خرید نقدی ایکس باکس وان ایکس

تاریخ انتشار:
1403/2/13 23:05:07

امروزه کنسول های بازی طرفداران زیادی در دنیا پیدا کرده اند و بی شک در هر خانه ای یکی از این کنسول های بازی ضروری است. اگر تمایل به خرید نقدی یا اقساطی ایکس باکس وان ایکس دارید به بخش بازی سرگرمی در وبسایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید نقدی ایکس باکس وان ایکس


معرفی کنسول بازی x Box 

امروزه نام کنسول های بازی بسیاری به گوش شما رسیده است که یکی از معروف ترین آن ها کنسول بازی x Box می‌باشد. کنسول بازی ایکس باکس ساخته شده توسط شرکت مایکروسافت است و از محبوبیت ویژه ای در دنیا برخوردار است. کنسول بازی x Box دارای مدل‌های متنوعی است که در این مقاله قصد داریم به معرفی آن ها بپردازیم. 

کنسول بازی ایکس باکس دارای 5 مدل متفاوت است که به ترتیب به نام های x Box ،x Box one s ،x Box one x ،x Box 360 و x Box 720 شناخته می‌شود. اگر شما تمایل به خرید نقدی یا اقساطی ایکس باکس وان ایکس دارید، با ما همراه باشید تا از ویژگی های بی نظیر این کنسول بازی آگاه شوید و یک خرید موفق را تجربه کنید. 

نسل هشتم کنسول بازی x Box 

در سال 2015 و بعد از ارائه ایکس باکس وان اس، شرکت مایکروسافت x Box one x را به بازار ارائه داد و فروش بی سابقه ای را تجربه کرد. یکی از دلایل فروش بالای ایکس باکس وان ایکس، قابلیت پخش بازی ها با کیفیت 4k بود که رقیب آن که همان ps4 است به این فناوری دست نیافته بود. ایکس باکس وان ایکس دارای ویژگی های فوق العاده ای می‌باشد که ارزش خرید آن را چند برابر کرده است. 

شرکت مایکروسافت برای ساخت  x Box one x از پردازشگر 8 هسته ای AMD استفاده کرده است و پیشرفت قابل توجه ای نسبت به نسخه قبلی خود که همان ایکس باکس وان اس می باشد، داشته است. جالب است بدانید که با داشتن x Box one x می‌توانید از بازی های نسل ششم و هفتم ایکس باکس در این کنسول استفاده کنید. 

کنسول بازی ایکس باکس وان ایکس دارای 12 گیگابایت حافظه داخلی می‌باشد که 9 گیگابایت مخصوص بازی‌ها است و 3 گیگابایت متعلق به کنسول می‌باشد. با خرید نقدی یا اقساطی ایکس باکس وان ایکس از قسطی کلاب، لذت یک خرید موفق را تجربه کنید. 

قدرتمندترین کنسول بازی x Box 

جالب است بدانید که ایکس باکس وان ایکس قدرتمندترین کنسول بازی مایکروسافت می‌باشد و از لحاظ ظاهری نیز کوچکتر از بقیه کنسول ها است. ناگفته نماند که در کنسول بازی x Box one x از فرکانس ۱.۷۵ گیگاهرتز به فرکانس ۲.۳ گیگاهرتزی افزایش پیدا کرده است که عددی معادل با ۵۵۰ مگاهرتز بالاتر از دو مدل قبلی ایکس باکس می‌باشد. 

با توجه به توضیحاتی که داده شد و طبق نظر سنجی ها x Box one x بهترین گزینه برای خرید می‌باشد. اگر تمایل به خرید نقدی یا اقساطی ایکس باکس وان ایکس دارید، فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب برای شما بهترین شرایط و تخفیفات را در نظر گرفته است. 

خرید اینترنتی کنسول های بازی 

خرید آنلاین در ایران با توجه به شیوع ویروس کرونا به شدت افزایش پیدا کرده است و بهترین روش خرید در حال حاضر خرید اینترنتی می‌باشد. فروشگاه های اینترنتی بسیاری در ایران فعالیت می‌کنند که شما به راحتی می‌توانید خریدهای خود را از آن ها انجام دهید.

شرکت قسطی کلاب یکی از معتبرترین فروشگاه های اینترنتی در ایران است که به فروش کنسول های بازی با قیمت مناسب می‌پردازد. اگر علاقه مند به خرید نقدی یا اقساطی ایکس باکس وان ایکس هستید به فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب مراجعه کنید و از خرید آنلاین خود لذت ببرید. 

نحوه خرید نقدی یا اقساطی ایکس باکس وان ایکس از قسطی کلاب 

وبسایت قسطی کلاب جز فروشگاه های اینترنتی پر فروش در ایران می‌باشد که به دو صورت نقدی و اقساطی شرایط خرید را برای مشتریان خود مهیا کرده است. شرایط در نظر گرفته شده برای خرید نقدی با تخفیفات فراوانی همراه است و شرایط خرید اقساطی با توجه به اعتبار سنجی مشتری انجام می‌شود.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی ps5

خرید قسطی ps5
جدیدترین کنسول بازی سونی با عملکردی استثنایی روانه بازار شد. برای خرید اقساطی ps5 به بخش بازی سرگرمی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید...

فروش اقساطی بازی های ایکس باکس وان

فروش اقساطی بازی های ایکس باکس وان
بازی های معروف ایکس باکس وان توسط انتشار دهندگان مطرح بازی های دیجیتال مانند یوبی سافت، الکترونیک آرتز و... در سال های اخیر ...