نقدی یا اقساطی شارژر همراه انرجایزر در قسطی كلاب فراهم شده است.

شارژر همراه انرجایزر به همراه پایه شارژ مدل PS20000

این دستگاه مشكی رنگ، کیفیت ساخت بدنه بی‌نظیری دارد. دارای طراحی زیبا و منحصر به فردی است، همچنین قیمت آن مناسب می‌باشد و در کشورهای مختلف از بازار پرفروشی برخوردار است. 

داک اکستیشن زیبایی دارد که همراه با چراغ LED، موجب شارژ سریع کالاهای دیجیتالی می‌شود. همچنین قابلیت حمل آسان و وزنی سبک دارد. بیشتر تکنولوژی‌های مدرن در ساخت پاوربتنک‌های خود از باتری‌هایی لیتیوم پلیمری استفاده می‌کنند.

این باتری‌ها می‌توانند به دفعات زیادی شارژ شوند و طول عمر ماندگاری دارند. به علاوه، مدت زمان بیشتری قادرند تا دستگاه را روشن نگه دارند. همچنین نیاز نیست تا به صورت کامل شارژ شوند. با خرید نقدی یا اقساطی شارژر همراه انرجایزر قدرت و كیفیت را تجربه كنید!

ابعاد این دستگاه برابر با 135.6x69.6x15.5 میلی متر مکعب و وزن آن در حدود 470 گرم است. این باتری به صورت لیتیوم پلیمری می‌باشد و ولتاژ ورودی و خروجی در آن 5 ولت است. همچنین جریان جهت جریان ورودی 2 آمپر و جریان خروجی 2.4 آمپر است.

این دستگاه دارای یک محدوده ظرفیت اسمی 20000 میلی آمپر ساعت است. دو درگاه خروجی دارد. همچنین، قابلیت‌های ویژه‌ای مانند شارژ شدن سریع پاور بانک دارد.

به علاوه، امکان شارژ از طریق موبایل را با شدت جریانی برابر با 2 آمپر و یا بالاتر فراهم می‌سازد. این شارژ ایمن است و همچنین، مدیریت هوشمند شارژ نیز در این دستگاه انجام می‌شود. 

علاوه بر این، به صورت هوشمند جریان خروجی را تخصیص می‌دهد که به این قابلیت، فیت شارژ می‌گویند. با خرید نقدی یا اقساطی شارژر همراه انرجایزر هم دوش فناوری حركت كنید!

جنس بدنه این دستگاه، از پلاستیک است. متاسفانه این دستگاه فاقد پشتیبانی از فناوری شارژ سریع کوالکام یا به صورت اختصار QC می‌باشد. همچنین از فناوری شارژ سریع پاور دلیوری یا PD پشتیبانی نمی‌کند. 

این پاوربانک بسیار پرسرعت است و به میزان خوبی انرژی را ذخیره می‌کند. همچنین پایه نیز، عملکردی مناسب دارد. علاوه بر این، کیفیت نگهداری شارژ نیز بسیار بالا می‌باشد. با خرید نقدی یا اقساطی شارژر همراه انرجایزر همزمان چند دستگاه را شارژ نمایید.

بیشتر مصرف کنندگان، این کالا آن را برای اماکن عمومی مانند هتل‌ها، کافی شاپ‌ها و رستوران‌ها مناسب می‌دانند، زیرا از طریق جایگاهی که دارد همانند یک استیشن عمل می‌کند و تمامی دستگاه‌های دیجیتالی را به سرعت شارژ می‌نماید.

البته شارژ وایرلس در این دستگاه ربطی به نوع شارژی که برای گوشی‌های همراه به صورت القایی وجود دارد، ندارد. بلکه تنها منظور دو کانکتور است که با قرار دادن آن بر روی پایه ارتباط برقرار می‌کند و دستگاه شما را شارژ می‌نماید.

گوشی‌های آیفون می‌توانند با تهیه یک مبدل از کابل USB موجود در دستگاه استفاده کنند و شارژ شوند. شارژ ایمن یا مولتی پروتکت کمک می‌کند تا دستگاه شما به صورتی مطمئن و سریع شارژ شود. 

پایه داک استیشن قادر است تا دو پاور بانک را در مدت زمانی کمتر از 4 ساعت به صورت کامل شارژ نماید. با خرید نقدی یا اقساطی شارژر همراه انرجایزر با فناوری همگام شوید!

خرید شارژر همراه انرجایزر

در صورتی كه دارای یک حرفه مانند رستوران دار و یا کافی شاپ دار هستید، این كالای فوق‌العاده را پیشنهاد می‌كنیم. برای تهیه این كالا می‌توانید از طریق خرید اقساطی که در فروشگاه آنلاین قسطی کلاب فراهم شده است، اقدام فرمایید. 

حتی این امكان را دارید كه تا سقف 150 میلیون تومان وام بگیرید و كالاهای مورد نیاز خود را دریافت كنید. پیشنهاد ما به شما خرید نقدی یا اقساطی شارژر همراه انرجایزر از قسطی كلاب است.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی گوشی z flip

خرید قسطی گوشی z flip
یکی از جذاب‌ترین گوشی‌های سامسونگ با طراحی منحصر به فرد به بازار عرضه شده است. برای خرید قسطی گوشی z flip به بخش کالای...

موبایل قسطی

موبایل قسطی
قسطی فرصتی است که درصد بالایی از افراد جامعه از آن استقبال می کنند. حتماً شما هم از بازار گوشی های موبایل اطلاع دارید که به ناگاه چند میلیون به ...