خرید اقساطی ایکس باکس سری اس با چک

تاریخ انتشار:
1403/2/29 14:34:06

کنسول بازی ایکس باکس یکی از جذاب‌‎ترین کنسول‌های بازی جهان می‌باشد که طرفداران بسیاری دارد. برای خرید اقساطی ایکس باکس سری اس با چک به بخش کنسول بازی در دسته بندی بازی سرگرمی سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید اقساطی ایکس باکس سری اس با چک


ایکس باکس سری s؛ کنسولی اقتصادی برای علاقه‌مندان به دنیای بازی‌های ویدیویی

ایکس باکس سری s یکی از دو کنسول نسل نهمی طراحی شده توسط شرکت مایکروسافت بوده که این کنسول از سخت افزار قابل قبولی برخوردار می‌باشد. شما نیز می‌توانید با خرید اقساطی ایکس باکس سری اس از امکانات این کنسول اقتصادی بهره‌مند شوید. 

همانطور که می‌دانید سال 2020 برای جهان سالی پر از چالش‌های گوناگون بوده است. از طرفی شروع اپیدمی کرونا بسیاری از کسب و کارها را به مرز تعطیلی کشاند؛ از طرفی دیگر عرضه کارت گرافیک‌های قدرتمند AMD و Nvidia موجب اعمال تغییرات گسترده در زمینه گیمینگ شد، اما موضوعی که بیشترین تاثیر را بر صنعت گیم گذاشت، عرضه کنسول‌های نسل نهمی مایکروسافت و سونی بوده است.

بهتر است بدانید دو شرکت رقیب یعنی مایکروسافت و سونی در سال 2020 با رونمایی از کنسول‌های نسل نهمی خود، باعث خوشحالی جمع کثیری از گیمر های جهان شدند. زیرا طراحی کنسول‌های نسل نهمی نسبت به نسل هشتم با تغییرات گوناگونی روبرو شده است. ایکس باکس سری s یک نمونه از کنسول‌های نسل نهمی عرضه شده توسط مایکروسافت بوده که از آن به عنوان کنسولی اقتصادی یاد می‌شود.

زیرا در طراحی ایکس باکس سری s از قطعات سخت‌افزاری بهینه، استفاده شده که این موضوع موجب کاهش قیمت این کنسول بازی شده است. به این ترتیب می‌توان با خرید قسطی ایکس باکس سری اس، بسیاری از بازی‌های روز دنیا را با بهترین کیفیت ممکن اجرا نمود. همچنین با خرید اقساطی ایکس باکس سری اس شما می‌توانید این کنسول بازی را با شرایطی مناسب تهیه نمایید. 

ایکس باکس سری s؛ کنسولی با طراحی ساده اما زیبا!

یکی از اولین نکاتی که در هنگام برخورد با ایکس باکس سری s به چشم می‌آید طراحی ظاهری این کنسول بازی است. حتی بسته‌بندی این کنسول بازی به شکلی کاملا متفاوت صورت گرفته است. مایکروسافت طراحی ایکس باکس سری s را در بهترین حالت ممکن انجام داده؛ هنگام برخورد با این کنسول به خوبی متوجه خواهید شد که با یک کنسول جمع و جور و کوچک روبرو هستید.

ایکس باکس سری s با ابعاد 272 در 141 در 65 میلی‌متر طراحی شده و از وزنی معادل با 1.93 کیلوگرم برخوردار است. مایکروسافت برای طراحی ایکس باکس سری s از ظاهری مکعب مستطیل با رنگی سفید و دایره‌ای مشکی در وسط آن، استفاده کرده است. در زیر این دایره مشکی رنگ، سیستم خنک‌کننده ایکس باکس سری s قرار داده شده که این سیستم از قدرت خنک‌کنندگی بالایی برخوردار می‌باشد.

ایکس باکس سری s؛ کنسولی با سخت افزار بهینه شده و مناسب

همانطور که در ابتدای این مطلب عنوان گردید، ایکس باکس سری s کنسول نسل نهمی و اقتصادی مایکروسافت است. این کنسول بازی در مقایسه با ایکس باکس سری x از سخت افزار ضعیف‌تری برخوردار است.

البته با این وجود، ایکس باکس سری s می‌تواند بازی‌های نسل جدید را با کیفیت Full HD و نرخ 60 فریم بر ثانیه اجرا کند. بهتر است بدانید ایکس باکس سری s مجهز به پردازنده شخصی شده Zen 2 است؛ همچنین این پردازنده دارای 8 هسته پردازشی با فرکانس کاری 3.8 گیگاهرتز می‌باشد. مایکروسافت برای قسمت گرافیک این کنسول بازی از پردازنده گرافیکی شخصی‌سازی شده RDNA 2 استفاده کرده است.

این پردازنده گرافیکی قادر است تمامی ویدیوها را با قدرت 4 ترافلاپس پردازش نماید. همچنین ایکس باکس سری s مجهز به 10 گیگابایت حافظه رم از نوع DDR6 و 500 گیگابایت حافظه SSD می‌باشد. به این ترتیب شما می‌توانید به کمک این کنسول بازی بسیاری از عناوین موجود در دنیای بازی سرگرمی ویدیویی را با کیفیت بالا اجرا نمایید. 

خرید قسطی ایکس باکس سری اس با شرایط عالی از قسطی کلاب

آیا شما هم به فکر خرید اقساطی ایکس باکس سری اس هستید؟ آیا نمی‌دانید کدام فروشگاه شرایط بهتری را برای خرید اقساطی کنسول بازی ارائه می‌دهد؟

اشکالی ندارد زیرا ما برای شما یک پیشنهاد فوق‌العاده را آماده کرده‌ایم. شما عزیزان می‌توانید برای خرید قسطی ایکس باکس سری اس به فروشگاه نام‌آشنای قسطی کلاب مراجعه کنید. اگر با فروشگاه قسطی کلاب آشنایی ندارید، بهتر است بدانید فروشگاه قسطی کلاب یکی از معتبر‌ترین مراکز فروش قسطی ایکس باکس است.

این فروشگاه از زمان آغاز فعالیت خود با ارائه خدمات ارزنده توانسته رضایت جمع کثیری از مخاطبان خود را بدست آورد. شما هم می‌توانید با مراجعه به وب سایت قسطی کلاب از شرایط ویژه فروش اقساطی ایکس باکس سری s برخوردار شوید. 

همچنین در صورت تمایل می‌توانید این کنسول بازی را به صورت نقدی نیز خریداری کنید. پس این فرصت را غنیمت شمرده و همین الان برای خرید اقساطی یا نقدی کنسول ایکس باکس سری s اقدام نمایید. با قسطی کلاب کالا های مورد نظر خود را با کیفیت اصلی و تضمین شده خریداری کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی PS4

خرید قسطی PS4
کنسول بازی پلی استیشن 4 یکی از بهترین کنسول‌های بازی شرکت سونی می‌باشد. برای خرید قسطی PS4 به بخش کنسول بازی در دسته بندی بازی...

خرید اقساطی هدست Sony InZone H9 بی‌سیم

خرید اقساطی هدست Sony InZone H9 بی‌سیم
اگر تمایل به خرید اقساطی هدست Sony InZone H9 بی‌سیم به بخش کنسول بازی در دسته بندی بازی سرگرمی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید...