فروش اقساطی پژو 207

تاریخ انتشار:
1403/2/30 12:09:36

خودرو پژو 207 یکی از بهترین و جذاب‌ترین خودرو کمپانی پژو است که نام اصلی آن پژو 206+ می‌باشد، ولی در ایران به نام پژو 207 شناخته می‌شود. برای خرید اقساطی پژو 207 به بخش وسایل نقلیه در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


فروش اقساطی پژو 207


نگاهی به پژو 207i

کمپانی پژو یکی از معروف‌ترین کمپانی‌های فرانسوی است که با ایران خودرو در تعامل است . شرکت ایران خودرو به مونتاژ و واردات خودروهای پژو در ایران مشغول است و تاکونون بسیار موفق عمل کرده است. 

شرکت خودروسازی ایران خودرو علاوه بر مونتاژ و واردات خودرو، به تولید خودروهای ایرانی نیز مشغول است، خودروهایی مانند دنا، تارا و بسیاری دیگر از خودروهای شرکت ایران خودرو تولید داخل می‌باشند. 

خودرویی که در ایران با نام پژو 207 می‌شناسیم در اصل پژو 206+ می‌باشد و از این رو که قسمت جلویی این خودرو شبیه به 207 است این نام را در ایران به خود گرفته است. در صورتی که خودرو پژو 207 به طور کامل با پژو 206+ فرق می‌کند. 

از تفاوت‌های این دو خودرو می‌توان به داشتن سانروف، دو در بودن خودرو و بسیاری موارد دیگر اشاره کرد. در این مقاله قصد داریم اطلاعاتی را در مورد پژو 206+ در اختیار شما قرار دهیم. اگر تمایل به خرید اقساطی پژو 207 دارید تا انتهای این مقاله جذاب همراه ما باشید.

بررسی امکانات و تجهیزات پژو 207

پژو 207 بسیار ظاهری جوان پسندانه و زیبا دارد و توجه هر فردی را به خودش جلب می‌کند. این خودرو استثنایی دارای امکانات و تجهیزات مخصوص به خود است و رضایت هر راننده‌ای را به خود جلب می‌کند. 

از امکانات این خودرو استثنایی می‌توان به 2 عدد ایربگ، دوربین دید عقب، پخش DVD، پورت USB، آینه‌های جانبی هم رنگ خودرو، تهویه خودکار، فرمان هیدرولیک، ایموبلایزر، آینه‌های برقی، شیشه‌های برقی، صندلی‌های مجهز به ایزوفیکس، کروز کنترل و موارد دیگر که در خودرو پژو 207 به کار رفته است، اشاره کرد. اگر تمایل به خرید قسطی پژو 207 دارید به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و یک خرید مقرون به صرفه را تجربه کنید.

بررسی فنی خودرو پژو 207

این خودرو استثنایی از هر جهتی خوب و حرفه‌ای است. پژو 207 دارای محور محرک دیفرانسیل جلو می‌باشد و گیربکس آن 4 دنده اتومات است، البته در مدل دنده‌ای، گیربکسی با 5 دنده دستی دارد.

پیشرانه پژو 207 4 سیلندر و TU5 می‌باشد و بسیار کاربردی و قدرتمند طراحی شده است. قدرت این خودرو استثنایی معادل با 105 اسب بخار است و شتابی معادل با 11 ثانیه دارد. از دیگر ویژگی‌های پژو 207 می‌توان به گشتاورد 142 نیوتن بر متر اشاره کرد.

ناگفته نماند که نهایت سرعت پژو 207 در حدود 190 کیلومتر بر ساعت است. برای خرید اقساطی پژو 207 می‌توانید به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و یک خرید مقرون به صرفه را تجربه کنید.

نظری بر دیدگاه افرادی که پژو 207 را خریداری کرده‌اند؟

از دیدگاه افرادی که پژو 207 را خریداری کرده‌اند می‌توان به چابکی و راحتی رانندگی با پژو 207 اشاره کرد، همچنین میزان رضایت دارندگان پژو 207 از رانندگی و عملکرد فنی 50% از لحاظ کابین و امکانات 40% از لحاظ کیفیت 60% از لحاظ طراحی ظاهری 50% و از لحاظ ارزش در مقابل قیمت 50% میزان رضایتمندی داشته‌اند. اگر علاقه‌مند به خرید اقساطی پژو 207 هستید به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و یک خرید استثنایی را تجربه کنید.

قسطی کلاب و شرایط خرید اقساطی خودرو

وبسایت معتبر و بزرگ قسطی کلاب در سال‌های اخیر شهرت فراوانی به دست آورده است. این وبسایت بزرگ فروش نقدی و اقساطی کالا و خودرو را برای مشتریان خود امکان پذیر کرده است و بسیار شرایط منحصر به فردی برای فروش دارد. برای خرید قسطی پژو 207 به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب مانند دیجی کالا بهترین خدمات و محصولات را در اختیار مشتری قرار می‌دهد و تاکنون موفقیت‌های بسیاری کسب کرده است.

قسطی کلاب با همکاری دو جانبه با لیزینگ‌های معتبر، شرایط خرید اقساطی کالا و خودرو را برای مشتریان خود فراهم ساخته است. برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید. با خرید قسطی پژو 207 از قسطی کلاب یک خرید خاطره انگیز را تجربه کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی خودرو پژو 207 از قسطی کلاب

خرید اقساطی خودرو پژو 207 از قسطی کلاب
اگر قصد خرید اقساطی خودرو پژو 207 از قسطی کلاب را دارید کافی است به بخش خودرو در دسته بندی وسایل نقلیه سایت قسطی کلاب مراجعه...

خرید قسطی ماشین ساینا

خرید قسطی ماشین ساینا
ماشین ساینا یکی از پرطرفدارترین ماشین‌های ایرانی است که به تازگی طراحی و تولید شده است. شما می‌توانید برای خرید اقساطی ماشین ساینا به...