خرید اقساطي گوشي سامسونگ

تاریخ انتشار:
1403/2/31 04:27:47

برند سامسونگ زیباترین و کاربردی‌ترین گوشی‌های همراه را طراحی و تولید کرده است. شما می‌توانید برای خرید قسطي گوشي سامسونگ به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید اقساطي گوشي سامسونگ


معرفی گوشی a51

در این مقاله، قصد داریم تا به معرفی یکی از میانرده‌های فوق‌العاده سامسونگ به نام A51 بپردازیم. این دستگاه با مشخصه‌هایی نظیر نمایشگر 6.5 اینچی، داشتن رم متناسب، برخورداری از یک باتری 4000 میلی آمپر ساعتی، وجود دوربین‌های چهارگانه و سلفی 32 مگاپیکسلی، از دیگر گوشی‌ها متمایز شده است. این محصول در سال 2019 معرفی شد و بازار عرضه گشت. با خرید قسطي گوشي سامسونگ لبخند رضایت را بر چهره خود بنشانید.

مشخصات بدنه

ابعاد این دستگاه معادل 158.5 * 73.6 * 7.9 میلی‌متر مکعب و وزن آن 172 گرم است. از نظر تکنولوژی ساخت، در قسمت جلو از شیشه و در فریم و پشت از پلاستیک ساخته شده است.

این گوشی در رنگ‌های سفید، مشکی، نقره‎ای، آبی و صورتی تولید شده است. با خرید نقدی یا اقساطی گوشی سامسونگ یک محصول باکیفیت و زیبا داشته باشید.

مشخصات نمایشگر

صفحه نمایش این گجت هوشمند 6.5 اینچ سایز دارد و از فناوری سوپر امولد استفاده می‌کند. رزولوشن موجود در آن 1080 * 2400 پیکسل است. نسبت به نمایشگر به بدنه چیزی در حدود 87.4 درصد می‌باشد و تراکم پیکسلی آن نیز در حدود 450 پیکسل در هر اینچ است.

این نمایشگر قادر است تا 16 میلیون رنگ زنده و واقعی را به شما نمایش دهد. بر روی صفحه نمایش یک لایه محافظ از جنس کورنینگ گوریلا گلس 3 قرار گرفته است. با خرید اقساطي گوشي سامسونگ همه چیز واقعی‌تر دیده می‌شود.

مشخصات سخت افزاری

این دستگاه دارای یک تراشه 10 نانومتری از نوع اگزینوس 9611 می‌باشد. این پردازنده هشت هسته‌ای در محدوده فرکانسی بین 1.7 تا 2.3 گیگاهرتز عمل می‌کند و پردازنده گرافیکی آن نیز دارای مشخصه Mali-G72 می‌باشد.

از نظر حافظه در سه نسخه متفاوت رم 4، 6 و 8 به بازار عرضه شده است و همچنین دارای 128 گیگابایت حافظه می‌باشد. به علاوه، دارای یک درگاه اختصاص حافظه جانبی نیز، می‌باشد. با خرید قسطي گوشي سامسونگ دقت، سرعت و کارایی را مقایسه نمایید.

دوربین‌های چهارگانه و سلفی قدرتمند

دوربین اصلی یک لنز 48 مگاپیکسلی از نوع واید است که از قابلیت فوکوس خودکار به همراه تشخیص فاز استفاده می‌کند. در کنار آن یک لنز 13 میلی‌متری 12 مگاپیکسلی از نوع فوق عریض قرار گرفته است. 

همچنین، یک لنز تله فوتو که مخصوص عکاسی ماکرو است، با مشخصه 5 مگاپیکسل قرار دارد و در کنار آن یک سنسور تشخیص عمق تصاویر که 5 مگاپیکسلی است، قرار گرفته است. در کنار این دوربین‌های چهارگانه یک فلش LED قرار دارد.

این دوربین‌ها قادر هستند تا به عکاسی پانوراما بپردازند. از قابلیت HDR استفاده کنند. دارای لرزشگیر الکترونیکی تصویر هستند و با دو فرمت مختلف 4K و نرخ سرعت 30 فریم بر ثانیه و همچنین، کیفیت 1080 پیکسل و نرخ سرعت 120 فریم در هر ثانیه، به فیلم برداری می‌پردازند.

دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی یک لنز واید است که می‌تواند با کیفیت 2160 پیکسل فیلمبرداری کند. با خرید اقساطي گوشي سامسونگ هنرمندانه فیلم بگیرید و عکاسی کنید.

امکانات دیگر

شما می‌توانید از شبکه‌های بی‌سیم وای فای به صورت مستقیم و هات اسپات استفاده کنید. همچنین، دارای قابلیت‌های NFC ،GPS و رادیو می‌باشد. همچنین، USB تایپ C، کانکتور ریورسبل و OTG دارد. با خرید اقساطي گوشي سامسونگ از امکاناتی عالی برخوردار شوید!

خرید گوشی A51 از قسطی کلاب

با فراگیری بیماری کرونا ویروس و مجازی شدن تحصیلات، خرید و فروش گوشی شتاب بیشتری گرفت. همچنین، خرید اینترنتی موبایل با رونق بیشتری انجام شد.

از طرفی، با وجود تورم موجود در جامعه و اعمال تحریم‌ها از طرف آمریکا، شرایط اقتصادی نیز بسیار نامطلوب بود و گاهی خانواده‌ها را نسبت به خرید گوشی مناسب و دیگر ضروریات ناتوان می‌ساخت. 

بنابراین، برخی از فروشگاه‌های معتبر برای اعطای تحصیلات به مردم تلاش کردند تا شرایط فروش اقساطی کالاهای دیجیتالی را فراهم سازند. پرداخت قسط کالا سبب می‌شود تا مدیریت هزینه‌ها نیز، بهتر انجام شود. 

در میان اسمارت‌فون‌های موجود در بازار، گوشی سامسونگ قیمتی مناسب و کیفیتی مطلوب دارد و در بازار جهانی با فروش بیشتری همراه است. قابلیت خرید قسطي گوشي سامسونگ در قسطی کلاب فراهم شده است.

سایر بلاگ های مرتبط

فروش اقساطی گوشی a52 s

فروش اقساطی گوشی a52 s
یکی از بهترین گوشی‌های سامسونگ با ظاهری جذاب و کارایی استثنایی بی شک مدل A52S می‌باشد. برای خرید اقساطی گوشی a52 s به بخش...

خرید اقساطی موبایل با سفته

خرید اقساطی موبایل با سفته
امروزه قیمت موبایل و تلفن همراه بسیار بالا رفته است و اکثر افراد تمایل به خرید اقساطی موبایل با سفته دارند. برای خرید اقساطی گوشی هوشمند...