خرید تلویزیون الجی

تاریخ انتشار:
1403/2/13 16:41:02

برند ال جی یکی از دوست داشتنی‌ترین برندهای دنیا می‌باشد که متاسفانه به دلیل تحریم‌ها تعداد کمی از محصولات ال جی در ایران وجود دارند. برای خرید نقدی یا اقساطی تلویزیون الجی به بخش لوازم خانگی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید تلویزیون الجی


کمپانی LG

برند ال جی یکی از قدیمی‌ترین برندهای کره جنوبی می‌باشد که در سرتاسر دنیا محبوبیت ویژه‌ای دارد. محصولات ال جی به دلیل زیبایی و طراحی منحصر به فرد، همیشه جز گزینه‌های خرید مردم قرار می‌گیرند و کیفیت استثنایی آن‌ها سبب می‌شود که جز پرفروش‌ترین محصولات خانگی دنیا باشند. 

کمپانی ال جی نزدیک به 80 سال است که در حال فعالیت می‌باشد و روز به روز در حال پیشرفت و به دست آوردن فناوری‌های جدید است. در این مقاله قصد داریم در مورد تلویزیون‌های ال جی اطلاعات کاملی را در اختیار شما قرار دهیم. اگر تمایل به خرید نقدی یا اقساطی تلویزیون الجی دارید تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

معرفی جدیدترین تلویزیون LG

همان طور که اطلاع دارید، هر سال برند ال جی تعداد زیادی تلویزیون طراحی و تولید می‌کند. جدیدترین تلویزیون کمپانی ال جی LG OLED E8 نام دارد که بسیار فوق‌العاده طراحی شده است. از لحاظ ظاهری تلویزیون ال جی مدل LG OLED E8 به گونه‌ای طراحی شده است که گویی شناور است. 

صفحه نمایشگر تلویزیون ال جی با شیشه به پایه‌های رومیزی متصل شده است و ظرافت و شفافیت شیشه به گونه‌ای است که گویی صفحه نمایشگر تلویزیون در هوا شناور است. 

زیبایی تلویزیون ال جی مدل LG OLED E8 در بین تمامی تلویزیون‌های دنیا بی‌نظیر است. اگر تمایل به خرید نقدی یا اقساطی تلویزیون الجی دارید، به فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب مراجعه کنید و یک خرید مقرون به صرفه را تجربه کنید.

ویژگی‌های منحصر به فرد تلویزیون LG

تلویزیون ال جی مدل LG OLED E8 با فناوری هوش مصنوعی ساخته شده است و توانایی پاسخ دهی به خواسته‌های شما را دارد. وجود فناوری Thin Q سبب شده است که این مدل تلویزیون ال جی قابلیت شنیدن و پاسخ گویی را داشته باشد. تلویزیون LG OLED E8 دارای قابلیت‌های فراوانی می‌باشد که یکی از مهم‌ترین آن‌ها نمایش رنگ مشکی مطلق است.

زمانی که رزولوشن و کنتراست صفحه نمایشگر بالا باشد، رنگ مشکی بیشتر دیده می‌شود و حالت تار و یا تیره روشن را ندارد. تلویزیون LG OLED E8 نزدیک‌ترین حالت به رنگ مشکی مطلق را برای شما نمایش می‌دهد و کیفیت تصاویر را به طرز باورنکردنی افزایش می‌دهد.

جالب است بدانید که تلویزیون LG OLED E8 دارای 8 میلیون پیکسل می‌باشد که ویژگی منحصر به فردی است. برای خرید نقدی یا اقساطی تلویزیون الجی به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و از تخفیفات بی‌نظیر سایت بهره‌مند شوید.

ویژگی Dolby Vision در تلویزیون LG

جالب است بدانید که Dolby Vision جدیدترین و پیشرفته ترین فناوری HDR است که در تلویزیون LG OLED E8 به کار رفته است. فناوری Dolby Vision با بهینه‌سازی تصاویر به صورت فریم به فریم، تجربه سینمایی سازندگان فیلم را به خوبی ارائه می‌دهد. 

همچنین تلویزیون‌های جدید ال جی دارای فناوری Dolby Atmos نیز می‌باشد. فناوری Dolby Atmos قابلیت پخش صدای سینمایی در خانه را دارد و با بلندگوهای 60 واتی رو به جلو کیفیت بی نظیری را برای شما به ارمغان خواهند آورد.

فناوری Dolby Atmos صدای پویای سه بعدی را با بهترین کیفیت از 6 بلندگو برای شما پخش می‌کند. اگر تمایل به خرید نقدی یا اقساطی تلویزیون الجی دارید، به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

شرایط خرید نقدی یا اقساطی تلویزیون الجی از قسطی کلاب

فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب یکی از بهترین و موفق‌ترین سایت‌های فروش آنلاین می‌باشد که مشتریان فراوانی دارد. شما با مراجعه به سایت قسطی کلاب می‌توانید کالای مدنظر خود را به صورت نقدی و اقساطی خریداری کنید. 

خرید نقدی از قسطی کلاب به همراه تخفیفات ویژه‌ای است و خرید اقساطی از قسطی کلاب نیاز به تکمیل اعتبارسنجی سایت و ارائه چک یا سفته دارد. 

برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان مجرب ما در قسطی کلاب تماس بگیرید. با خرید نقدی یا اقساطی تلویزیون الجی از قسطی کلاب، لذت یک خرید موفق را تجربه کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

فروش اقساطی ماشین لباس شویی پاک شوما

فروش اقساطی ماشین لباس شویی پاک شوما
پاکشوما یکی از بهترین کمپانی‌های تولید کننده لوازم خانگی در ایران است. برای خرید اقساطی ماشین لباس شویی پاک شوما به بخش...

خرید قسطی مایکروفر سامسونگ

خرید قسطی مایکروفر سامسونگ
یکی از وسایل مهم و ضروری در هر آشپزخانه‌ای مایکرویوو می‌باشد. برای خرید قسطی مایکروفر سامسونگ به بخش مایکرویوو در دسته بندی لوازم...