خرید ایکس باکس قسطی

تاریخ انتشار:
1403/2/25 04:54:24

کنسول بازی xbox یکی از محبوب‌ترین کنسول‌های بازی در دنیا می‌باشد که طرفداران بسیاری دارد. برای خرید ایکس باکس قسطی به بخش کنسول بازی در دسته بندی بازی سرگرمی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید ایکس باکس قسطی


xbox series x

ایکس باکس سری ایکس، کنسول بازی نسل نهم Microsoft است که بسیاری از افراد قصد خرید آن را دارند؛ اما پیش از خرید باید با مشخصات و ویژگی‌های این کنسول آشنا شوید. قدرت پردازنده این کنسول بازی، سه برابر ایکس باکس سری اس است. به همین دلیل قیمت سری ایکس حدودا دو برابر سری اس می‌باشد. به علاوه، این کنسول عملکردی دو برابر قوی تر از ایکس باکس ایکس وان دارد. برای خرید ایکس باکس قسطی به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

مشخصات این سری از ایکس باکس بسیار زیاد است. در ادامه مهمترین مشخصات و نحوه خرید قسطی ایکس باکس سری ایکس را ارائه خواهیم داد. رزولوشن های Xbox سری ایکس، 4K (2160p)، 1440p، 1080p و 720p در خروجی 60 یا 120 هرتز می‌باشد. به برخی از مهمترین مشخصات این ایکس باکس در ادامه اشاره شده است.

در مورد FreeSync و نرخ تجدید متغیر

برخی از تلویزیون‌ها و مانیتورها دارای نرخ رفرش متغیری هستند. به این معنی که در ایکس باکس سری X نرخ رفرش را کاهش می‌دهند. در این صورت با نرخ فریم کنسول مطابقت خواهد داشت. کنسول سری ایکس از HDMI VRR و AMD FreeSync پشتیبانی می‌کند، بنابراین شما می‌توانید انتخاب کنید که از کدام فناوری نرخ تجدید متغیر استفاده کنید. برای خرید ایکس باکس اقساطی با قیمتی عالی به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

Quick Resume

از سرگیری سریع، یک ویژگی ایکس باکس سری ایکس است. این ویژگی باعث می‌شود که یک بازی را متوقف کنید و سپس دوباره از همان بخش آن را ادامه دهید؛ حتی بعد از اینکه آن را به طور کامل خاموش کرده‌اید. به عبارت دیگر، شما می‌توانید بازی را در هر زمان متوقف کنید و سپس دقیقا آن را به همان جایی که متوقف کرده‌اید بازگردانید. تعداد بازی‌هایی که Quick Resume می‌تواند در هر زمان ذخیره کند به بازی‌هایی که انجام می‌دهید بستگی دارد.

بررسی ویژگی‌های مهم Xbox سری ایکس

با خرید قسطی ایکس باکس سری ایکس شما می‌توانید از تمام لوازم جانبی Xbox One در سری X، به جز کینکت و برخی هدست‌های قدیمی‌تر استفاده کنید. حتی می‌توانید نسخه های جدید سری X را با کنترلر Xbox One یا Elite قدیمی خود بازی کنید. فرمان‌، پدال‌ها و سلاح‌های جنگی سری ایکس نیز روی Xbox One کار می‌کنند. برای خرید ایکس باکس قسطی به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

علاوه بر این پخش از راه دور، بین کنسول ایکس باکس و گوشی هوشمند را می‌توان از طریق اتصال شبکه اینترنت انجام داد. برای این منظور به یک گوشی موبایل، برنامه Xbox برای iOS یا Android و یک کنترلر نیاز دارید. می‌توانید از کنترلرهای Xbox قدیمی یا جدیدتر برای کنسول استفاده کنید.

آیا ایکس باکس سری x با بازی‌های کنسول قبل سازگار است؟

در اینجا این سوال مهم مطرح می‌شود و در پاسخ باید بگوییم که خوشبختانه ایکس باکس سری ایکس با بازی‌های کنسول قبل از خود از جمله سری ایکس وان کاملا سازگاری دارد. تنها استثنا برای بازی‌هایی است که به Kinect نیاز دارند، که در کنسول‌های جدیدتر پشتیبانی نمی‌شود. برای خرید ایکس باکس اقساطی به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

آیا کیفیت بازی‌ها در ایکس باکس سری x بهتر است؟

از آنجایی‌ که Xbox  سری X و S قدرتمندتر از سخت افزارهای قدیمی هستند، بازی‌ها معمولا باید عملکرد بهتری روی آنها داشته باشند. بازی‌هایی که در گذشته دارای مشکلاتی در عملکرد بودند، مانند Just Reason 3 (با نرخ 20 فریم در ثانیه)، اکنون در سری X با نرخ 30 فریم در ثانیه اجرا می‌شوند. 

خرید ایکس باکس قسطی از قسطی کلاب

در این مطلب به خرید ایکس باکس سری ایکس و بررسی مشخصات آن پرداختیم. در صورتی که قصد خرید قسطی ایکس باکس سری ایکس را دارید، ما به شما قسطی کلاب را پیشنهاد می‌کنیم. مجموعه قسطی کلاب جهت تسهیل روند خرید انواع لوازم دیجیتالی، علاوه بر خرید نقدی، امکان خرید ایکس باکس اقساطی را نیز برای شما مهیا نموده است. 

برای خرید Xbox سری x به صورت اقساطی، آگاهی از شرایط خرید و به طور کلی به منظور خرید قسطی انواع لوازم دیجیتال بازی سرگرمی می‌توانید به قسطی کلاب مراجعه کرده و ثبت سفارش نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی ps4 pro

خرید اقساطی ps4 pro
سونی در اواخر تابستان از کنسول جدید خود یعنی ps4 pro پرده برداشت این کنسول توانایی اجرای بازی هایی با رزولوشن 4k را دارد و حتی باعث می شود بازی...

فروش کنسول ps4 اقساطی

فروش کنسول ps4 اقساطی
فروش کنسول ps4 اقساطی، یکی از خدمات مهم و قابل توجه مجموعه قسطی کلاب به شمار می آید. به منظور خرید اقساطی ps4 مراجعه به سایت قسطی کلاب...