خرید نقدی ایکس باکس

تاریخ انتشار:
1403/2/29 16:08:54

کنسول های بازی طراحی ها و برندهای مختلفی دارند که از معروف ترین آن ها می‌توان به کنسول بازی ایکس باکس اشاره کرد. اگر تمایل به خرید نقدی یا اقساطی ایکس باکس دارید به بخش بازی سرگرمی در وبسایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید نقدی ایکس باکس


شرکت مایکروسافت 

شرکت مایکروسافت یکی از موفق ترین شرکت های آمریکایی می باشد که در سال 1980 با نرم افزار زنیکس شروع به فعالیت کرد. شرکت مایکروسافت موفقیت های پیاپی خود را مدیون افراد با استعدادی مانند بیل گیتس و آلن می‌باشد. شرکت مایکروسافت در سال 2003 و 2006 توانست با ارائه ویندوز و نرم افزار مایکروسافت آفیس 90 درصد حجم بازار را به خود اختصاص دهد و جز پر فروش ترین شرکت های دنیا شود.

شرکت مایکروسافت در سال 2010 به فروش 62 میلیارد دلاری دست پیدا کرد و در سطح شرکت های پر فروش جهان قرار گرفت. ناگفته نماند که شرکت مایکروسافت در سال ۲۰۱۹ ارزش مالی ۱ تریلیون دلار را به دست آورد. شرکت مایکروسافت بیشتر اعتبار و معروفیت خود را از ارائه نرم افزارهای کاربردی به دست آورده است. 

شرکت مایکروسافت در سال 2002 اولین ایکس باکس را به بازار ارائه داد. شرکت مایکروسافت رونمایی ایکس باکس را همزمان با تولید پلی استیشن 2 انجام داد و تبدیل به اصلی ترین رقیب شرکت سونی شد. اگر تمایل به خرید نقدی یا اقساطی ایکس باکس دارید، وبسایت قسطی کلاب شرایط ویژه ای را برای شما امکان پذیر کرده است. 

معرفی انواع ایکس باکس های مایکروسافت 

شرکت مایکروسافت مدل های متنوعی از ایکس باکس را طراحی و تولید کرده است که ما در این مقاله سعی داریم که اطلاعات جامعی را از تمامی مدل های ایکس باکس در اختیار شما قرار دهیم. اگر شما علاقه مند به خرید نقدی یا اقساطی ایکس باکس هستید، با ما همراه باشید تا بهترین گزینه برای خرید را انتخاب کنید. ایکس باکس های تولید شده توسط شرکت مایکروسافت 5 نوع مختلف می باشد. 

شرکت مایکروسافت به ترتیب x Box x ،Box one s ،x Box one x ،x Box 360 و x Box 720 را تولید کرده است. هر کدام از ایکس باکس های تولید شده دارای ویژگی های مثبتی می باشد که مدل های جدید ارتقا یافته مدل های قدیمی می‌باشد. یکی از بهترین ویژگی های ایکس باکس قابلیت انجام بازی های فیزیکی و حرکتی می باشد که ویژگی بسیار مهمی نسبت به پلی استیشن است. 

به طور حتم انجام بازی های رایانه ای و کنسول های بازی موجب بی تحرکی و تنبلی چشم و بدن می شود، ولی ایکس باکس با اضافه کردن این فناوری سبب شد که گیمر ها از بی تحرکی نجات پیدا کنند و تحرک لازم در طول روز را داشته باشند. ناگفته نماند که فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب خرید نقدی یا اقساطی ایکس باکس را امکان پذیر کرده است. 

مزیت ها و معایب ایکس باکس 

همان طور که مطالعه کردید، ایکس باکس ها از مزیت های فراوانی برخوردار هستند و قیمت بازی های کنسول ایکس باکس بسیار ازران تر از کنسول های ps می‌باشد. 

زمانی که شما ایکس باکس خریداری می‌کنید، به صورت خودکار چندین بازی در حافظه آن وجود دارد و با خرید بازی های ایکس باکس به صورت جداگانه و با قیمت مناسب می‌توانید تنوع زیادی را به بازی های خود بدهید. برای خرید نقدی یا اقساطی ایکس باکس، وبسایت قسطی کلاب بهترین گزینه می‌باشد. 

خرید نقدی یا اقساطی ایکس باکس از قسطی کلاب 

فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب یک فروشگاه آنلاین در ایران می‌باشد که دارای اعتبار و نماد اعتماد الکترونیکی است. شما با مراجعه به وبسایت قسطی کلاب و انتخاب کالای مورد نظر، می‌توانید خرید خود را به صورت آنلاین انجام دهید و کالای خریداری شده را درب منزل تحویل بگیرید. 

به دلیل استقبال بی نظیر ایرانیان از کنسول های ایکس باکس، فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب شرایط ویژه ای را برای خرید نقدی یا اقساطی ایکس باکس در نظر گرفته است. با قسطی کلاب لذت یک خرید موفق را تجربه کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید نقدی دسته بازی PS5

خرید نقدی دسته بازی PS5
کنسول های بازی با سرعت باورنکردنی در حال پیشرفت و توسعه هستند و هر ساله در حال رونمایی از مدل های جدید خود می باشند. شرکت سونی در سال 2020 قصد ...

خرید ایکس باکس قسطي

خرید ایکس باکس قسطي
جدیدترین کنسول بازی ایکس باکس به تازگی رونمایی شده است. برای خرید اقساطی ایکس باکس به بخش بازی سرگرمی در سایت قسطی کلاب ...