خرید قسطی موبایل هوآوی مدل Y6p

تاریخ انتشار:
1403/2/29 08:11:08

برند هوآوی یکی از معروف‌ترین برندهای تلفن همراه در چین است که طرفداران بسیاری دارد. شما می‌توانید برای خرید قسطی موبایل هوآوی مدل Y6p به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید قسطی موبایل هوآوی مدل Y6p


موبایل هوآوی مدل Y6p MED-LX9

موبایل هوآوی از سری Y در سال 2020 معرفی و روانه بازار شده است. این گوشی هوشمند ابعادی برابر با 9 × 74.1 × 159.1 میلی متر مکعب و وزنی معادل 185 گرم دارد. قاب پشتی و فریم از جنس پلاستیک و قاب جلو از جنس شیشه است و استحکام خوبی را به این گوشی می‌بخشد.

این دستگاه در سه رنگ زیبای بنفش فانتوم، سبز زمردی و مشکی کمرنگ تولید شده است و یک دوربین سه گانه دارد. همچنین این قابلیت را دارد تا از دو سیم‌کارت پشتیبانی نماید. در ادامه به توضیح مشخصات این دستگاه می‌پردازیم. قابلیت خرید اقساطی موبایل هوآوی مدل Y6p در قسطی کلاب فراهم شده است.

مشخصات صفحه نمایش

برند هوآوی در این طراحی سعی کرده است تا از حداکثر حاشیه برای صفحه استفاده کند و کناره‌های صفحه نمایش را تا حد ممکن به کناره‌های آن بکشاند. همچنین، دوربین سلفی به صورت ناچ قطره‌ای در جلوی صفحه تعبیه شده است. 

نمایشگر از تکنولوژی لمسی خازنی و فناوری ال سی دی و آی پی اس استفاده می‌کند. سایز نمایشگر 6.3 اینچ می‌باشد که با تراکم پیکسلی 278 پیکسل در اینچ عمل می‌کند. با خرید قسطی موبایل هوآوی مدل Y6p تفاوت را احساس کنید!

رزولوشن دستگاه برابر 720 در 1600 پیکسل می‌باشد و درصد صفحه نمایش به بدنه چیزی در حدود 81.3 درصد است. این صفحه دارای قابلیت چند لمسی است و می‌تواند 16 میلیون رنگ زیبا و واقعی را به نمایش بگذارد. 

این گوشی استثنایی از نظر ارگونومیکی بسیار مناسب است و امکان ایجاد کار در ساعت‌های طولانی را میسر می‌سازد. البته قدرت متوسطی دارد و نباید انتظار پردازش بالا و بازی‌های سنگین را بر روی این مدل داشت. با خرید قسطی موبایل هوآوی مدل Y6p فیلم ببینید، بازی کنید و لذت ببرسید!

سخت افزار مناسب

این دستگاه دارای یک رم با 3 گیگابایت ظرفیت است و همچنین یک حافظه داخلی 64 گیگابایتی دارد. علاوه بر این، یک درگاه حافظه میکرو اس دی در آن قرار گرفته است. از نظر پلتفرم نیز از سیستم عامل اندروید 10 و رابط کاربری EMUI 10.1 برخوردار است. 

توجه داشته باشید که به خاطر تحریم چین توسط آمریکا سرویس‌های گوگل در این مدل از تلفن فعال نیستند. با خرید نقدی و اقساطی موبایل هواوی قدرت و سرعت را تجربه کنید.

دوربین‌های سه گانه

این دوربین‌ها قادرند تا با کیفیت 1080 پیکسل و نرخ سرعت 30 فریم بر ثانیه فیلم برداری کنند. همچنین، قابلیت عکاسی پانوراما و عکاسی HDR را دارند. در کنار این دوربین‌ها نیز یک فلش ال ای دی قرار گرفته است. 

دوربین سلفی نیز یک دوربین 8 مگاپیکسلی از نوع واید می‌باشد که قادر است با همین کیفیت به فیلم برداری بپردازد. با خرید اقساطی موبایل هوآوی مدل Y6p هنرمندانه فیلمبرداری کنید.

امکانات و تجهیزات

این دستگاه دارای یک جک 3.5 میلی متری صدا می‌باشد. به علاوه، دارای حسگر هایی مثل شتاب سنج و مجاورتی است. همچنین، یک حسگر اثر انگشت در پشت گوشی قرار دارد. 

باتری این دستگاه یک باتری غیر قابل تعویض از نوع لیتیوم پلیمری است که با ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعت عمل می‌کند. این اسمارت‌فون قادر است تا با تکنولوژی وای فای به صورت مستقیم و هات اسپات و همچنین بلوتوث متصل شود. علاوه بر این، امکاناتی مثل GPS، رادیو و USB دارد. با خرید قسطی موبایل هوآوی مدل Y6p قابلیت‌ها و امکانات فوق‌العاده را تجربه کنید.

خرید موبایل هوآوی مدل Y6p MED-LX9

اگر مایل به تهیه یک گوشی مقرون به صرفه برای برآوردن نیازهای روزمره خود هستید، به شما توصیه می‌کنیم تا این مدل را خریداری نمایید. همچنین پیشنهاد ما خرید این دستگاه از فروشگاه آنلاین قسطی‌کلاب می‌باشد. 

در این فروشگاه امکان خرید نقدی و اقساطی برای ایرانیان فراهم شده است. در صورت نیاز به خریدقسطی می‌توانید از لیزینگ‌های معتبر در قسطی کلاب وام دریافت کنید و طی 3 الی 5 روز، کالای خود را سفارش دهید. پیشنهاد ما به شما خرید اقساطی موبایل هوآوی مدل Y6p از قسطی کلاب می‌باشد.

سایر بلاگ های مرتبط

تلفن بی سیم پاناسونیک اقساطی

تلفن بی سیم پاناسونیک اقساطی
تلفن بی سیم پاناسونیک از برترین مدل های تلفن است که محبوبیت زیادی در دنیا دارند و همیشه پر طرفدار هستند. شما می توانید با مراجعه به............

خرید اقساطی لپ‌تاپ گیمینگ ایسوس

خرید اقساطی لپ‌تاپ گیمینگ ایسوس
برند ایسوس برندی استثنایی و موفق در دنیا است که محصولات مدرنی دارد. برای خرید اقساطی لپ‌تاپ گیمینگ ایسوس به بخش لپ تاپ در ...