خرید اجاق گاز سینجر اقساطی

تاریخ انتشار:
1403/2/26 16:40:42

داشتن یک اجاق گاز مناسب و با کیفیت برای هر خانه‌ای لازم و ضروری است. یکی از بهترین برندهای طراح و سازنده اجاق گاز برند سینجر می‌باشد. برای خرید اقساطی اجاق گاز سینجر به بخش لوازم خانگی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید اجاق گاز سینجر اقساطی

خرید اجاق گاز سینجر

بیشتر از 3۰ سال از تاسیس کارخانه سینجر می‌گذرد. این کارخانه در زمینه تولید محصولاتی حرارتی مثل گازهای فردار و مبله فعالیت می‌کند و قصد دارد تا محصولاتی باکیفیت تولید کند تا در بازارهای داخلی به فروش برساند. 

علاوه بر تولید گاز، محصولات کنونی این شرکت، شامل هود، لباسشویی و یخچال نیز می‌شود. گازهای این شرکت هم در انواعی مثل اجاق گاز، گاز رومیزی و فر توکار به تولید می‌رسد. 

در ادامه قصد داریم تا یكی از پر فروش‌ترین مدل‌های این کارخانه را بررسی نماییم. با خرید نقدی یا اقساطی اجاق گاز سینجر از تولیدات داخلی باكیفیت حمایت نمایید.

اجاق گاز سینجر مدل SG2060

این محصول از ویژگی‌های منحصر به فردی برخوردار است و طراحی ارگونومیک و زیبای آن باعث شده است تا بینندگان به دیدن و خریدن این گاز تمایل داشته باشند. 

ولوم‌ها ارگونومیک هستند و طراحی فوق‌العاده ای دارند. آن‌ها در جایگاه مناسبی نسبت به حرارت شعله‌ها قرار گرفته‌اند. این اجاق گاز، دارای فندک خودکار و صفحه نمایشگر است.

این ویژگی باعث شده تا از اجاق گازهای پیشرفته به شمار بیاید و نمایی مدرن داشته باشد. با خرید اقساطی اجاق گاز سینجر كیفیت در پخت و استفاده آسان را تجربه كنید.

شبکه‌های این اجاق گاز چدنی هستند و از استحکام بالایی در برابر وزن ظروف قرار گرفته بر روی آن‌ها برخوردارند. هم‌چنین دارای استحکام بالایی در برابر حرارت گاز هستند.

یکی از ویژگی‌های این محصول، وجود ترموکوپل کامل است که سبب می‌شود تا در صورتی ‌که غذای شما سر رفت، برای ایمنی بیشتر، گاز به صورت اتوماتیک بسته شود و از بروز هرگونه حادثه‌ای جلوگیری به عمل آید! با خرید نقدی یا اقساطی اجاق گاز سینجر ایمن و مطمئن باشید.

ظرفیت داخلی فر، 76 لیتر است. این محصول دارای جوجه‌گردان است که به شما کمک می‌کند تا مرغ‌های سوخاری خوشمزه‌ای برای خود درست کنید. یکی دیگر از ویژگی‌های به کار رفته در تولید این گاز زیبا قابلیت ایزی‌کیلین یا راحتی در تمیز کردن است.

شما می‌توانید به آسانی دیواره‌های داخلی فر راجدا کرده و شستشو دهید. وجود قابلیت گردش هوا توسط فن باعث می‌شود تا پختن غذای شما به صورتی کاملا یکنواخت انجام شود. 

از طرفی وجود پایه‌های قابل تنظیم که بین 10 تا 16 سانتی‌متر هستند، سبب می‌شوند تا بتوانید از گاز خود در آشپزخانه‌هایی که کمی شیب‌دار هستند، استفاده کنید و آن را تنظیم نمایید.

 با خرید اقساطی اجاق گاز سینجر سهولت استفاده و مدرنیته را با هم داشته باشید!

این اجاق گاز دارای 5 مشعل است. این شعله ها در اندازه‌های کوچک تا متوسط و بزرگ قرار گرفته‌اند و سبب می‌شود تا بتوانید از انواع سایز قابلمه برای پخت و پز خود استفاده نمایید. این محصول دارای طول 85 سانتی‌متر، ارتفاع 90 سانتی‌متر و عمق 60 سانتی‌متر است. 

به علاوه، دارای درپوش شیشه‌ای نشکن است و در داخل فر از یک چراغ زیبا بهره‌مند است. هم‌چنین دارای تایمر و هشدار اتمام كار می‌باشد. همراه با خرید این اجاق گاز زیبا، یک دفترچه راهنما نیز وجود دارد. 

برای این محصول، یک گارانتی 24 ماهه در نظر گرفته شده است. با خرید نقدی یا اقساطی اجاق گاز سینجر همیشه غذاهایی تازه و خوشمزه میل كنید!

خرید اجاق گاز سینجر

در صورت تمایل به خرید اجاق گاز سینجر می‌توانید به قسطی کلاب مراجعه نمایید و از مزایای خرید نقدی و یا اقساطی آن بهره‌مند شوید. در صورت تمایل به خرید غیر نقدی، باید از سایت، درخواست اعتبار خرید اقساطی را داشته باشید و به یکی از سه روش موجود در سایت، اقدام نمایید. 

پیشنهاد ما به شما، خرید اقساطی اجاق گاز سینجر از قسطی كلاب است. همین حالا نسبت به ثبت سفارش خود، اقدام فرمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید نقدی ماشین ظرفشویی زیرووات

خرید نقدی ماشین ظرفشویی زیرووات
یکی از مزیت‌های خرید نقدی یا اقساطی ماشین ظرفشویی زیرووات که توسط خریداران به آن اشاره می‌شود، این است که حتی با مواد شوینده معمولی و نه چندا....

خرید قسطی مایکروفر سامسونگ

خرید قسطی مایکروفر سامسونگ
یکی از وسایل مهم و ضروری در هر آشپزخانه‌ای مایکرویوو می‌باشد. برای خرید قسطی مایکروفر سامسونگ به بخش مایکرویوو در دسته بندی لوازم...