خرید قسطی تلویزیون هوشمند اسنوا 50 اینچ

تاریخ انتشار:
1403/2/15 20:08:15

برند پرفروش و پرطرفدار اسنوا محصولات متنوع و عالی دارد. برای خرید قسطی تلویزیون هوشمند اسنوا 50 اینچ به بخش تلویزیون در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.خرید قسطی تلویزیون هوشمند اسنوا 50 اینچ

برجسته ترین مشخصات تلویزیون اسنوا 50 اینچ

تلویزیون 50 اینچ اسنوا، از سری محصولات باکیفیت و خوش ساخت شرکت شناخته شده Snowa محسوب می‌شود. برخورداری از امکانات بی‌نظیر و گوناگون، خریداران را به خرید قسطی تلویزیون هوشمند اسنوا اینچ ترغیب نموده است. بهره مندی این نوع ال ای دی از وضوح و شفافیت و رزولوشن بالا، تصاویر را با بهترین کیفیت در معرض دید بیننده قرار می‌دهد. همچنین، زاویه 178 درجه تلویزیون، محدوده وسیع و گسترده‌ای را برای تماشای  مناسب صفحه نمایش فراهم می‌آورد.  

نوع طراحی و فناوری به کار رفته در پنل، از مهم‌ترین ویژگی‌های خرید اقساطی تلویزیون هوشمند اسنوا تلقی می‌گردد. LEDهای 50 اینچ برند اسنوا به صورت Frameless یا بدون قاب طراحی می‌شوند. طراحی زیبا و منحصر به فرد، در کنار رنگ بندی خاص این محصول، جذابیت و زیبایی دکوراسیون داخلی را دو چندان می‌سازد. پنل طراحی شده برای تلویزیون 50 اینچ اسنوا از نوع VA می‌باشد. 

پنل‌های va، تصاویر را برای شفافیت و کنتراست بسیار بالایی به تصویر می‌کشند. ال ای دی های اسنوا متناسب با نوع و مدل، تصاویر را باکیفیت‌های FULL HD/ULTRA HD، نمایش می‌دهند.

بهره مندی از سیستم صوتی قوی و قدرتمند، از دیگر ویژگی‌های حائز اهمیت خرید قسطی تلویزیون هوشمند اسنوا به شمار می‌رود. شرکت اسنوا برای تلویزیون‌های 50 اینچ خود از سیستم صوتی دو کاناله استفاده کرده است. تعبیه دو بلندگوی 15 وات، قابلیت تولید صدای در مجموع 30 وات را فراهم نموده است. همچنین، سیستم صوتی تلویزیون از فناوری‌های دالبی دیجیتال و دالبی دیجیتال پلاس پشتیبانی می‌کند. در نتیجه این امر صدایی فراگیر (Surround) و بسیار رسا و شفاف در محیط پخش می‌گردد.

بررسی کلی تلویزیون اسنوا 50 اینچ

از دیگر ویژگی‌های خرید اقساطی تلویزیون هوشمند اسنوا می‌توان به پورت‌های متنوع تعبیه شده در ساختار دستگاه، اشاره نمود. بهره مندی تلویزیون از ورودی HDMI و پورت USB قابلیت اتصال انواع تجهیزات جانبی را به منظور پخش فایل‌های صوتی و فرمت‌های تصویری فراهم آورده است. بر این اساس، کاربر می تواند با اتصال فلش مموری یا هارد اکسترنال، داده‌ها و فایل‌های صوتی و تصویری را به ال ای دی انتقال دهد.

لازم به ذکر است که دستگاه Snowa LED TV 50 Inch به تکنولوژی منحصر به فرد HDR مجهز شده است. در پرتو برخورداری از این قابلیت، تصاویر با جزئیات و رنگ‌های کاملا واقعی و ملموس نشان داده می‌شوند. همچنین، بهره مندی تلویزیون‌های اسنوا از گیرنده دیجیتال داخلی یا DBVT2، امکان مشاهده شبکه‌های داخلی را برای کاربران فراهم آورده است. 

ضمنا، قابلیت PVR، این امکان را می‌دهد که برنامه‌های دلخواه و مورد علاقه خود را بر روی حافظه جانبی ضبط نمایید. علاوه بر این، قابلیت ماشین زمان یا Time shift ضمن ذخیره برنامه‌های در حال پخش، امکان برگشتن به لحظات مورد نظر را محقق می‌سازد.

دارای تلتکست، راهنمای الکترونیکی برنامه‌ها (EPG)، قفل کودک، نسبت تصویر 16:9، رابط کامپوزیت و کامپوننت، خروجی هدفون، ورودی آنتن (RF)، قابلیت متصل شدن به دیوار، امکان جستجوی خودکار کانال‌ها و امکان ضبط برنامه‌ها را می‌توان از دیگر ویژگی‌های فروش قسطی تلویزیون Snowa برشمرد. 

نحوه خرید قسطی تلویزیون هوشمند اسنوا

فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب در جهت افزایش سطح رفاه خریداران زمینه مناسب برای خرید اقساطی تلویزیون هوشمند اسنوا را فراهم آورده است. متقاضیان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر از جزئیات و تسهیلات این طرح به درگاه اینترنتی قسطی کلاب به آدرس ghesticlub.com مراجعه نمایند.
ضمنا، در فروشگاه آنلاین قسطی کلاب امکان خرید لوازم خانگی اسنوا به صورت نقدی نیز پیش بینی شده است.

سایر بلاگ های مرتبط

نمایشگاه لوازم خانگی

نمایشگاه لوازم خانگی
همه اقشار مختلف جامعه با شنیدن عنوان نمایشگاه لوازم خانگی، به سمت و سوی آن سوق پیدا می کنند. چرا که در نمایشگاه ها قابلیت عرضه مدل های متنوع...

خرید قسطی ظرفشویی جی پلاس با سفته

خرید قسطی ظرفشویی جی پلاس با سفته
ماشین ظرفشویی یکی از مهم‌ترین وسایل در هر آشپزخانه‌ای است. برای خرید قسطی ظرفشویی جی پلاس با سفته به بخش ماشین ظرفشویی در...