خرید گوشی سامسونگ a70

تاریخ انتشار:
1403/2/13 13:28:46

شرکت سامسونگ یکی از قدرتمندترین شرکت های طراح و تولید کننده تلفن همراه در دنیا می‌باشد. اگر تمایل به خرید نقدی یا اقساطی گوشی سامسونگ a70 دارید، به بخش کالای دیجیتال وبسایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید گوشی سامسونگ a70


شرکت سامسونگ 

برند سامسونگ یکی از بزرگترین برندهای دنیا می‌باشد که متعلق به کشور کره جنوبی است. شرکت سامسونگ علاوه بر تولید لوازم خانگی به طراحی و تولید تلفن همراه نیز می‌پردازد. شرکت سامسونگ در زمینه تلفن همراه به قدری پیشرفت داشته است که تبدیل به اصلی ترین رقیب شرکت اپل شده است.

یکی از جدیدترین مدل های سامسونگ که سر و صدای زیادی به پا کرده است، مدل گلکسی a70 می‌باشد که بسیار جذاب و منحصر به فرد است. اگر علاقه مند به خرید نقدی یا اقساطی گوشی سامسونگ a70 هستید، در این مقاله همراه ما باشید تا با ویژگی های منحصر به فرد آن آشنا شوید. 

گوشی سامسونگ a70 انتخاب سخت پسندان 

گوشی سامسونگ گلکسی a70 دارای طراحی بی نظیری است و افراد سخت پسند را به راحتی به خود جذب می‌کند. باتری گوشی سامسونگ گلکسی a70 بسیار قدرتمند طراحی شده است و می‌تواند تا چند روز بدون نیاز به شارژ شدن تا چندین روز روشن می‌ماند.

گوشی سامسونگ گلکسی a70 بسیار روان طراحی شده است و شما می‌توانید ساعت ها بدون مشکل با تلفن همراه خود کار کنید. جالب است بدانید که بر خلاف برندهای دیگر، برند سامسونگ در جعبه گوشی سامسونگ گلکسی a70 یک شارژر قوی 25 واتی قرار داده است، در حالی که برندهای دیگر شارژهای کم توانی را در جعبه های تلفن همراه خود قرار می‌دهند. 

اگر تمایل به خرید نقدی یا اقساطی گوشی سامسونگ a70 دارید، به فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب مراجعه کنید و از تخفیفات آن بهره مند شوید. 

طراحی رنگین کمانی گوشی سامسونگ گلکسی a70 

جالب است بدانید که طراحی پشت گوشی گلکسی a70 شبیه به رنگین کمان می‌باشد و زیبایی منحصر به فردی دارد، ولی متاسفانه جنس گوشی سامسونگ گلکسی a70 به گونه ای است که به راحتی اثر انگشت را به خود جذب می‌کند و گوشی را کثیف نشان می‌دهند.

ناگفته نماند که زیبایی گوشی سامسونگ گلکسی a70 به قدری زیاد است که به راحتی می‌توان از این ایراد چشم پوشی کنید. برای خرید نقدی یا اقساطی گوشی سامسونگ a70 به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید. 

نحوه باز کردن قفل صفحه 

نحوه باز کردن قفل صفحه در گوشی سامسونگ گلکسی a70 به دو صورت اثر انگشت و تشخیص چهره می‌باشد. باز کردن قفل صفحه نمایشگر گوشی سامسونگ گلکسی a70 با اثر انگشت، حدود 1 ثانیه زمان می‌برد ولی باز کردن قفل صفحه گوشی سامسونگ گلکسی a70 با روش تشخیص چهره بسیار سریع تر عمل می‌کند. 

ناگفته نماند که استفاده از اثر انگشت امنیت بیشتری دارد. ناگفته نماند که فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب شرایط ویژه ای برای خرید نقدی یا اقساطی گوشی سامسونگ a70 در نظر گرفته است. 

بررسی نمایشگر گوشی سامسونگ گلکسی a70 

گوشی سامسونگ گلکسی a70 دارای صفحه نمایشگر 7 اینچی می‌باشد. همچنین دارای کیفیت +Full HD است. از دیگر ویژگی های صفحه نمایشگر گوشی سامسونگ گلکسی a70 می‌توان به قابلیت پنل  Super AMOLED اشاره کرد که سبب می‌شود که شما تصاویر و ویدیو های خود را با نور عالی و کیفیت بی نظیر مشاهده کنید. 

همچنین شما می‌توانید فیلم ها و ویدیو های قدیمی خود را با کیفیت عالی در گوشی سامسونگ گلکسی a70 مشاهده کنید. برای خرید نقدی یا اقساطی گوشی سامسونگ a70 تنها کافی است به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید. 

معرفی سایت قسطی کلاب 

فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب جز برترین فروشگاه های اینترنتی در قسطی کلاب می‌باشد که دارای نماد اعتماد الکترونیکی است. شما با مراجعه به سایت قسطی کلاب می‌توانید کالای مورد نظر خود را با نازل ترین قیمت خریداری کنید و درب منزل تحویل بگیرید. 

برای خرید نقدی یا اقساطی گوشی سامسونگ a70 به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و از خرید آنلاین خود نهایت لذت را ببرید. برای خرید اقساطی نیز تنها با مراجعه به بخش درخواست اعتبار خرید اقساطی رفته و طبق شرایط خود یکی از دو روش خرید از بای چک یا خرید از لیزینگ را انتخاب کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی گوشی ردمی نوت 9

خرید قسطی گوشی ردمی نوت 9
برند شیائومی جز بهترین و باکیفیت‌ترین برندهای چینی است که با مد نظر نگرفتن از چینی بودن آن، می‌توان این برند را بسیار موفق دانست. برای ...

هدفون سامسونگ

هدفون سامسونگ
هدفون‌های سامسونگ با طراحی ارگونومیک و بسیار زیبا در طرح‌های متنوع به بازار عرضه شده است. برای خرید اقساطی هدفون سامسونگ به بخش ...