خرید اقساطی ایکس باکس 360

تاریخ انتشار:
1403/2/18 00:17:02

یکی از کنسول‌های بازی شرکت مایکروسافت ایکس باکس 360 می‌باشد که باکیفیت و کارایی بسیار عالی طراحی و تولید شده است. برای خرید اقساطی ایکس باکس 360 به بخش بازی سرگرمی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید اقساطی ایکس باکس 360


ایکس باکس 360 چیست؟

ایکس باکس 360 به عنوان کنسول نسل هفتمی شرکت بزرگ مایکروسافت شناخته می‌شود. امروزه با خرید قسطی ایکس باکس 360 می‌توان این کنسول را با شرایط بسیار خوبی تهیه نمود. کنسول ایکس باکس 360 در سال 2005 توسط مایکروسافت به بازار‌های جهانی عرضه شد. در همان ابتدای کار شرکت سازنده این کنسول تصمیم داشت تا آن را با نام زنون (Xenon) یا Xbox 2 به بازار عرضه نماید. 

اما مایکروسافت برای تاثیرگذاری بیشتر نام Xbox 360 را برای این کنسول انتخاب کرد تا به این وسیله نام آن بهتر در خاطر مخاطبان بماند. در نهایت مایکروسافت ساخت این کنسول را در سال 2018 به طور کامل متوقف کرد. مایکروسافت در کنسول ایکس باکس 360 از تراشه‌های قدرتمند آن زمان بهره گرفته است. این موضوع سبب شده تا این کنسول بتواند بازی‌هایی که در چند سال آینده عرضه شده‌اند را به خوبی و بدون اشکال اجرا نماید. 

با استفاده از این کنسول می‌توان به انجام بازی سرگرمی پرداخت و به این وسیله اوقات خوشی را برای خود فراهم نمود. در حال حاضر یکی از مناسب‌ترین راه‌های تهیه این کنسول خرید اقساطی ایکس باکس 360 است. زیرا خرید قسطی ایکس باکس 360 شرایط بسیار خوبی را برای علاقه مندان به خرید این کنسول فراهم می‌کند. زیرا با توجه به موقعیت فعلی خرید قسطی انتخابی ایده‌آل خواهد بود. به این علت که با خرید اقساطی ایکس باکس دیگر نیازی به پرداخت تمام هزینه نخواهد بود. 

سخت افزار کنسول ایکس باکس 360

کنسول ایکس باکس 360 در زمان عرضه خود تا چندین سال توانست رضایت مخاطبان خود را بدست آورد. اما بهتر است بدانید که گرافیک و کیفیت بازی‌هایی ویدیویی همه روزه در حال افزایش است. این موضوع نیاز به استفاده از سخت افزاری بروز و جدید را به امری ضروری تبدیل می‌کند. به این علت که با خرید قسطی ایکس باکس 360 دیگر نیازی به پرداخت تمام هزینه نخواهد بود. 

به همین منظور کنسول ایکس باکس 360 نمی‌تواند بازی‌هایی که اخیرا عرضه می‌شوند را اجرا نماید. مایکروسافت در کنسول ایکس باکس 360 از یک پردازنده 3 هسته‌ای IBM PowerPC با فرکانس کاری 3.2 گیگاهرتز استفاده کرده است. 

همچنین در بخش گرافیک این کنسول شاهد استفاده از پردازنده گرافیکی ATI Xenos با فرکانس کاری 500 مگاهرتز هستیم. حافظه موقت یا به اصطلاح Ram استفاده شده در این کنسول DDR3 SDRAM به صورت 512 مگابایت است.

همچنین این کنسول قابلیت ارائه تصاویر با رزولوشن 1080p را دارا می‌باشد. علاوه بر آن کنسول ایکس باکس 360 از 3 عدد پورت USB و یک درگاه Wifi همراه با یک پورت اترنت برای متصل شدن به اینترنت بهره می برد. ایکس باکس 360 در ابتدای عرضه در مدل‌های گوناگونی به بازار عرضه گردید که هر یک از نقص‌هایی برخوردار بودند. اما در نهایت مایکروسافت کنسول ایکس باکس 360 را با دو مدل Slim و Super Slim به بازار عرضه کرد که این دو مدل نمونه تکمیل شده این کنسول هستند.  

شرایط خرید اقساطی ایکس باکس 360

با توضیحات ارائه شده اگر تمایل به خرید ایکس باکس 360 دارید می‌توانید آن را از طریق فروشگاه‌های معتبر تهیه نمایید. در حال حاضر فروشگاه‌های بزرگی همچون قسطی کلاب شرایط مناسبی را برای خرید اقساطی ایکس باکس ارائه می‌دهند. فروشگاه قسطی کلاب یکی از فروشگاه‌های معتبر و با تجربه در زمینه فروش قسطی xbox و کالای دیجیتالی است. 

اگر علاقه‌مند به دنیای گیم هستید خرید اقساطی ایکس باکس می‌تواند گزینه بسیار مناسبی برای شما باشد. با این تفاسیر اگر تصمیمتان برای خرید اقساطی ایکس باکس 360 قطعی است پیشنهاد می‌شود تا همین الان سفارش خود را از طریق قسطی کلاب ثبت نمایید. پس از ثبت کردن سفارش کارشناسان فروش قسطی کلاب با شما تماس گرفته و شما را در خصوص شرایط خرید اقساطی آگاه خواهند کرد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی کنسول بازی در تهران

خرید اقساطی کنسول بازی در تهران
اگر قصد خرید خرید اقساطی کنسول بازی را با شرایطی عالی دارید به بخش کنسول بازی در دسته بندی بازی سرگرمی سایت قسطی کلاب مراجعه...

خرید اقساطی ایکس باکس سری s با چک

خرید اقساطی ایکس باکس سری s با چک
یکی از بهترین کنسول‌های بازی که طرفداران بسیاری دارد، xbox می‌باشد که سری جدید آن رونمایی شده است. برای خرید اقساطی ایکس باکس سری...