خرید اقساطی یخچال و فریزر امرسان

تاریخ انتشار:
1403/2/28 12:27:05

برند امرسان برندی استثنایی و موفق در ایران است که محصولات متنوعی دارد. برای خرید اقساطی یخچال و فریزر امرسان به بخش یخچال فریزر در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

خرید اقساطی یخچال و فریزر امرسان


امرسان زیبا، پیشرو، مطمئن

یخچال فریزر امرسان (Emersun Refrigerator) در رنگ‌ها و طرح‌های متنوع و مطابق با استانداردهای روز دنیا تولید می‌شود. استفاده از خطوط تولید پیشرفته و مدرن در شرکت امرسان منجر به تولید یخچال‌های باکیفیت و بادوام شده است. ظاهر زیبا، مجهز شدن به فناوری‌های روز و طراحی داخلی جادار، یخچال فریزر Emersun را به قلب تپنده آشپزخانه تبدیل نموده است. خرید قسطی یخچال و فریزر امرسان از راهکارهای ویژه برای تهیه این محصول خوش ساخت و باکیفیت به شمار می‌رود. 

فضای داخلی جادار

یکی از ویژگی‌های خرید اقساطی یخچال و فریزر امرسان به محفظه داخلی جادار این محصول مربوط می شود. ظرفیت زیاد و بهینه فضای داخلی دستگاه، امکان قرار دادن انواع مواد غذایی از قبیل گوشت و مرغ و سبزیجات را فراهم ساخته است. قفسه های داخلی یخچال فریزر از جنس شیشه های نشکن و مقاوم می باشد. همچنین، در ساختار این دستگاه ها دو کشوی مخصوص میوه و سبزیجات تعبیه شده است. طراحی این دو کشوی شفاف در حفظ طراوت و تازگی طولانی مدت میوه و سبزی کمک شایانی می نماید.

سیستم Super Freeze

ویژگی انجماد سریع یا super freeze، از قابلیت‌های منحصر به فرد یخچال دوقلو امرسان محسوب می‌شود. سیستم انجماد سریع زمینه مناسب برای سرد کردن مواد غذایی مانند گوشت و مرغ را در کوتاه‌ترین بازه زمانی فراهم می‌آورد. در پرتو وجود این سیستم آب داخل مواد غذایی، با سرعت بسیار بالا یخ می‌زند. این روش در تازگی و حفظ طعم و مزه مواد غذایی بسیار تاثیرگذار است.

سامانه Multiple Airflow System

سیستم چرخش هوای چندگانه زمینه مناسب برای توزیع هوای خنک به صورت یکپارچه و متعادل را در محفظه داخلی یخچال فراهم می‌آورد. این سامانه غالبا از چند دریچه مختلف تشکیل گردیده است. تعبیه این دریچه‌ها در زیر قفسه‌های یخچال، موجب توزیع هوای خنک با نرخ ثابت و یکنواخت در طبقات مختلف دستگاه می‌شود. برای خرید قسطی یخچال و فریزر امرسان به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

مصرف بهینه انرژی

از دیگر ویژگی‌های خرید اقساطی یخچال و فریزر امرسان می‌توان به مصرف انرژی بهینه این دستگاه، اشاره نمود. میزان مصرف انرژی از مولفه‌های حائز اهمیت برای لوازم برقی، از جمله یخچال فریزر به شمار می‌رود. شرکت امرسان با بهره گیری از دانش روز دنیا و تجهیزات پیشرفته، مصرف برق و انرژی یخچال فریزرهای تولیدی خود را به حداقل رسانده است. بهره مندی از رتبه انرژی A++، به خوبی گویای این موضوع می‌باشد.

سیستم عیب یابی هوشمند

مدل‌های جدید یخچال فریزر امرسان به سیستم عیب یابی هوشمند مجهز شده است. این سیستم ضمن شناسایی خطاها، ایراد به وجود آمده را در قالب یک کد مخصوص بر روی پنل کنترل یخچال فریزر نمایش می‌دهد. در نتیجه این فرآیند کاربر در جریان خطای رخ داده در ساختار دستگاه قرار می‌گیرد. با مراجعه به دفترچه راهنمای یخچال می‌توان علت اصلی ایراد فنی سیستم را استخراج نمود. با خرید قسطی یخچال و فریزر امرسان از سایت قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.

تنوع بالای محصولات

یخچال‌های فریزرهای امرسان، متناسب با نوع نیاز مصرف کننده در مدل‌های مختلف موجود هستند. یخچال فریزر ساید بای ساید، یخچال کلاسیک، شیشه‌ای و فریزر بالا پایین، از مدل‌های رایج این محصول به حساب می‌آیند. ضمنا، قیمت یخچال امرسان در مقایسه با مدل‌های مشابه و هم ارز، مقرون به صرفه و مناسب برآورد می‌گردد. 

نحوه خرید اقساطی یخچال و فریزر امرسان

فروش اقساطی یخچال امرسان به وسیله فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب به مرحله اجرا درآمده است. متقاضیان جهت کسب اطلاعات بیشتر از جزئیات و تسهیلات این طرح می‌توانند به سایت اینترنتی www.Ghesticlub.com مراجعه نمایند. همچنین، در فروشگاه آنلاین قسطی کلاب امکان خرید نقدی لوازم خانگی برند امرسان پیشی بینی شده است.  

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی تلویزیون ایکس ویژن سری8

خرید قسطی تلویزیون ایکس ویژن سری8
یکی از بهترین برندهای ایرانی موفق در حوزه لوازم خانگی برند ایکس ویژن است. برای خرید قسطی تلویزیون ایکس ویژن سری8...

خرید اقساطي ظرف شویی جی پلاس

خرید اقساطي ظرف شویی جی پلاس
برند جی پلاس برندی استثنایی و موفق در حوزه لوازم خانگی است. برای خرید اقساطي ظرف شویی جی پلاس به بخش ماشین ظرفشویی در دسته...